AnkuK Vakiokokoonpanossa Viestejä 422 sunnuntai klo 18:32 #861 Ode on hyvä. Mä tykkään, oon tykänny aiemmin jo. Mut ihan eri ilmeellä pelaa mitä aiemmin.
Luikaus Luottopelaaja Viestejä 3 712 sunnuntai klo 18:33 #862 On nykyään myös maalin edustalla sekä laidassa väkevämpi, eikä enää ole selällään joka kamppailun jälkeen.
On nykyään myös maalin edustalla sekä laidassa väkevämpi, eikä enää ole selällään joka kamppailun jälkeen.
Random Hero Vakiokokoonpanossa Viestejä 260 eilen klo 12:04 #863 Alkukauden Latvala on ollut mielestäni helvetin hyvä. Ehkä jopa parasta mitä mieheltä on ipan paidassa nähty omasta mielestäni. Minuutit kun eivät kasva liikaa niin on loistava palanen tuohon pakistoon.
Alkukauden Latvala on ollut mielestäni helvetin hyvä. Ehkä jopa parasta mitä mieheltä on ipan paidassa nähty omasta mielestäni. Minuutit kun eivät kasva liikaa niin on loistava palanen tuohon pakistoon.
Paatelainen Luottopelaaja Viestejä 6 269 eilen klo 21:32 #864 Pelaa kyllä hienoa kauden alkua. Toivottavasti jatkaa näin, parannus on iso edellisvuosiin.
AnkuK Vakiokokoonpanossa Viestejä 422 eilen klo 21:39 #865 Huikee matsi tänäänkin, vielä se maalikin tulee.
ADX_03 Tähtipelaaja Viestejä 10 023 eilen klo 21:41 #866 Olen kyllä ollut aina anti-Otto, mutta tällä kaudella kyllä ollut hyvä. Ei ole aiheuttanut rytmihäiriöitä vielä oikeastaan kertaakaan. Hyvä Ode. (Toki kiekkoa aika paljon vielä pelattavana...)
Olen kyllä ollut aina anti-Otto, mutta tällä kaudella kyllä ollut hyvä. Ei ole aiheuttanut rytmihäiriöitä vielä oikeastaan kertaakaan. Hyvä Ode. (Toki kiekkoa aika paljon vielä pelattavana...)
jamengine Vakiokokoonpanossa Viestejä 761 eilen klo 21:45 #867 Hyvin on operoinu heitteli porukkaa seinille ja oli kovuutta. Hyvin alkanu kausi odella.