Ottelutulosveikkaus Pelicans-Ilves pe 8.3.2019 klo 18.30

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 681
Olkinuora otti luvattoman helpon nollapelin. Ylivoimasta ei voi sanoa mitään hyvää ja esitys oli todella hävettävä.

Kauden parhaat pelit käsillä ja pelin taso tämä. Nyt sen näkee ettei tätä joukkuetta kasattukaan play-offeja varten vaikka kovat oli puheet
 

-mesag

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
954
Itseäni ei tuon Laaksoseen osuneen korkean mailan jälkeen enää oikeastaan lopputulos kiinnotsanut, vaan se, että tällä on silmä kunnossa, eikä esimerkiksi näkö lähtenyt. Sen verta kovalla vauhdilla kaveri lähti kentältä, ja hidastuksista näytti, että osui silmään. Peli on kuitenkin "vain" urheilua, kun taas silmävamma on lopullinen.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 761
Tällä hetkellä he täyttävät paikkansa, mikä ulkomaalaisten kohdalla ei pitäisi riittää. Savilahdella kävi jäleen huono tuuri juuri kauden alla, samoin Ahtolalla kun loukkaantuivat. Ahtola oli kuitenkin yli 10 maalin tahdissa ja tärkeä pelaaja kevättä ajatellen. Tällaiset Leimut ym "olin 5 vuotta sitten parhaimmillani" täytyisi aina ohittaa.

Jep mutta jotain rajaa näihin "ulkomaalaiset ovat olleet koko kauden ajan jengin paskimmat" juttuihin. Flood on aivan runkopakki. Paljon enemmän kuin Leimu.
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 585
Mutta olihan Nokkalinnut kyllä vahva. Se oli parempi.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 350
Heikolta näyttää pudotuspelikunto. Kaksi viimeistä peliä - yksi tehty maali. YV:tä pelattu näissä peleissä vählntään ”riittävästi” ja aloitustilasto erittäin huolestuttava.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 664
Jep mutta jotain rajaa näihin "ulkomaalaiset ovat olleet koko kauden ajan jengin paskimmat" juttuihin. Flood on aivan runkopakki. Paljon enemmän kuin Leimu.

Täysin samaa mieltä. Minä en ole siis väittänyt, että ovat olleet paskimpia. Halmokin pelasi erittäin hyvin alkukaudesta. On vaan hävinnyt kuvasta vähitellen.
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 585
Tuo on kyllä lohdutonta luettavaa. Olisit pitänyt omana tietonasi! En kuitenkaan olisi sitä tullut kaivaneeksi. (siis tuo aloitustilasto)
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 761
Täysin samaa mieltä. Minä en ole siis väittänyt, että ovat olleet paskimpia. Halmokin pelasi erittäin hyvin alkukaudesta. On vaan hävinnyt kuvasta vähitellen.

En tarkoittanut teikäläistä. Nappasin vaan lainaukseen kun liittyi samaan aiheeseen.
 

Mielensäpahoittaja

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
416
Vieläkö sieltä tulee SaiPa ohitse? Uskomattoman tehotonta on ollut, alussa puolustettiinkin hyvin ja Dostaliin ei pelit kaadu. Jonkun pitäisi silti tehdä maalejakin..
 

delorean

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
331
Olkinuora otti luvattoman helpon nollapelin. Ylivoimasta ei voi sanoa mitään hyvää ja esitys oli todella hävettävä.

Kauden parhaat pelit käsillä ja pelin taso tämä. Nyt sen näkee ettei tätä joukkuetta kasattukaan play-offeja varten vaikka kovat oli puheet
Aamen. Ei näin. Missä munat ja yritys? Toi lopun yv oli vitsi ja antaa huolenaihetta. Ei
rintamassa hyökkämisiä, ei 1vs1 voittoja, ei todellisia maalipaikkoja edes 2yvllä. Dostal tänään kuitenkin hyvä. Ilves on ihan oikealla sijalla jos 7.-8. paikka on lopullinen. Hyvää välillä, mutta venytä ei pystytä kun pitäisi. En pety jos ei sääleistä selvitä jatkoon.
 

Henry78

Luottopelaaja
Viestejä
2 287
Kyllä huolestuttaa ylivoimapelin surkeus ja vielä enemmän nuo aloitukset. Tarkan kiekon pleijareissa kiekonhallinta korostuu entisestään ja Ilves joutuu tekemään järjettömän määrän ns.ylimääräistä työtä kiekonhallinnan saadakseen aloitushäviöiden jälkeen. Tänään parempi voitti, Pelicans on vittumainen ja kova vastus kenelle tahansa tällä hetkellä. Dostal pelasi tasollaan tänäänkin,se antaa sääleihin kuitenkin uskoa. Onnea Lahteen pisteistä.
 

Ripa#13

Rivipelaaja
Viestejä
81
En tarkoittanut teikäläistä. Nappasin vaan lainaukseen kun liittyi samaan aiheeseen.
Varmaan mua tarkoitit... Kyllä vahvistusten pitää täyttää määrätyt kriteerit eikä Tulva, Gene tai Halmo niitä täytä. Ei mainittavasti pisteitä eikä mitään muutakaan mainittavaa. Flood on ainut joka jollain tavalla on ruutunsa täyttänyt mutta heikosti sekin. Ei vahvistus
 

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 063
Kyllä huolestuttaa ylivoimapelin surkeus ja vielä enemmän nuo aloitukset. Tarkan kiekon pleijareissa kiekonhallinta korostuu entisestään ja Ilves joutuu tekemään järjettömän määrän ns.ylimääräistä työtä kiekonhallinnan saadakseen aloitushäviöiden jälkeen. Tänään parempi voitti, Pelicans on vittumainen ja kova vastus kenelle tahansa tällä hetkellä. Dostal pelasi tasollaan tänäänkin,se antaa sääleihin kuitenkin uskoa. Onnea Lahteen pisteistä.

Ja Pelsut pelaa vielä viihdyttävää peliä.

Jos Ilves ei pelaa finaaleissa, niin toivon Kärpät- Pelicans finaalisarjaa, ihan vauhdikkaan pelin takia
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 761
Varmaan mua tarkoitit... Kyllä vahvistusten pitää täyttää määrätyt kriteerit eikä Tulva, Gene tai Halmo niitä täytä. Ei mainittavasti pisteitä eikä mitään muutakaan mainittavaa. Flood on ainut joka jollain tavalla on ruutunsa täyttänyt mutta heikosti sekin. Ei vahvistus

Kyllä. Muttei ne paskimpia ole olleet. Oletko sitä mieltä, että on ok pelata vihkoon kunhan on Suomen passi. Veikkaan että valitettavasti herroilla Ahtola, Savilahti ja Leimu ei ole myöskään pieni tilipussi. Mun mielestä ne "tietyt määrätyt kriteerit" saisi täyttää ihan jokainen johon on ladattu kunnolla odotuksia ja massia. Passista riippumatta.
 

Ripa#13

Rivipelaaja
Viestejä
81
Kyllä. Muttei ne paskimpia ole olleet. Oletko sitä mieltä, että on ok pelata vihkoon kunhan on Suomen passi. Veikkaan että valitettavasti herroilla Ahtola, Savilahti ja Leimu ei ole myöskään pieni tilipussi. Mun mielestä ne "tietyt määrätyt kriteerit" saisi täyttää ihan jokainen johon on ladattu kunnolla odotuksia ja massia. Passista riippumatta.
En missään nimessä ja nuo kolme mainitsemaasi pelimannia on ollut myös huteja... toki Savilahden loukki oli paha ja itse odotin mieheltä paljon Leimusta tiesikin että ei montaa peliä tule pelamaan ja Ahtola on ollut järkyttävän huono
 

Pentti Annanen

Luottopelaaja
Viestejä
1 723
En missään nimessä ja nuo kolme mainitsemaasi pelimannia on ollut myös huteja... toki Savilahden loukki oli paha ja itse odotin mieheltä paljon Leimusta tiesikin että ei montaa peliä tule pelamaan ja Ahtola on ollut järkyttävän huono
Ja ei ollut kauden alla minkäänlainen yllätys, että nämä tulevat olemaan huteja.Tuolla Heponiemeen liittyvässä ketjussa on sivuttu myös näitä hankintoja vs Heponiemi ja perusteltu myös sillä, että Ilves ei voi ottaa vastaavia riskejä kuin esim. Kärpät. Totuus on että paljon suurempaa riskiä ei voi ottaa kuin mitä Ilves on tehnyt satsaamalla näihin auringonlaskun ratsastajiin, ja toivomalla ihmeen tapahtuvan. Takavuosien paremmat kaudet näkyvät varmasti tilipussissa myös tänäkin päivänä.
 
Ylös