Otto Latvala

no mut hei tykitellään

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
423
Kyllä minua viihdyttää, että tämmöinen kaveri ku Otto Latvala siellä vain kokoonpanossa porskuttaa sementoituna, kun samaan aikaan Les Lancaster vetää siellä seiskapakkina ja Joni Jurmo ei mahdu edes kokoonpanoon. Ja siis älkää käsittäkö väärin, olen ehdottomasti Otto Latvala fan clubin jäsen. Mutta että peruspakkinakin pyyhkii hyvin, vaikka kaikennäköistä taitoniekkaa ja luisteluvirtuoosia nyt ei oikein mahdukaan pelaamaan.
 

Ylivoima

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
247
Kyllä minua viihdyttää, että tämmöinen kaveri ku Otto Latvala siellä vain kokoonpanossa porskuttaa sementoituna, kun samaan aikaan Les Lancaster vetää siellä seiskapakkina ja Joni Jurmo ei mahdu edes kokoonpanoon. Ja siis älkää käsittäkö väärin, olen ehdottomasti Otto Latvala fan clubin jäsen. Mutta että peruspakkinakin pyyhkii hyvin, vaikka kaikennäköistä taitoniekkaa ja luisteluvirtuoosia nyt ei oikein mahdukaan pelaamaan.
Se on varmaan juuri se erilainen rooli pakistossa alivoimaa ja suorittaa kumminkin sillä omalla tasollaan, vaikka alkukaudesta oli vaikeuksia. Lancasteria pitää herätellä ja Jurmo on nuori potentiaalinen, joka on vasta nousemassa ja hakemassa paikkaansa vaikka liigaa onkin jo pelannut, mutta näin kovassa pakistossa saa vetää aika hyvin, että saa paikkansa
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 359
Sysimusta matsi tänään.
 

Koivane

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
796
Meidän uusi aloittaja? :D Missäköhän kohtaa Latvala yhden aloituksen on hoitanut?
 

Liitteet

  • 6FE31F58-389C-4F21-BF56-9B17220D51AF.jpeg
    6FE31F58-389C-4F21-BF56-9B17220D51AF.jpeg
    76,6 KB · kertaa luettu: 182

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 686
Otolta tänään hieno peli, painavia taklauksia ja hieno syöttö Eemelin maaliin.:) Lisää tätä Otto.
Latvalan fyysisyys on kyllä loistava lisä Ilveksen takalinjoille. Vaikka ajoittain miehen pää menee täysin jumiin, ja kiekollinen, sekä kiekoton tekeminen on ihan pelkkää kiekon/vastustajan murjomista. On Latvala todella hyvä pelaaja omassa roolissaan.

Vähän sellainen Salmelan kehittyneempi versio, isompi ja ilkeämmän näköinen.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 972
Isännän otteita. Muutenkin pelaa vahvaa kautta. Eka kuukausi oli liikkeen kanssa haasteita, kun sai jalat auki, niin jälki on ollut keskimäärin todella vakuuttavaa.

Nousujohteista on isossa kuvassa ollut Oden koko Ilves-aika toistaiseksi. EHT-debyytti ei ole enää kovin kaukana.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 523
Oli hieno hetki kun Kodytekia taklattiin Pulkkisen toimesta päädyssä, niin hetken päästä Otto niittaa JYP-hyökkääjän painavalla pommilla laitaan.

Olihan tuo syöttö Suomen maaliin taidetta. Normaali-Otto olisi rännittänyt, mutta nyt heitettiin takatolpalle tyhjiin. Pisti myös joukkuetoverit hymyilemään.

Eemeli sanoi Ilves+:n haastattelussa että "näkisittepä millaisia syöttöjä Latvala treeneissä heittää".
 
Ylös