Oulun Kärpät

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 584
Menee rajusti OTn puolelle, mutta miksi Sihvonen on tehnyt itsestään tuollaisen sirkushahmon? Eleet on kun oravalla joka ei ole ihan varma mihin viimeiset pähkinät piilotti ja puhuu kun pikkukakkosen juontaja.
Omituista henkilön brändäämistä, mutta ilmeisesti se toimii. Toimihan suomessa muutaman vuoden myös "Don Tami", että en ihmettele enää mitään.
Joo herralla on vähän erikoinen suuntaus. Osaa olla ihan asiallinenkin kun kiekosta puhutaan, esimerkiksi Tapparan fanipodcastissa kun oli vieraana niin ei minkäänlaisia sirkustemppuja, kyseli asioita ja kuunteli rauhallisesti ja vastasi asiallisesti.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 317

Karvinen jutun mukaan Kärppiin.
Mun on kyllä hyvin vaikea nähdä mitään järkeä tässä siirrossa. Siis kummankaan kannalta kun tuskin Karviselle kamalasti minuutteja on tarjolla ja mitäs Kärpät nyt Karvisella edes tekee?
Hyvin hyvin outo siirto mun mielestä.
 

Lima

Luottopelaaja
Viestejä
1 008
Oli hyvä ja ärsyttävä pelaaja vastustajalle Kärpissä pelatessaan. Hifkissä vajosi tasaiseen massaan, niin kuin moni muukin siellä. En tiedä sitten miten sopii Marjamäen varovaiseen peliin.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 317
Oli hyvä ja ärsyttävä pelaaja vastustajalle Kärpissä pelatessaan. Hifkissä vajosi tasaiseen massaan, niin kuin moni muukin siellä. En tiedä sitten miten sopii Marjamäen varovaiseen peliin.
Juu siis sopi Kärppiin sillon, mutta vaikea nähdä mihin ketjuun Karvinen siellä menee. Siis ei Karvista huvin vuoksi hommattu, että ihan varmasti on joku tontti kaavailtu, mutta en vaan itse sitä keksi.
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 530
Juu siis sopi Kärppiin sillon, mutta vaikea nähdä mihin ketjuun Karvinen siellä menee. Siis ei Karvista huvin vuoksi hommattu, että ihan varmasti on joku tontti kaavailtu, mutta en vaan itse sitä keksi.

Rotaatioon joka aiheuttaa vastustajille pelatessa hikisiä hetkiä.
Ei kaikille jätkille tarvi löytyä heti paperilla kokoonpanossa paikkaa vaan on kiertävä tyyppi joka auttaa pelatessaan joukkuetta.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 317
Rotaatioon joka aiheuttaa vastustajille pelatessa hikisiä hetkiä.
Ei kaikille jätkille tarvi löytyä heti paperilla kokoonpanossa paikkaa vaan on kiertävä tyyppi joka auttaa pelatessaan joukkuetta.
Juu näitä meillä riittää vaikka pari onkin poistunut jo.

Tätä Onnelan pointtia pohdin siis.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Kärppien kohdalla on puhuttu todella paljon siitä, että tunne puuttuu tekemisestä ja siitä, että jotain herättelyä tarvittaisiin, taklauksia, ryminää, jotain. Hauskasti juuri Karvisen nimi nostettiin tästä asiasta puhuttaessa esiin Petopodissakin. Ei varmaan tarvitse miettiä kauaa, mitä tällä hankinnalla haettiin. (Toinen juttu on toki se, että onko tästä lopulta mitään hyötyä).
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 101
Jatkoajassa käytiin ennen kauden alkua kovaa vääntöä senttereiden paremmuudesta.

Sikäläiseksi palstakomeetaksi itsensä julistanut oululainen SirMursu (nimi muutettu) väitteli jonkun Ilves-nimimerkin kanssa voimasuhdeketjussa floodaten sen tukkoon ylistyksillään kärppien kalliista ja täysin ylivoimaisesta rosterista.

Eipä voinut tietää kuinka kiviseksi homma lopulta menee. Jalustalle fanitettu Kemppainen seilaa kovemmilla peliajoilla lähes täsmälleen samassa pistekeskiarvossa kuin jankuttaen vähättelemänsä Mäntykivi.

Maton kankean 'miljoonarosterin' jalkojen alta on viimeistään vetänyt Marjamäki, joka kolmanteen erään viritti taas peruuttelevan patsasmuodostelman.

Pitäisiköhän sitä Sihvosta kuitenkin sen verran kuunnella, että antaisi pelaajien pelata muutakin kuin komentokiekkoa.
 

Lima

Luottopelaaja
Viestejä
1 008
Karvisen rooli on tuoda Kärppien virkamiesmäiseen peliin tunnetta. Ketjukoostumuksessa luultavasti tulee olemaan Hyryn ja Anttilan kanssa fyysinen hyvin puolustava nelonen. Tota ketjua vastaan ei ole kiva pelata, jos Karvinen on Kärppävuosien tasolla.

Ainoa ongelma on, että ei Karvinen ole parhaimmillaan Marjamäen tunteettomassa varman päälle pelaamisessa.
 

Blackhawk

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
951
Aika tuollainen Rautakorpimainenhan Kärpät on kieltämättä ollut, mutta kuten sanottua en epäile yhtään etteikö taistelisi mestaruudesta. Ei tässä vielä ole mitään ratkottu ja Kärpät on ihan hyvissä asetelmissa vaikka hieman alakanttiin tulokset onkin olleet.
Minä alan pikkuhiljaa epäillä että eipä taida taistella.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 892
Minä alan pikkuhiljaa epäillä että eipä taida taistella.
Haastavaa on, eilenkin pelasivat erittäin hyvän pelin mutta luu jäi käteen. Kärpät on kuitenkin Kärpät. Viime kaudella kriisi oli ihan vastaava, silti melkoisen lähelle välieriä. Kyllä minä luotan edelleen siihen että Kärpät saa juonesta kiinni vaikka en sitä toivo.
 
Ylös