Otto Latvala

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 296
Onneksi Otto Latvalan sopimus on 2024+1 mallinen. Tämän kauden näytöillä olisi aivan silkkaa hulluutta olla käyttämättä myös optio. Onneksi sitä ei tarvitse vielä edes miettiä.

Ennen kauden alkua Ilveksen pelaajilta kyseltiin jollain videolla kuka on yllättänyt isoiten harjoituksissa ja Joona Ikonen vastasi Otto Latvala. Ihmettelin sitä sillon hieman, mutta en ihmettele enää.
 

Karelin

Rivipelaaja
Viestejä
29
Hieno peli Otolta! Räsänen jäi kakkoseksi maalinedustalla ja varsinkin lopun alivoimien aikana piti oman maalin hienosti puhtaana.

Antoi "kovuutta" toki Räsäselle, mutta poikkaria selkään hakatessaan ei ehtinyt pelata Räsäsen mailaa pois Kalpan yv-maalissa, kun maila oli edelleen metrin irti jäästä ja numeroissa. Yksittäinen tilanne toki, mutta johti maaliin.

Hyvin on kaveri kauden pelannut, vaikka etukäteen vähän hirvittikin kokoonpanossa "kiekollinen" pakkipari Latvala- Salmela. Onneksi valmennus saattaa tietää jotain jopa palstalaisiakin paremmin ja tekee kokoonpanot.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 500
ISÄNTÄ!

Avauserässä Turunen pienellä tuuppauksella istumaan kapteenin kimpusta ja toisessa erässä Karvinen yrittää päädyssä lanata, mutta se olikin Karvisen poika joka keräili kamojaan. Vihellyksen jälkeen piti tulla vielä jotain piipittämään, mutta meidän Otto ei ole moksiskaan.

Loistava peli. Mä niin pidän tästä ukosta.
 

KissaKala_

Luottopelaaja
Viestejä
3 856
ISÄNTÄ!

Avauserässä Turunen pienellä tuuppauksella istumaan kapteenin kimpusta ja toisessa erässä Karvinen yrittää päädyssä lanata, mutta se olikin Karvisen poika joka keräili kamojaan. Vihellyksen jälkeen piti tulla vielä jotain piipittämään, mutta meidän Otto ei ole moksiskaan.

Loistava peli. Mä niin pidän tästä ukosta.
Mieli parani entisestään, kun muisti, että tällä kaverilla on 2024+1 muotoa oleva soppari:cool:
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 422
Nyt, kun Matinpalokin tuolla majussa huitelee, niin eiköhän siellä äkkiä Latvalakin voisi mennä, mikäli kehitys jatkuu samanlaisena. Itse pidän pelaajasta paljon. Tekee aika minimaalisesti virheitä ja on alakerran isäntä. Kiekollinen peli ja liike on myös peruspakille hyvällä tasolla.
 

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 667
Latvalan peli parantunut kovasti Pendon aikana.
Nuo maalit nyt kiva lisä, mutta oman pään pelaaminen enempi lämmittää.
Avaussyöttö riittävä, puolustaa omia ja pelaa nykyisellään aika virheetöntä peliä.
Hyvä haku Tillulta kyllä tämä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 296
Joona Ikonen vastasi kysymykseen kuka on yllättänyt reeneissä, että Otto Latvala.
Tämähän kuulostaa sitten erittäin erittäin miellyttävältä ajatellen tilannetta, että Latvala on ollut foorumi kokoonpanoissa 7. pakki tai rotaatio pelaaja.
Varmasti nähdään heti pelaavassa kokoonpanossa Tampere-Cupissa kun Lööf puuttuu.
Siinä on mun ensimmäinen viesti tähän ketjuun. Ei puhunut Iksa paskaa haastattelussa :D
Katselin nyt kotona pelin jälkeisen haastattelun ja kaverista on hyvin vaikea olla pitämättä. Tekeekö Ilves pelaajista tälläsiä haastatteluiden kultakimpaleita vai mikä tässä on? :D
 

Yohan

Luottopelaaja
Viestejä
1 502
Siinä on mun ensimmäinen viesti tähän ketjuun. Ei puhunut Iksa paskaa haastattelussa :D
Katselin nyt kotona pelin jälkeisen haastattelun ja kaverista on hyvin vaikea olla pitämättä. Tekeekö Ilves pelaajista tälläsiä haastatteluiden kultakimpaleita vai mikä tässä on? :D
Jokainen vuorollaan käy Helmisen medianhallintakurssit kesäkaudella. Eemeli on edistynein oppilas.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 296
Jokainen vuorollaan käy Helmisen medianhallintakurssit kesäkaudella. Eemeli on edistynein oppilas.
Haapala lopettaa jokaisen haastattelun niinkun lopettais puhelun kaverin kanssa "joo se on moro moro" ja Latvala alottaa tänään haastattelun "kiitos kiitos joo tota ei mitään hyvin saatiin hyvin saatin tota maaleja... maaleja tänään. Pelattiin suht fiksusti tänään, että ihan hyvät kolme pistettä"
Tää alkaa oleen taidetta.
 

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 668
Olen täällä jo aikaisemmin kehunut miestä, ja kehun lisää. On kova ja yksi omia suosikkejani.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 984
Hieno kehityskaari ja saa vielä nähdä kuin korkealle kaveri yltää.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 296
Nalli yllätettiin ns housut kintuissa. Räty osasikin ottaa taklauksen vastaan/antaa vastataklauksen.
Kun nyt tähän aiheeseen eksyttiin niin ai hyvänen aika sentään kuinka paljon mää nautin Kärpät pelissä kun Karvinen joka osaa todellakin pelata kovaa kelaa kamalalla vauhdilla taklausta Latvalaan ja Latvala antaa täydellisen vastataklauksen. Karvinen putoo kun märkä rätti ja Ode ei edes hievahda. Siinä törmäsi Karvinen tiiliseinään.
 
Ylös