Ottelutulosveikkaus Pelicans-Ilves pe 16.10.2020 klo 17:00

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 077
Itse taas tykkään Mertarannan selostuksista. Ihan sama mikä on suosikkijoukkue, silti selostaa hyvin. Kai meillä kaikilla on jokin suosikkijoukkue ;)
 

Peltipurkki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
241
99,9% fanien selostajien puolueellisuusruikutuksista on totaalista tuubaa, mutta nyt kyllä haiskahtaa värilasit ja kauas. En muista tällaista kuulleeni liigapeleissä. Muutenkin sääli, lapsuuden idoli ja ikuinen Leijonaääni, mutta nyt ei erota edes pelaajia toisistaan. Toivottavasti vain huono päivä.
 

Fresh

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
335
Itse taas tykkään Mertarannan selostuksista. Ihan sama mikä on suosikkijoukkue, silti selostaa hyvin. Kai meillä kaikilla on jokin suosikkijoukkue ;)

Kyllä se vaan niin on että jos suosikkijoukkue näkyy noin räikeästi selostuksesta niin se kertoo epäammattimaisuudesta. En muista tällaista kuunnelleeni kyllä Liigassa ennen
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 419
Itse taas tykkään Mertarannan selostuksista. Ihan sama mikä on suosikkijoukkue, silti selostaa hyvin. Kai meillä kaikilla on jokin suosikkijoukkue ;)

Täähän on sit hieno ilta teiläkäiselle, Ilveksen voitto ja Antsa selostamossa, ai että.
 

Sheriffi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
646
Laittakaa ystävät hyvät ne pelkät halliäänet päälle. Ei länsimaisessa oikeusvaltiossa voi pakottaa ketään kuuntelemaan Aleksis Ärjeä, Mertarantaa tai Saukkosta vasten tahtoaan.
 

jäämies-70

Luottopelaaja
Viestejä
5 412
Kyllä tuon mertsin saa vaimennettua, itse klikkasin asetuksista pelkät halliäänet ekan erän loppuun.
 

Nulikka

Guest
Hauskahan tätä Mertsiä on liigapelissä kuunnella vaikka sitä selvästi vituttaakin Ilveksen johto.
 

Seisomisurheilu

Luottopelaaja
Viestejä
2 440
Mikä ihmeen idea tossa yleisöhuuto effektissä?
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 734
Dostal on liekeissä. Olipa Laschilta typerää pyörimistä mutta se käy meille.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 419
Siinö oli maccen paikka laittaa mertsi kyykkyyn.
 
Ylös