Ottelutulosveikkaus Ilves - Sport La 24.10.2020

Lerppu

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
956
Tämä on jo toinen viikonloppu peli putkeen jossa joukkueen valmistautuminen on munittu täydellisesti tai sitten pelaajien henkistä heikkoutta että lähdetään kävelemään Sportia vastaan.

Vastoinkäymisten tullessa väkisin hiipii mieleen kuinka kauan Meskasta peluutetaan vain Ilves statuksen vuoksi. Ei ole edes liigatasoa ja ykköskentän peli menee pilalle kun pelataan käytännössä vajaalla.
 

hartsa41

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
684
Kunnon ketjumuutoksia nyt kehiin, päkkilä mesen tilalle ym...
Itse laittaisin jopa dostyn maaliin ja se vois toimia herätyksen.
Vaikeeta tulee ja vaikee on uskoa että ne jalat ja asenne nyt yhtäkkiä syttyis
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 071
Mese ja Supi eivät kuuluisi tällä hetkellä pelaavaan kokoonpanoon, mutta pakko on peluuttaa, kun reserviä ei ole. Ihan hirveetä tekemistä molemmilta.

Lisäksi Mäkiniemi ei kyllä vakuuta sitten pienen hippusenkaan verran. Jännä, että Kolppanen ei saanut vuoroa. Mitähän sielläkin on pielessä?
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Ekassa maalissa Roman luisteli omiin ihan niin kuin piti. Kiekko meni kaverin luistimesta maaliin. Olisiko Romanin pitänyt riisua se luistin Paukun jalasta?

Juu syödä.

Olisihan mieheen voinut kiinnikkin mennä, eikä katsella vierestä.
 

Anttis

Luottopelaaja
Viestejä
2 662
Ei mitään henkilökohtaista Meseä vastaan mutta eihän tuo sovi tällä hetkellä mihinkään ketjuun.


Tämä on kyllä surullista, mutta totta. Viime kaudella olin aivan fiiliksissä Mesen paluusta ja kun ei sitten kulkenut samalla tavalla, kuin ennen Amerikkaan lähtöä, niin olin varma, että ensi kaudella varmasti kulkee. Nyt on kyllä harmi katsoa Mesen peliä. Mitä on tapahtunut!? ☹️
 

julli65

Luottopelaaja
Viestejä
1 927
Mese ja Supi eivät kuuluisi tällä hetkellä pelaavaan kokoonpanoon, mutta pakko on peluuttaa, kun reserviä ei ole. Ihan hirveetä tekemistä molemmilta.

Lisäksi Mäkiniemi ei kyllä vakuuta sitten pienen hippusenkaan verran. Jännä, että Kolppanen ei saanut vuoroa. Mitähän sielläkin on pielessä?
Onko Myrrän koirankopissa?
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 056
Tämä on kyllä surullista, mutta totta. Viime kaudella olin aivan fiiliksissä Mesen paluusta ja kun ei sitten kulkenut samalla tavalla, kuin ennen Amerikkaan lähtöä, niin olin varma, että ensi kaudella varmasti kulkee. Nyt on kyllä harmi katsoa Mesen peliä. Mitä on tapahtunut!? ☹

Samanlaista se on aina ollut. Yleensä vaan tehot on korvanneet puutteet. Nyt kun tehoja ei tule, niin jäljellä on ne heikot syötöt. Kyllä Mese yrittää, mutta nyt ei mikään onnistu. Ei kyllä Supillakaan, siitä olen kohta enemmän huolissani. Jos Supilla ei kulje, Ilves ei pitkälle pötki.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 760
Mitä mieltä olet ollut Meskasen otteista? Alkukaudestahan Roman oli mielestäsi syy hänen heikkoihin suorituksiinsa.
Huono, mutta romanin vierellä ei muuta voi odottaa. Kestää tovin päästä siitä moodista. Tuo sportin ekan voi lisätä romanin highligteihin.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 392
Thomsonia vietiin vaihteeks 100-0.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 392
Siinä oli Päkkilällä paikkaa pudottaa taakse Välimäelle ja maali olis ollut varma.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Lisäksi Mäkiniemi ei kyllä vakuuta sitten pienen hippusenkaan verran. Jännä, että Kolppanen ei saanut vuoroa. Mitähän sielläkin on pielessä?

Jos on päätetty, että Mäkiniemi on ykkönen keväällä, niin silloin on järkevmpää antaa hänelle nyt ne minuutit, jotka Dostalilta jäävät.
 

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 687
Pitäiskö siellä kentällä keskittyä, niin paljon tulee huolimattomuusvirheitä, että eihän tänään ole tätä tahtia mitään saumaa pisteisiin.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 392
2-1 hyökkäyksiä aukee jatkuvasti, pitäiskö koittaa syöttää välillä.
 
Ylös