Ottelutulosveikkaus JYP-Ilves la 15.2.2020 klo 17.00

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 223
Sukellus? Nyt ne värilasit pois :D
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 358
Mäkkäri on kyllä itserauhallisuus.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 358

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 358
No mutta sehän oli ihan laadukas vieraserä.
 

Etä-Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
1 514
Ilves ei paljoakaan saanut aikaiseksi. Hieman oli taas sellaista Sakke Pietilän aikojen 90-luvun roiskimiskiekkoa. Suoraviivaisuus uupuu. Samoin syöttöjen pitäisi mennä paremmalla prosentilla omille. Itse en ainakaan kovin montaa ehjää hyökkäystä Ilvekseltä nähnyt.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 358
Ai että mä tykkään tosta Mäkiniemestä. Äijä on kyllä itse rauhallisuus luukulla.
 

Crueman

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
641
Jyp ei anna läheskään samanlaista painetta kuin HIFK ja varsinkin KooKoo eilen joka tekee Ilveksen pelaamisen kyllä huomattavasti helpommaksi. Johtuuko pelaajatyypeistä vai mistä?

Mutta luulisi, että Ilveksen peli olisi skoutattu jo niin hyvin, että kahden miehen kovan prässin alta on ollut poikkeuksetta vaikeuksia päästä.
 

Åkerman

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
780
Vähän päättäväisempi pitäisi olla maalipaikoissa. Siinä lopussa oli Antosella hyvä paikka vetää, mutta haki ensin syöttöä Saarelalle ja kun se sohlattiin niin sitten veto jo blokattiinkin.

Ilves joutui paljon roiskimaan kiekkoa varsinkin omasta päädystä. Liekö sitten peruja HIFK-pelistä, sen jälkeenhän Salo mietti haastattelussa että olisiko sittenkin pitänyt purkaa kiekkoa nöyremmin yms.

Tulos on kuitenkin hyvä ekan erän jälkeen, on tuolla ollut peli ohi monesti jo tässä vaiheessa vuosien varrella.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 358

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 009
Ihan hyvä vieraserä. Omat paikat tuli hiukan vahingossa, niissä pitäisi vaan olla terävä!

Mäkiniemi on mies paikallaan.

Toivottavasti se kuuluisa huono toinen erä olisikin hyvä erä.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 358
Ylös