Ottelutulosveikkaus Pelicans-Ilves 28.10.14 Ti klo 18:30

Vs: Ottelutulosveikkaus Pelicans-Ilves 28.10.14 Ti klo 18:30

Dominaattori sanoi:
Usein näkee liigassa vihellettävän rankkareita todella heppoisesti. Nyt kun kerrankin oli aihetta, niin mitä helvettiä?

laaksotomppaJBE_503_sm.jpg

Peli on sen verran hyvin hallussa ja Pelicans huono, että nyt äkkiä 0-3 tauluun ja tarkkaa puolustamista.

Salmela alkoi kummasti onnistumaan, kun nostettiin ykköspariin Kivistön rinnalle. Itse odotin tätä jo heti alkukaudesta hyvän harjoituskauden jälkeen. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Dominaattori sanoi:
Peli on sen verran hyvin hallussa ja Pelicans huono, että nyt äkkiä 0-3 tauluun ja tarkkaa puolustamista.
Kuuluisia viimeisiä sanoja.

Välimaa ja dippsy doodles , pehmeet kädet :D

Taasko se läpiajo tulee Välimaalle..

Tosin kunnia miehelle siitä, että itse hankki tuon läpiajon.

Välimaa ymmärsi läpiajon määritelmän väärin ja yritti itse ajaa maalivahdin läpi.

1-1

Pelicans on todella heikko. Meillä ollut alivoimalla ainakin kolme tilannetta. Mustosella ja Välimaalla viimeisimmät.

1-1.

Onneks ilves johtaa 0-1! ;), mutta täytyy sanoo että liiga on pilattu tämmöstä helvetin neiti jääkiekkoa! Missä taklaukset,tappelut?!

Ja 1-1.. >:(

Kolmessa edellisessä pelissä olen lähtenyt koiran kanssa ulos aina kesken pelin. Joka kerta Ilves on tällä aikaa tehnyt maalin tai kaksi.

Toi Pelicansin kuuluttaja vaan vituttaa niin rankasti... Voisi sanoa, että osaa hommansa :D

Dominaattori sanoi:
Kolmessa edellisessä pelissä olen lähtenyt koiran kanssa ulos aina kesken pelin. Joka kerta Ilves on tällä aikaa tehnyt maalin tai kaksi.
Mee viimestään kolmannen erän aikana! ;D

Onpa heikkotasoista ja halutonta räpellystä ja miekkailua molemmilta. Kun Ilves vähän laittaisi kaasua, niin peli saataisiin ratkottua. Mutta jos tällä flegulinjalla jatketaan tappio tulee. Herätäs Tuokkola noi ukot!

Ilves on siitä hieno joukkue, vaikka vastustaja on kuinka heikko, niin Ilves pystyy sössiin koko pelin.

Toivottavasti näin ei käy tänään.

Hyvä kuti Leimulta ja hyvä maski Smothermanilta. Laukauksen blokkaus jäi taas vähän myöhäiseksi.

Korpisalolta joka tapauksessa hyvä erä, eikä tuota maalia voi laittaa maalivahdin piikkiin.

Takaisin