Ottelutulosveikkaus Ilves-Tappara Pe 13.9.2019 klo 18.30

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 717
Ja eipä tuo Tappara erikoinen ollut. Eka erä hyvä heiltä mutta Ilves vastoin oli paska. Ilves lisäsi kaasua ja oli kuskin paikalla.

Mutta.
 

Åkerman

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
780
Olihan tuossa kaikki avaimet voittoon yhtä mestarisuosikkia vastaan. Sinällään ihan kohtuullinen suoritus pelillisesti lopulta, mutta nolla pistettä on nolla pistettä. Roimasti jäi parannetavaa, mutta onneksi on jo huomenna uusi mahdollisuus. Onhan tässä useita kuukausia aikaa parantaa...
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 767
Harmittava tappio. Mutta nousujohteinen peli... Ilves oli kuskin paikalla toisesta erästä kolmanteen. Lepauksen lapsus -jäähy toimi ratkaisuna tänään.

Ei muuta kuin uutta matoa huomenna koukkuun ja Lukko nurin!
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Paska (odotetusti) eka erä, siitä koko ajan parempaa tekemistä. Peli ratkes ekassa erässä, mutta nyt se on lusittu enkä usko että tollasia eriä enää tänä kautena tullaan näkemään ku eka erä oli. Huonoja uutisia siis vastustajille.
 

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 937
Hyvä merkki että ton alun jälkeen peli olikin noin tiukka. Harmittaa vietävästi mutta ehkä paras alku kaudelle: alkuun hermoiltiin ittensä ihan ulos pelistä ja sitten saatiin onnistumisia ja tajuttiin ettei tää niim kummallista ookkaan, jos tappara kerran on mestarikanditaatti ja täysin voitettavissa.

Lisäksi maalit oikeille kavereille ja Kolppaselta varsin kelpo peli: jäi maaleissa aika yksin. Erityismaininta tän hetken yleisökeskiarvolle.
 

EtäIpa

Luottopelaaja
Viestejä
1 456
Ilveshän hävisi tämän pelin todella surkeaan alkuun! Eka kymppi ja 0-2 tappiolla hyvää jengiä vastaan. Tuon jälkeen tultiin todella hyvin mukaan matsiin, mutta faktahan on että peli kestää sen 60min ja päläpälä..

Kohti uusia matseja vuaan ja pelataan se koko 60minsaa! Ja pakko sanoo jo nyt, mä rakastan sua Maccelli <3 !
 

4ever1

Luottopelaaja
Viestejä
1 954
Ensimmäinen tosipeli nuorella kokoonpanolla se täytyy muistaa.

Monta ratkaisijaa löytyy rosterissa joten tulosta syntyy jatkossa takuuvarmasti.

Kolppanen ei ollut huono mutta pakko kyllä mainita että Dostalin ollessa maalissa tietty maaginen rauha tarttuu myös kenttäpelaajiin.
 

Raipen lämäri

Luottopelaaja
Viestejä
1 784
Ensimmäinen tosipeli nuorella kokoonpanolla se täytyy muistaa.

Monta ratkaisijaa löytyy rosterissa joten tulosta syntyy jatkossa takuuvarmasti.

Kolppanen ei ollut huono mutta pakko kyllä mainita että Dostalin ollessa maalissa tietty maaginen rauha tarttuu myös kenttäpelaajiin.
Ihan samat ajatukset dostalista, jotenkin dostalin ollessa maalissa on alakerrassa paljon rauhallisempaa ja myös täälä kotikatsomossa ei tarvi jokaisesta vedosta pidättää hengitystä.
 

Iker78

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
711
Tästä on hyvä jatkaa. 1 erä täys perseraiskaus,mutta sen jälkeen hyvää taistelua ja tappio ei haittaa hyvän esityksen jälkeen.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 117
Harmi ettei pisteitä tullut mutta ei päätä pensaaseen. Saarela ja toivottavasti Arttuki tulee ni saadaan vielä hieno kausi seurattavaksi.
 

Tomsey

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
279
Rautsi jäi vähän pimentoon nykyisessä yv koostumuksessa. Jasse Ikonen seisomaan maalin eteen 1. yv:n kanssa ja Rautsi vaikka toiseen yv koostumukseen.
 

Okafani

Luottopelaaja
Viestejä
1 010
Turha painaa päätä pensaaseen, kolme kertaa naapuri kaksi maalia edellä, silti nuori kokematon porukka jaksoi nousta tasoihin. Rutiinilla ja vähän kevyen jäähyn avulla naapuri vei pisteet. Oppimisprosessi, sanoi entinen hymypoikakin.
 

Nulikka

Guest
Oli kyllä hyvä matsi jossei ekaa 15min lasketa. Hyvä maku jäi ja tappara oli ihan telineissä 2. ja 3. erän.
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 566
Ainakin maaleja tuli sopivasti, välillä hirveää sekoilua omissa, syötöt huomenna kohdilleen kiitos, Kolpi ei ollut huono mutta voiko hyväksikään sanoa kun 5 menee selän taakse?

Leino on aloitusympyrän kuningas, Thomson ja Maccelli silkkaa seksiä. Äsken harmitti tappio, nyt ei enää niinkään.

Tulta päin!
 

Anttis

Luottopelaaja
Viestejä
2 626
Mua harmittaa ja ihan helvetisti! Alku hypen jälkeen tappio tuppuralle ja taas vinoilu jatkuu. Mä olen helvetin kyllästynyt tappioihin, vaikka kaksi erää olikin jo ok lätkää
 

Tervaskanto

Luottopelaaja
Viestejä
1 212
Mua harmittaa ja ihan helvetisti! Alku hypen jälkeen tappio tuppuralle ja taas vinoilu jatkuu. Mä olen helvetin kyllästynyt tappioihin, vaikka kaksi erää olikin jo ok lätkää
Pää pystyyn, omat porkkis-kaverini ovat edelleen hiljaa koska näkivät että paikallishallinto ei ole enää itsestään selvyys.
 

Jack Overdose

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
472
Mä en vaan pysty tätä tappioo mitenkään pää pystyssä ottaan. Ihan kusessa eka erä, nolointa Ilvestä aikoihin. Toisessakin erässä pakkipakkisyötöt välillä kaks metriä ohi. Hyvää kiriä mut kyllä sen ihan ensiminuuteilta aisti kumpi tulee pelin viemään. Ainoo positiivinen asia on pudotus pilvistä ehkä osalle joukkueesta ja vissiin aika suurelle osalle faneista.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 824
tapparalle hävityt matsit ottaa itseäni aina erityisen paljon kupoliin. Se sattuu aina ja syvälle.

Tänään vielä isosti enemmän, kuin normaalisti hävityn runkosarjan paikallismatsin jälkeen. Odotukset olleet korkeat ja niin olen alkanut toivoa ja varovaisesti vähän uskonutkin, että valta Tampereella voi tällä kaudella jo vaihtua.

Mikään muu ei mulle kelpaa ku mestaruus. (Toki silti olen tyytyväinen välieräpaikkaan) Jos ei sitä tuu, ni naapuria pitää olla parempi.

Naapurilla on kyllä järjettömän kova hyökkäysrosteri, että helppoa ei tule meidän Ilveksellä olemaan nousu Tampereen ykköseksi.

Ite taidan ottaa vähän turhan vakavasti nämä paikallismatsit. Kuitenkin yhtä monta pistettä saa paikallisvoitoista, kuin esim. Jukurit-voitosta.

Silti ottaisin mielummin Jukureilta turpaan 4x runkkarissa jos vain Ilves ottaisi Tampereen herruuden runkkarissa ja ekstrana sais olla myös pleijareiden jälkeen pidemmällä, kuin tappara.
 
Ylös