Ottelutulosveikkaus SaiPa-Ilves su 17.3.2019 klo 17.00

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 514
Ei sanonut niin, vaan että saattaa olla ettei pelaa. Ilves ei tiedottanut Miehosta mitään, kun taas Laaksosesta tiedotettiin heti, että on ainakin viikon poissa. Eiköhän Panu ole ollut ihan kiikun kaakun.
 

bruttokansantuote

Luottopelaaja
Viestejä
1 324
Kyllä pelkkä Alkiokin kelpaa vallan hyvin, mutta ei tää nyt ihan tasapuolista ole, että kun on vain 2 otteluparia, niin sekä eilen, että tänään vain Lukko-JYP -otteluparissa on kommentaattori selostajan kanssa, sekä eilen että tänään Saravo. Jos vain toiseen ottelupariin peliin per kierros oli mahdollista saada kommentaattori, niin eikö tänään olisi ollut Ilves-SaiPa -otteluparin vuoro saada kommentaattori. No eilen sentään studion haastattelut olivat Tampereen pelistä.
 
Viimeksi muokattu:

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 453
Taas näköjään seurataan ottelua kahdessa ketjussa.

Tarkkaa on. Ei maalipaikoilla juhlita.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 041
PPETOLAA
 

Luchs

Guest
PELTOLA 0-1! KAUDEN ENSIMMÄINEN JA MIHIN PAIKKAAN!

Ja oli muuten ylivoimamaali.


Just.
Niin pieni otanta kuin vain voi olla, mutta tämä todisti, että olishan kauden aikana voinut kokeilla yv:ssa muitakin variaatioita kuin Leimu tai Laaksonen viivalla.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 041
Vainion heikosta syötöstä lähti mylläkkä jonka seuraksena mies itse jäähylle.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 041
Hyviä puhalluksia hei.
 

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 937
Just.
Niin pieni otanta kuin vain voi olla, mutta tämä todisti, että olishan kauden aikana voinut kokeilla yv:ssa muitakin variaatioita kuin Leimu tai Laaksonen viivalla.
Kyllähän Peltola pelas pitkät pätkät 2.yv:ssä. Vai onks mun pää flunssan pehmittämä?
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 041
1-1. Ikosta vietiin.
 
Ylös