Ottelutulosveikkaus Ilves - Kärpät ke 27.3.2019 klo 18.30

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 566
Noniin, huomenna sitten joko kausi on paketissa tai sitten päästään vielä kerran Oulun reissulle.

Olen veikkaillut näitä välieräotteluita hieman mollivoittoisesti mutta pakkohan meidän on edes kerran voittaa. Joten..

2-1
Ruotsalainen 15.22
Vainionpää 36.16

6277 katsojaa todistaa tätä.
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 560
3-1

Ei nyt nollille voida jäädä. Pakkovoitto!
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Noniin, huomenna sitten joko kausi on paketissa tai sitten päästään vielä muutaman kerran Oulun reissulle.

Olen veikkaillut näitä välieräotteluita hieman mollivoittoisesti mutta pakkohan meidän on edes kerran voittaa. Joten..

2-1
Ruotsalainen 15.22
Vainionpää 36.16

6277 katsojaa todistaa tätä.

Korjasin ajatusvirheen..

Tästä pelikielloilla heikentynyttä kärppäpoppoota turpaan ja sarja tiukentuu:

3-1

5454
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 560
Jos Jokinenkaan ei pelaa, voittaa Ilves helposti 4-1, eikä 3-1, kuten edellä luulin.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 162
Vaikea uskoa, että tuo jalkapyyhkäisy olisi ollut kokeneelta Jokiselta mikään vahinko. Tarkoitus oli saada vastapuolen ykköspelaajalta pelihuumori kitkettyä keinolla millä hyvänsä. Nyt tämä kuitenkin bongattiin jälkikäteen.
 

Henry78

Luottopelaaja
Viestejä
2 279
Ilves-Kärpät 6-4 (3-1)(2-1)(1-2)

Halmo
Rautiainen x 2
Laaksonen
Ruotsalainen
Flood tm.

Yleisöä 5678
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Vaikea uskoa, että tuo jalkapyyhkäisy olisi ollut kokeneelta Jokiselta mikään vahinko. Tarkoitus oli saada vastapuolen ykköspelaajalta pelihuumori kitkettyä keinolla millä hyvänsä. Nyt tämä kuitenkin bongattiin jälkikäteen.
Videoklipin löysin myös, ei tuo ainakaan mikään luisteluun liittyvä liike ole minkä Jokinen tekee. Toinen päätuomari 5 metrin päässä ja näyttää pelaa pelaa:mad:
 

Vasen pakki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
618
Nyt sitten kaikki hallille kannustamaan mahdollisesti vikaa kertaa tällä kaudella! Tää joukkue on kaiken tuen ansainnut, sanoi porukka mitä tahansa. Itse painan yli 300km hallille ihan vaan, että pääsen vielä kiittämään kaudesta.

Mitä lopputulokseen tulee, niin sehän on tyylikäs 3-1 voitto. Maalintekijöinä:
Vainari x2
Generous
Hakanpää
 

EtäIpa

Luottopelaaja
Viestejä
1 456
Se olis sit viimeinen kotipeli eessä tällä kaudella. Uskon että Ipa viel lyö kaiken peliin, mutta ei se riitä, Kärpät haluu katkaista tämän sarjan ja niin he myös tekevät. Tiukka 2-3 kumminkin, rahaa aion taas ottaa Kärppien voitolla :)
 

iläves

Rivipelaaja
Viestejä
25
Jaa,a ite sanoisin 4-2 kyllä ees kerran pitäs voittaa nämäkin,sen verran tasasta kumminki ollu pelillisesti että eiköhän nyt
 

Ake

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
570
Pelit jatkuu ja sarja myös. "Kangasalan mörssäri" (- kuka jumalauta voi kiekkoiliaa verrata kuulan työntäjään) tekee unohtumattoman paluun. Nyt alkaa vääntö kummassakin maalin edustassa. Tulostaululle tulee tehot 2+1. Käy niinkuin kamala luonto- sarjakuvassa , kun ilves pieraisee kärppä lentää parrulta perseelleen. 3-1
 

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
2 879
Vaikea uskoa, että tuo jalkapyyhkäisy olisi ollut kokeneelta Jokiselta mikään vahinko. Tarkoitus oli saada vastapuolen ykköspelaajalta pelihuumori kitkettyä keinolla millä hyvänsä. Nyt tämä kuitenkin bongattiin jälkikäteen.
Nää vaan oon kalliita tuomarivirheitä eikös sääntö ole että ottelurangaistus on tuomio pyyhkäisystä?Eli Jokinen olis pitänyt pistää pihalle. Mutta mitä vielä kaveri nakutti 1+1 vaikka olis pitänyt olla suihkussa muniansa pesemässä. Vähän liikaa jossiteltavaa jää tämän sarjan jälkeen. Kun ei ainoa epäselvä maali vai onko nuo mun lasit jotenkin väärät miten katselen asioita..
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Nää vaan oon kalliita tuomarivirheitä eikös sääntö ole että ottelurangaistus on tuomio pyyhkäisystä?Eli Jokinen olis pitänyt pistää pihalle. Mutta mitä vielä kaveri nakutti 1+1 vaikka olis pitänyt olla suihkussa muniansa pesemässä. Vähän liikaa jossiteltavaa jää tämän sarjan jälkeen. Kun ei ainoa epäselvä maali vai onko nuo mun lasit jotenkin väärät miten katselen asioita..

On kyllä Jokisen pojan arvostus karissut tämän sarjan myötä nyt. Vai onko sekin vaan tullut vanhaksi eikä pärjää muuten?
Toki otos ei ole kauhean iso, mutta mieleen on jäänyt erittäin taidokkaasti haettu pitkäkiekko jossa selkä suoristuu pari metriä ennen kuin olisi saanut kiekon kiinni ennen kuin se ylittää päätyviivaa ja erittäin anova katse linjatuomariin joka heltyy ja puhaltaa sen pitkän kiekon.
Sitten tuollainen erittäin epäurheilijamainen jalkapyyhkäsy, taas tuomarin hyväksyvän katseen alla.
Kyllä jätkä osaa ainakin maineellaan ratsastaa.
 

Deleted member 1878

Guest
ku ei riitä ni ei riitä, ekaan erään 0-3 Kärpät on kohtelias ja nostaa ekan erän jälkeen jalkaa kaasulta kaks viimestä pelaillaan siis 0-0
Kyllä tasoero on valtava pohjoisen sällit on vieneet kolme ekaa ihan puolivaloilla, me on oltu näenäisen lähellä, mutta todellisuudessa nIIiin kaukana voitosta
 
Ylös