Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
HeGe41 sanoi:Mahdollisista tyhjennysmyynneistä voidaan ottaa vaikka jonkinlainen veto. Sen on tehnyt jokainen pudotuspelijunasta tippunut organisaatio jollain laajuudella joka kausi. Miksi Ilves olisi poikkeus?
Ei pysty enää vaihtaan.. Lensi seinille, kun 3-0 tuli.Urho Kaleva Kekkonen sanoi:Totaalista tuubaa. Väsynyttä touhua ja onneksi itse voi vaihtaa kanavaa. Joukkuetta käy sääliksi kun joutuvat pelaamaan tämän ottelun loppuun.
Ilves kannattajan parasta aikaa on sarjatauot.
Battery sanoi:HeGe41 sanoi:Mahdollisista tyhjennysmyynneistä voidaan ottaa vaikka jonkinlainen veto. Sen on tehnyt jokainen pudotuspelijunasta tippunut organisaatio jollain laajuudella joka kausi. Miksi Ilves olisi poikkeus?
En ottanut kantaa tyhjennysmyynteihin vaan sääleistä ulos jäämiseen. Ei ole käynyt mielessäkään.
sämpylä sanoi:Voihan Ilves ens erässä tehdä kolme maalia, öö vai voiko :-[
Bärtil sanoi:Ilves voittaa parilla maalilla.
EtäIpa sanoi:Bärtil sanoi:Ilves voittaa parilla maalilla.
Tämä oli hyvä tulosveikkaus!Itse veikkaan että Saipa alkaa vähän himmailleen ja peli päättyy 7-0
Paskapuhetta,ei ole suunnitelmissa.sämpylä sanoi:EtäIpa sanoi:Bärtil sanoi:Ilves voittaa parilla maalilla.
Tämä oli hyvä tulosveikkaus!Itse veikkaan että Saipa alkaa vähän himmailleen ja peli päättyy 7-0
Tästä se alkaa, Tero sulaa