Ottelutulosveikkaus Tappara - Ilves Pe 13.11.2020

Veisun Höylä

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
319
Mä en tiedä mutta tuntuuko kestään muusta, että Ari Vallinin ei pitäisi olla Ilveksen peleissä kommentaattorina?! Se on oikeasti aika kaameta paskaa suoraan sanottuna. Kyllä se varmaan yrittää parhaansa mukaan olla puolueeton mutta kun se paistaa sieltä ihan jokaisessa asiassa läpi?!
 

Crueman

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
641
Mä en tiedä mutta tuntuuko kestään muusta, että Ari Vallinin ei pitäisi olla Ilveksen peleissä kommentaattorina?! Se on oikeasti aika kaameta paskaa suoraan sanottuna. Kyllä se varmaan yrittää parhaansa mukaan olla puolueeton mutta kun se paistaa sieltä ihan jokaisessa asiassa läpi?!
Eiköhän se isompi ongelma ole se, että mies on Tapparan peleissä kommentaattori.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 333
Mä en tiedä mutta tuntuuko kestään muusta, että Ari Vallinin ei pitäisi olla Ilveksen peleissä kommentaattorina?! Se on oikeasti aika kaameta paskaa suoraan sanottuna. Kyllä se varmaan yrittää parhaansa mukaan olla puolueeton mutta kun se paistaa sieltä ihan jokaisessa asiassa läpi?!

Ei tunnu missään case Mertarannan jälkeen.
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Ei tunnu missään case Mertarannan jälkeen.

Toisaalta itseä naurattanut se, että meirän ilvestä kadehditaan ja yritetään puheilla vähätellä. Vallin, Mertaranta, saukkonen ja mtv3n porukka jne.
Kauas on joskus lyhyt matka (no useampi vuosi, mutta silti)...
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 333

kötöstys

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
126
Ei tunnu missään case Mertarannan jälkeen.
Vähän samaa mieltä. Ja kyllä se Vallin kommentoi positiivisesti Ilveksestäkin. Välillä vaan jäi jumiin siihen miten Tapparan pitäisi tehdä ja mikä siinä mättää. Mertsiin nähden siedettävämpi vaikka ei mikään erityisen hyvä olekaan noissa Tappara-peleissä.
 

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 943
No vaikka sitten näin päin! Aika amatööritason puuhastelua CMoreltakin kun antaa näin tapahtua? Mieluummin sitten vaikka Saravon Pekka joka kuiteskin ihan asiallinen ja fiksu kaveri!!
Ittee pisti korvaan et kehu Saarelaa kun lähti alivoimaiseen hyökkäykseen ja sai laukauksen aikaan, mutta tunnin päästä haukku tapparan tyhmäks kun hyökkää alivoimaisena eikä ota volttilähdöllä rivejä kasaan..

Vallin noin muuten sopii paremmin niihin sketsi-tyyppisiin välipätkiin kuin asiantuntijan rooliin. Ihan hyvän olonen tyyppi kaikesta huolimatta.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 658
Mä en tiedä mutta tuntuuko kestään muusta, että Ari Vallinin ei pitäisi olla Ilveksen peleissä kommentaattorina?! Se on oikeasti aika kaameta paskaa suoraan sanottuna. Kyllä se varmaan yrittää parhaansa mukaan olla puolueeton mutta kun se paistaa sieltä ihan jokaisessa asiassa läpi?!

Kukaan fanipoika tuskin kehuu erää kaudella parhaaksi näkemäkseen, jos vastustaja on tullut kahden maalin takaa ohi.


Luitko jutun? Ihan asiaahan Lehtinen kirjoittaa siinä, että Ilveksen tilanne vuoden vaihteessa on tällä hetkellä iso kysymysmerkki. Taas tunnetusti Tapparaan änärin alkaminen ei tule vaikuttamaan heikentävästi.
 

julli65

Luottopelaaja
Viestejä
1 925
Kukaan fanipoika tuskin kehuu erää kaudella parhaaksi näkemäkseen, jos vastustaja on tullut kahden maalin takaa ohi.



Luitko jutun? Ihan asiaahan Lehtinen kirjoittaa siinä, että Ilveksen tilanne vuoden vaihteessa on tällä hetkellä iso kysymysmerkki. Taas tunnetusti Tapparaan änärin alkaminen ei tule vaikuttamaan heikentävästi.
Elä sinäkin tätä hetkee,tulee mitä tulee.Porkkana leiristä tiputetaan joka vitun päivä ,ukkoja pois niin kun tietäisivät mitkä sopimukset on.
 

julli65

Luottopelaaja
Viestejä
1 925
Hoki
7 tuntia sitten
Minä tykkään paljon keväästä - silloin Ipaa viedään kuin litran kippoo. Ja kunhan Ipalta viedään ne 5 pikatyöläistä, niin taas alkaa kilpajuoksu Saipan kanssa.
 
Ylös