Ottelutulosveikkaus Pelicans-Ilves pe 6.3.2020 klo 18.30

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 746
Olipas taas tuskainen peli, mutta mikä tärkeintä voitto!

Mäkiniemi ei ole vissiin hävinnyt peliäkään, pelatessaan Ilveksessä.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 029
Olipas taas tuskainen peli, mutta mikä tärkeintä voitto!

Mäkiniemi ei ole vissiin hävinnyt peliäkään, pelatessaan Ilveksessä.

Tuskaista se oli muuallakin, ei ole läpihuuto pelejä nämä ei.
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 188
Mese on heikko tällä hetkellä. Sotkee joka ketjun (missä pelaa) peliä. Pussileukojen a-junnutkin nappaa kiekon lavasta helpohkosti ja sitten taas puuskutetaan alaspäin. Vetoja lähti ihan kivasti, mutta kaikki logoon. Toivotaan, että itseluottamus palautuu. Mesestä on kovat odotukset ja siksi tulee myös raippaa.

Peli oli mitä oli, mutta loistava lopputulos. Nyt on taas neljäs sijakin niissä kuuluisissa omissa käsissä.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 161
Toivotaan, että itseluottamus palautuu.

En tiedä, kenestä Mesestä puhutaan. Villellä ei ole ikinä ollut puutetta itseluottamuksesta ja luonteessa on ollut sopiva kiima maalintekoon. Nyt näkyy vain se, että AHL:ssa ei vain enää ollut isoa roolia tarjolla ja pelitapakaan ei ole tuttu.
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Mese oli tänään mun mielestä parempi kuin aikoihin, vaikka kämmejä tuleekin.
Ihan hyviä ketjusekoilukokeiluita tänään.

Aren ja Suomen yhteispelissä jotain pientä? Suomi yrittää liikaa itse ja Ruotsalaisen jää hyödyntämättä? Tänään tosin tässäkin parempaa tekemistä.

Kyllä ne hoitaa, alkais jo kovat pelit!
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 497
Mese ainoa meidän hyökkääjistä joka pääsee paikoille kaikissa pelaamissaan ketjuissa. Ruuti on ollut yhtä märkää kuin muillakin, mutta ei nyt jumankauta ihan kaikesta syytellä. Maccellin kanssa muodostaneet juurikin sitä huudeltua secondary scoringia, vaikka taululle eivät ole vielä päässeetkään. Nämä kaksi kannattaa nyt pitää yhdessä.
 

Luchs

Guest
Olen siinä kyllä samaa mieltä, että meskaskritiikki valuu jo laidoista yli.

Voitosta huolimatta tuo ryhmä harhailee nyt todella hieman suuntaa etsien, eikä yksi Ville siellä tee sen huonompaa eikä parempaa kuin muut.
 
Ylös