Ottelutulosveikkaus KooKoo-Ilves la 28.12.2019 klo 17.00

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 673
Heti luottavaisempi olo molariin. Ei tarvitse puristaa pakaroita kun tulee löysä rannelaukaus kohti.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 308
Kookoo roikkuu selässä miten lystää eikä jäähyjä tuu.
 

Urho Kaleva Kekkonen

Luottopelaaja
Viestejä
1 738
Huhhuh. Onneksi saatiin pelistä taas vähän kiinni erän loppupuolella. Nyt vedetään selkeästi vieraskiekkoa hiukan vajaalla kokoonpanolla. Toivottavasti Mäkiniemi pelaa samaan tyyliin ja itse päästään iskemään jostain. Hiukan on vain arkaa tuo meidän peli.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 044
Jotenkin on päästy ilman takaiskuja tästä. Kyllä nyt alkaa paineet kääntymään KooKoon niskaan, hallinnasta huolimatta eivät ole pystyneet naulaamaan peliä.

Jostain pitäisi löytää oma hyökkäyspeli. Jasse vajosi samantien takaisin jasseksi, Mieho yrittää muttei vaan lähde, Seppänen ei ole ollut liigatasoa, Leinollakin joku ihme slumppi päällä. Yritä noilla senttereillä sitten. Kuka ottaa jengin reppuselkään?
 

Nulikka

Guest
Tilanne olis 3-0 nyt toisella erätauolla ja peli ohi jos Kopo olis maalissa. Mäkiniemi ollut huikea, kenttäpelaajat lampaita. Pelatkaa nyt jumalauta kun debytantti antaa noin loistavan tuen siihen.
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 530
Pelin pitäisi olla 5-0. Toivottavasti pojat nyt rupeisivat pelaamaan ei Mäkiniemi voi loputtomasti pelastaa.
 

Anttis

Luottopelaaja
Viestejä
2 662
Kyllä sen tiesi, että peli heikkenee kun nuoret lähtivät kisoihin, MUTTA eihän meillä ole ollut mitään palaa KooKoota vastaan!
 

Henry78

Luottopelaaja
Viestejä
2 290
Ei saa mikään kenttä nyt juonesta kiinni. Pelillinen slumppi nyt kolmen ottelun mittainen, koko junnukisojen aikaa ei voida vain selviytyä kaukalossa. Kurssi olisi tänään ainakin tuloksellisesti käännettävissä Mäkiniemen avulla mutta jonkun tarvii maalit käydä tekemässä. Nyt sitä Ilves-sydäntä kentälle niin tää kyllä hoidetaan!
 

LuckyStrike

Rivipelaaja
Viestejä
45
Jotenkin on päästy ilman takaiskuja tästä. Kyllä nyt alkaa paineet kääntymään KooKoon niskaan, hallinnasta huolimatta eivät ole pystyneet naulaamaan peliä.

Jostain pitäisi löytää oma hyökkäyspeli. Jasse vajosi samantien takaisin jasseksi, Mieho yrittää muttei vaan lähde, Seppänen ei ole ollut liigatasoa, Leinollakin joku ihme slumppi päällä. Yritä noilla senttereillä sitten. Kuka ottaa jengin reppuselkään?

Jos kohta ei omissa soi, niin Jo. Ikonen, Antonen tai Rautiainen ottaa jengin reppuselkään. Sellainen kutina on nivusissa..
 

Urho Kaleva Kekkonen

Luottopelaaja
Viestejä
1 738
Itse ihmettelen tuota Miehon panosta. Ei pelata kovaa, ei voiteta kaksinkamppailuja, ei pidetä kiekkoa ja koko ajan hiukan pelin ulkopuolella tai jopa jäljessä. Nyt täytyisi terästäytyä, voittomaali Panulta tähän ja olen hiljaa. ;)
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 812
Suomesta tulee välillä Ovechkin mieleen puolustussuuntaan. Vähä tuommoista liukua selkä suorana ollut viime aikoina. Ei oikein kapteenin otteille tyypillistä.
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Ei ole uskaltanu peliä ees kattoo, laukasukartta on just semmone mitä kuviteli. Paitsi että Ilveksellä on ilmeisesti toinenki maalivahti
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 386
Itse ihmettelen tuota Miehon panosta. Ei pelata kovaa, ei voiteta kaksinkamppailuja, ei pidetä kiekkoa ja koko ajan hiukan pelin ulkopuolella tai jopa jäljessä. Nyt täytyisi terästäytyä, voittomaali Panulta tähän ja olen hiljaa. ;)

Mistähän johtuis?
 

Sheriffi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
646
Vaikka pelillisesti Kookoo on (etenkin toisessa erässä) edellä, ei me mun mielestäni aivan vailla paikkoja olla oltu. Vähän on epävarmuus näkynyt kiekon pomppimisena ja viimeiset syötöt ovat olleet heikkoja, mutta kyllä tässä on avaimia meilläkin ollut käsissä. Jos Kookoo ei kolmosen ekalla vitosella mene johtoon, niin väitän, että tää on meidän peli.
 
Ylös