Ottelutulosveikkaus Kärpät - Ilves ke 31.10.2018 klo 18.30

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 316
Kyllähän sen tietää, kun itse ei tee, niin toiset tekee. Mutta eipä kärpät niin kaksinen porukka ole, mitä sarjataulukko antaa ymmärtää.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 893
Mä olen sitä mieltä, että parempi voittaa AINA, niin tänäänkin!
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 135
Mijsi Ei haastettu? KIVI! Herätys, tilannehuoneen arpomiset tuntien, haloo. Vai onko yhtä tyhmä periaate, kun ei johtotilanteessa aikalisää... siitä sentään on luovuttu...

Ilves oli jo käyttänyt aikalisän joten ei voinut haastaa.Toisaalta tuomareiden pitäisi ihan itsekin osata katsoa videolta epäselvät tilanteet ja tämähän sellainen oli.Epäselvää oli,että oliko kiekko jo maalissa ennen Halmon tökkäisyä Vehviläisen patjaan.Veikkaan,että ei ollut,mutta ihan siinä ja siinä.


Tuohon voisi muuten tehdä sellaisen sääntömuutoksen kun tuomarit näin puusilmiä ovat,että eivät näköjään vaivaudu enää tarkistamaan epäselvyyksiä videolta ilman haastoa,että jos on jo aikalisän käyttänyt tai haaston häviämisellä sen menettänyt voisi edelleen haastaa,mutta hävitessään haasteen saisi kaksiminuuttisen.Aivan älytöntä,että mahdollinen oikeudenmukainen tuomio maalitilanteessa estetään siksi,että on jo käyttänyt aikalisän tai jossain aiemmassa tilanteessa hävinnyt haaston.
 
Ylös