Ottelutulosveikkaus Ilves-Lukko la 19.10.2019 klo 18.30

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 301
Antoselta kyllä ihme ratkaisu.
 

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 668
Vitun ansaittua lukolta! Toivottavasti on hyvä kotimatka!
 

Mooses

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
322
Voitasko opetella maalintekoo? Tontteja aivan helvetisti, mutta vedellään ihan pitkin vittuja!
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 301
Vähän paska maku jäi. Varsinaisella oli paikkoja tehdä enemmän ja lisäksi jatkoilla oli vielä paikat naulata tämä. Eteenpäin.
 

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 941
Ei voi näin paljon vituttaa. No voi se. Olihan toi ny aikalailla lopulta tapahtumien mukainen tulos mutta se miten se lopulta tuli syö kyllä miestä.
 

-sk-

Luottopelaaja
Viestejä
1 447
Jos maaliteon tehokkuus olisi ollut tänään edes sielläpäin, Ilves olisi vienyt kolme pistettä. Joosen yritys oli rankkareilla ihan huumoria, mutta oli siinä varsinaisella peliajalla rankkaria, 5-3 yv:tä ja lukuisia hyviä tontteja ratkaista.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 829
Fakta on nyt vaan se, että ekojen kierrosten perseilyn takia näistä peleistä pitää vaan saada 3 tai 2 pistettä

Jep just näin. Oli saamattomat rankkarit. Eemelillä ok yritys, Aresta huokui mailien päähän että on tappamisen meininki, muut päin persettä. Varsinkin toi Joosen esitys oli aneeminen. Onko Joose muuten ikinä onnistunut rankkarista? Rautiainen on mutta nyt ei saanut edes vetää.
 

EtäIpa

Luottopelaaja
Viestejä
1 467
Eka tasuri 2-2, me voitetaan sit jatkoilla!
Nyt nähdää Myrrän Ipan todellinen taso kun tulee kuuma jengi vastaan. Me nähdään tänään kauden eka tasuri 2-2 lukemin ja valitettavasti Lukko vie jatkoilla
hah hah :D en muistanut että olin kännipäissäni tehnyt kaksi veikkausta tähän! Mut tuohan kannatti, osu veikkauksella mun muutaman euron 2-2 tulos. Muuten peli vitutti, oltais nyt otettu se lisäpiste
 

Mooses

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
322
Ihan omaa saamattomuuttaan hävittiin. Tolla viimeistelyllä ansaittiin just toi hikinen piste mikä ei lämmitä sitte yhtään.
 

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 941
Oottelin Antoselta "perse eteen ja taakse" -veiviä mut olihan toiki jotain.

Olishan tää pitäny naulata varsinaisella eikä antaa Japalle mahollisuutta, Lukko vaan liian tasokas jengi tänää ja etenkin Setänen hyviä koppeja. Digaan myös fyysisyydestä mitä on asenteen mukana tullu.
 
Ylös