Ottelutulosveikkaus Tappara-Ilves pe 21.2.2020 klo 18.30

Satunnainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 876
Huonosti tässä käy kun yksi ainoa puolittainen paikka Ikosella koko erässä.
Toisaalta avauserä kestettiin ilman päästettyä maalia, vaikka oli pari alivoimaakin, eli tuloksellisesti paremmin kuin keskiviikkona. Nyt voisi vaihteeksi jäädä heikompi toinen erä pois.
 

Ipa72

Luottopelaaja
Viestejä
6 057
Saas nähdä saadaanko tänään tasaviisikoin aikaiseksi maalia?
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 413
Vihelletäänkö tappara leiriin tänään?
 

Ipa72

Luottopelaaja
Viestejä
6 057
Olisko tänään Myrrän taktiikkakirjasta löytynyt pieni fyysisyyden lisäys? Pientä rohkeuden lisääntymistä on havaittavissa.
 

Ipa72

Luottopelaaja
Viestejä
6 057
Hitto kun noista karakiekoista luistellaan koko ajan ohi.
 

-sk-

Luottopelaaja
Viestejä
1 451
Taidan olla vähemmistössä, mutta mä kyllä tykkään tuosta Saarelan pelaamisesta. Hyvällä liikkeellä, käsiä löytyy ja yllättävän fyysinen myös. Minun joukkueessani olisi ilman muuta pelaavassa kokoonpanossa koko ajan.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 413
Taidan olla vähemmistössä, mutta mä kyllä tykkään tuosta Saarelan pelaamisesta. Hyvällä liikkeellä, käsiä löytyy ja yllättävän fyysinen myös. Minun joukkueessani olisi ilman muuta pelaavassa kokoonpanossa koko ajan.

Olen samassa junassa.
 

Dominaattori

Luottopelaaja
Viestejä
4 230
Taidan olla vähemmistössä, mutta mä kyllä tykkään tuosta Saarelan pelaamisesta. Hyvällä liikkeellä, käsiä löytyy ja yllättävän fyysinen myös. Minun joukkueessani olisi ilman muuta pelaavassa kokoonpanossa koko ajan.
Täälä bingo!
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 413
1-0. Pakka levis.
 

Ipa72

Luottopelaaja
Viestejä
6 057
Taidan olla vähemmistössä, mutta mä kyllä tykkään tuosta Saarelan pelaamisesta. Hyvällä liikkeellä, käsiä löytyy ja yllättävän fyysinen myös. Minun joukkueessani olisi ilman muuta pelaavassa kokoonpanossa koko ajan.
Omasta mielestäni muistutta hieman Suomen liikauran alkua?
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 325
Aika surullisen näköistä on pelaaminen.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 413

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 774
Niille jotka arvostelevat maccellin ja leinon pelaamista niin kyllä näkyy todella isosti näiden herrojen puuttuminen.
 
Ylös