Otteluveikkaus Pelicans-Ilves 22.1.13

Dirty deed

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Vs: Otteluveikkaus Pelicans-Ilves 22.1.13

Voi äly mitä sontaa.
 

minzu85

Guest
Vs: Otteluveikkaus Pelicans-Ilves 22.1.13

Meikäläinen joutuu kohta varmaan tekemään tj kamman Ilveksen peleistä.... :(
 

Dirty deed

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Vs: Otteluveikkaus Pelicans-Ilves 22.1.13

Ihmeparantuminen kun umpiromu äijä takoo 2+1 kahteen erään
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 096
Vs: Otteluveikkaus Pelicans-Ilves 22.1.13

Dädädäädäää 5-2. uulalala, karsinnat kutsuu.
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Vs: Otteluveikkaus Pelicans-Ilves 22.1.13

Taiteilija vauhdissa. Kyllä Ilveksessä on kiva neppailla ja suoristella selkää. Kiitos Jesse Ilvesvuosista!
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 624
Vs: Otteluveikkaus Pelicans-Ilves 22.1.13

Jatkoajan keskustelupalstalla nimimerkki MustatKortit toteaa:
Olen sataprosenttisen rehellinen kun tunnustan, että mua vituttaa suunnattomasti kun lahtelaiset pelaa illasta toiseen Ilvestä vastaan ja pisteitä (yllätys!) ropisee.

Kelpaisi myös ahdistuneille patafaneille.
Ymmärrän täysin Ässät-fania.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 073
Vs: Otteluveikkaus Pelicans-Ilves 22.1.13

Aijai Jesse Se meitä kurittaa... aika koomista ja totaalisen karmeaa. Ilves on nyt syvällä suossa ja sieltä pois pääsy taitaa olla melkoisen hankalaa.
 

Topi

Guest
Vs: Otteluveikkaus Pelicans-Ilves 22.1.13

Miten ihmeessä täällä jotkut iloitsevat kun Pelicans tekee maaleja? Älkää nyt jumalauta! Jos ei ole asiaa niin olkaa edes hiljaa! Harmittaa minuakin mutta en sentään tuollaiseen alennu!
 

Jalmari

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
840
Vs: Otteluveikkaus Pelicans-Ilves 22.1.13

Ilves täysin luovuttanut,halutonta,asenne nolla. Tästä tulee historian kauhein loppukausi,melkein 20 peliä jäljellä ja sm-liigan ammattilaisjoukkue on luovuttanut...hävettää mutta jätkät ei varmaan edes itse osaa hävetä. Jos ollaan huonompia ja hävitään taistellen niin sille ei voi mitään mutta että surffaillaan vaan ja odotetaan että peli päättyy ja päästään häntä koipien välissä kotiin,voi vittu mitä paskaa. Jesselle ihan toivoo onnistumisia kun pääsi pois tästä asennevammaisesta joukkueesta. Hienoja maaleja poika tehnyt mutta eipä ole kukaan häirinnytkään. Mukava odottaa karsintoja kun joukkueen sitoutuminen on tälläistä...
 

bruttokansantuote

Luottopelaaja
Viestejä
1 324
Vs: Otteluveikkaus Pelicans-Ilves 22.1.13

En minä ihmettele, että Ilveksen asenne on nolla, kun karsintapaikka on jo varma, eikä panosta enää loppurunkosarjasta ole. Ei minuakaan juuri nämä runkosarjan loppupelit kiinnosta, kun ei ole panosta. Saa nähdä, kuinka pitkä tappioputki tästä vielä tulee.
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Vs: Otteluveikkaus Pelicans-Ilves 22.1.13

Juu kyllä kynnys lähtee kattoon loppukauden pelejä on suuri. Vähän tänään tuli iltapäivällä valoa mahdollisesta uudesta omistajasta ja sitäkautta tulevaisuudesta. Nyt kun on peliä seurannut kaks erää Ilveksen pahin ex-alisuorittaja pyörittää koko Ilveksen joukkuetta ei voi kun sanoa että Ilves on tahdoton, onneton ja pelaajilla ei ole ammattiylpettä yhtään jäljellä. Hävettää kannattaa tämmöstä porukkaa ja vuodesta toiseen.
 

JPP

Rivipelaaja
Viestejä
51
Vs: Otteluveikkaus Pelicans-Ilves 22.1.13

Harmittavinta on, että noille pitää vielä maksaa tuosta surffailusta.. Ammatti ylpeys on sana jota kukaan tosta porukasta ei vissiin tänään käsitä. Joukkue voi olla paska ja mestis tasoa, sen hyväksyn. Mutta luovuttamista mä en jumalauta hyväksy Ilves paidan pukevilta. :mad: Jaloilla äänestykseni siis jatkuu
 

Topi

Guest
Vs: Otteluveikkaus Pelicans-Ilves 22.1.13

Sori vaan JPP, mutta on taas ihan pakko. Jospa pelaajat ymmärtäisivät paremmin sanan ammattiylpeys! ;)
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 235
Vs: Otteluveikkaus Pelicans-Ilves 22.1.13

Topi sanoi:
Miten ihmeessä täällä jotkut iloitsevat kun Pelicans tekee maaleja? Älkää nyt jumalauta! Jos ei ole asiaa niin olkaa edes hiljaa! Harmittaa minuakin mutta en sentään tuollaiseen alennu!

Juhlin juuri niitä maaleja joita haluan. Ongelmia?

Helvetin palstapoliisit.
 

Topi

Guest
Vs: Otteluveikkaus Pelicans-Ilves 22.1.13

Kukaan todellinen Ilves-fani ei iloitse vastustajan tekemistä maaleista!
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Otteluveikkaus Pelicans-Ilves 22.1.13

Topi sanoi:
Kukaan todellinen Ilves-fani ei iloitse vastustajan tekemistä maaleista!
Sinäkö sen määrittelet, kuka on "todellinen" Ilves-fani ja kuka ei?

Noista omista kirjoituksestasi päätellen, et ainakaan itse edes elä tässä todellisuudessa.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 235
Vs: Otteluveikkaus Pelicans-Ilves 22.1.13

Topi sanoi:
Kukaan todellinen Ilves-fani ei iloitse vastustajan tekemistä maaleista!

En siis ole todellinen Ilves-fani. Tämä selvä.
 

Topi

Guest
Vs: Otteluveikkaus Pelicans-Ilves 22.1.13

VP sanoi:
Topi sanoi:
Kukaan todellinen Ilves-fani ei iloitse vastustajan tekemistä maaleista!
Sinäkö sen määrittelet, kuka on "todellinen" Ilves-fani ja kuka ei?

Noista omista kirjoituksestasi päätellen, et ainakaan itse edes elä tässä todellisuudessa.

Minä määrittelen Ilves-fanin sellaiseksi joka aina ja kaikissa tilanteissa kannustaa omaa joukkuettaan!
Joku muu voi antaa toisenlaisen määritelmän! Se heille suotakoon!
 
Ylös