Ottelutulosveikkaus Ilves-Tappara pe 22.2.2019 klo 18.30

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 685
Kyllähän tämä taas muisturri mitä tapahruu kun yrittää olla ilvksen suhteen positiivinen
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Harmi kun päävastustasjatki napsii 3 pojon voittoja, kyl se säälipaikka ja vieraissa alotus taitaa olla meidän kohtalo. No taistellaan viä.
 

Pentti Annanen

Luottopelaaja
Viestejä
1 723
Hifk, Lukko, Kerho, Pelicans ja Jyp ottamassa kaikki 3 pistettä. Keskittyminen sääleihin saa alkaa. On se kumma kun ei voida pelata kunnolla 60 min. Täytyy ihailla Tapparan taitoa tappaa peli ekassa erässä ja sen jälkeen varmistella ja ohjata peliä oman kirjansa mukaan. Ei ollut ensimmäinen kerta.
 

bruttokansantuote

Luottopelaaja
Viestejä
1 324
Kun Tappara teki kaikki maalinsa heti ekaan erään, niin toivottavasti loppupeli ei taas ollut sillä Tapparan perinteisellä "loppupeli jäädytetään" -taktiikalla, ei olis ollut eka kerta tällä kaudella. Ei tainnut olla peli viihdyttävimmästä päästä. No ei tässä mitään viihdyttävyyspisteitä jaeta, mutta perseestä Ilves-fanien näkökulmasta, että koko päivä odotetaan peliä, sitten Tappara tekee heti pelin alkuun kolme maalia, ja se on siinä. Loppupeli pelaillaan, joten pelin viihdearvo nolla, mutta tietenkin vain voitosta pelataan.
 

Crueman

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
641
Dostalilla näköjään merkattu 0 torjuntaa viimeiseen erään. Aika pahasti torjunnat kyllä 'valehtelevat' sillä ei Ilves kovin lähellä ollut kolmannessa tapella voitosta.

Mutta edelleen homma omissa käsissä, viisi voittoa lopuista saattaa riittää kuuden joukkoon.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Flood ja Haapanen nukahtivat käsittämättömästi ja kolmannessa takaiskumaalissa alakerran isäntä pyöri kuin Sokoksen ovissa.
 

Paatelainen

Guest
Tappara oli kyllä selvästi parempi tänään ja tosipelien lähestyessä joukkue on nostanut todella paljon profiiliaan. Ilveksellä ei ollut mitään palaa tänään ja missään vaiheessa peliä ei saatu vaaravyöhykkeelle, muuta kuin jostain käsittämättömistä Tappara virheistä. Joukkue repii ja raastaa ja on todella vahva kaksinkamppailuissa ja oli luistelussa kokoajan potkun edellä. Ilvekseltä jokkueena pelottavan munaton esitys ja esim. Flood ja Laaksonen olivat paikoin kyllä täysin kuutamolla.
 

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 941
Itseäni ei kyllä tappara vakuuttanut. Mikäli Ilveksellä olisi ollut sama viimeistelytehokkuus niin olis ollu meiän peli. Itse ottelulla oli viihdearvoa yhtä paljon kuin silmiin sattuvalla epilepsiavideolla, vaikka tapahtumia olikin vähemmän. Ei myöskään istu päähän, että miten Ojamäki kaatui eteenpäin jos Flood koukkas kainalosta? Ehkä fysiikan lait koki jonkunlaisen aikavääristymän tänään Hakamettässä.

Näköjään tukkajukka jatkaa tuota "jääkiekon antikristus"-viittansa kantamista. On kyllä yks kamalimmista ilmestyksistä jääkiekossa. CV:hen on heittää kaikkea kahvakiekosta trappiin ja potkuihin kesken nuorten turnauksen. En kyllä käsitä miten voi joku tollasta kannattaa. Tää pitää tietysti lukea henkilökohtaisena mielipiteenäni näin jääkiekon ystävänä. Kaikki mikä raiskaa tuolla tavalla sitä, mitä itse pidän jääkiekkona, kuuluvat itsellä mustalle listalle.
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Itseäni ei kyllä tappara vakuuttanut. Mikäli Ilveksellä olisi ollut sama viimeistelytehokkuus niin olis ollu meiän peli. Itse ottelulla oli viihdearvoa yhtä paljon kuin silmiin sattuvalla epilepsiavideolla, vaikka tapahtumia olikin vähemmän. Ei myöskään istu päähän, että miten Ojamäki kaatui eteenpäin jos Flood koukkas kainalosta? Ehkä fysiikan lait koki jonkunlaisen aikavääristymän tänään Hakamettässä.

Näköjään tukkajukka jatkaa tuota "jääkiekon antikristus"-viittansa kantamista. On kyllä yks kamalimmista ilmestyksistä jääkiekossa. CV:hen on heittää kaikkea kahvakiekosta trappiin ja potkuihin kesken nuorten turnauksen. En kyllä käsitä miten voi joku tollasta kannattaa. Tää pitää tietysti lukea henkilökohtaisena mielipiteenäni näin jääkiekon ystävänä. Kaikki mikä raiskaa tuolla tavalla sitä, mitä itse pidän jääkiekkona, kuuluvat itsellä mustalle listalle.

Samaa mieltä. Tapparalla kävi tuuri, ei ollut Ipa ihan mukana tän päivän pelissä. En tiedä mikä oli vikana, mutta ei ollut Ipa pelipäällä vaikka kaikki oli valmiina muuten. Yksi peli muiden joukossa, ei muuta. Omalla pelillä kyllä pärjätään.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 333
Flood ja Haapanen nukahtivat käsittämättömästi ja kolmannessa takaiskumaalissa alakerran isäntä pyöri kuin Sokoksen ovissa.

Ei poista sitä faktaa, että Laaksonen oli about Ilveksen huonoin puolustaja tänään.

Aika kännissä sai matsia katsella, jos edes vitsillä jotain säkää tähän sotkee. Tappara vei ja Ilves vikisi. Se siitä, eteenpäin.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 685
Näköjään tukkajukka jatkaa tuota "jääkiekon antikristus"-viittansa kantamista. On kyllä yks kamalimmista ilmestyksistä jääkiekossa. CV:hen on heittää kaikkea kahvakiekosta trappiin ja potkuihin kesken nuorten turnauksen. En kyllä käsitä miten voi joku tollasta kannattaa. Tää pitää tietysti lukea henkilökohtaisena mielipiteenäni näin jääkiekon ystävänä. Kaikki mikä raiskaa tuolla tavalla sitä, mitä itse pidän jääkiekkona, kuuluvat itsellä mustalle listalle.

Jukka tietää että jääkiekossa ei tyylipisteitä jaeta. Jukan ideologiassa vain voittaminen merkitsee, puhetta ja itkua maailmaan kyllä mahtuu. Onneksi saldo 1-6 kertoo ihan tarpeeksi.
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Yks kentällinen kokemusta pitäs olla joukkueessa. joo joo nuorilla pelaajilla pelejä vyöllä jo paljon mut silti poikaset on poikii vs. vanhemmat jermut. Hankinnat on painottunut nuoriin ja tulevaisuuden tähtiin, ei ole isiä kopissa rauhottelemassa. Tänään karu 10min oppitunti ja näytös että joukkue ei sula, peli täysin hallinnassa vaikka 2 erää pelaamatta.
 

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 941
Jukka tietää että jääkiekossa ei tyylipisteitä jaeta. Jukan ideologiassa vain voittaminen merkitsee, puhetta ja itkua maailmaan kyllä mahtuu. Onneksi saldo 1-6 kertoo ihan tarpeeksi.
Niihän se on. Toki jos porkkanat olis pelannut voittavan lisäksi myös viihdyttävää kiekkoa viimeisen kymmenen vuotta, niin olisiko kasvanut jopa dynastiaksi? Tai mikäli tuota finaaliputkea pitää dynastiana, niin olisiko voinut nousta euroopan tasolla suureksi joukkueeksi?

Oon nyt se räksyttävä koira ton karavaanin kulkiessa, mutta mun mielestä Jukka on tehnyt suomalaiselle jääkiekolle enemmän hallaa kuin hyvää. Sitä on myös paha todistaa, siksi puhun mielipiteestäni.
 

Crueman

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
641
Yks kentällinen kokemusta pitäs olla joukkueessa. joo joo nuorilla pelaajilla pelejä vyöllä jo paljon mut silti poikaset on poikii vs. vanhemmat jermut. Hankinnat on painottunut nuoriin ja tulevaisuuden tähtiin, ei ole isiä kopissa rauhottelemassa. Tänään karu 10min oppitunti ja näytös että joukkue ei sula, peli täysin hallinnassa vaikka 2 erää pelaamatta.
Valitettavasti kaksi kokeneempaa ja joukkueen fyysisintä hyökkääjää on lasaretissa. Siihen päälle vielä Savilahti, niin sitä lihaa ja kokemusta olisi yhden ketjun verran ilman lisähankintoja.
 
Ylös