Ikurin Vire
Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Räty vois tulla loppu kaudeksi tänne.
Jaa jaa. Joku Suikula tykännyt. Puita uuniin?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hetkonen?!katso liitettä 17376
katso liitettä 17376
Ei Suikula hirveen herkkään ole omaan silmään tykkäyksiä käyttänyt. Toivotaan, toivotaan.Hetkonen?!
Toki voihan Suikula tykätä tuosta niinkuin ihan vaan ideana, muttamutta.
Tuleeko tästä kaikkien aikojen trade deadline vai jääkö ihan O’Learyksi tämän vuoden siirtohulinat.
älä laita tämmöstäTommi Tikka tänne ihan paikallisten takia!
Hetkonen?!
Toki voihan Suikula tykätä tuosta niinkuin ihan vaan ideana, muttamutta.
Tuleeko tästä kaikkien aikojen trade deadline vai jääkö ihan O’Learyksi tämän vuoden siirtohulinat.
Edit: ihan väärä ketju muuten tämä. Modet varmaan siirtänee toisaalle?
On kyselty, sanotaan näin. En mä silti usko että Kärppien kauppa aukeaa.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tommi, Aku ja Jani tilattu!
Jokainen, joka kantaa nimeä Tommi.Virkkunen vai Tikka? En tiedä, kumman mieluummin ottaisin.
Mutta jos Aku itse haluaa lähteä niin kai siinä nyt pienet saumat olisi saada kevääksi mukaan. Toki ulkomaat tietysti nokkimisjärjestyksessä ekana jne.On kyselty, sanotaan näin. En mä silti usko että Kärppien kauppa aukeaa.
Mutta jos Aku itse haluaa lähteä niin kai siinä nyt pienet saumat olisi saada kevääksi mukaan. Toki ulkomaat tietysti nokkimisjärjestyksessä ekana jne.
Ei Kärpillä mitään tarvetta ole myydä, mutta jos pelaajalla halua mennä niin asia lienee toinen.
Ne Marjamäen kommentit siitä jatkuvasta valmentajan vaihtamisesta käyvät kyllä päivä päivältä enemmän järkeen.
Tuli kyllä aikas uhmakkaasti sisään.En muista mitä sanonut, mutta sen muistan, että tuli itse kesken kauden Mikkolaa korvaamaan "pelastajana" ja omilla saatesanoillaan: "eihän noin voi pelata!"