Ottelutulosveikkaus Ilves - Kärpät ke 27.3.2019 klo 18.30

Anttis

Luottopelaaja
Viestejä
2 661
Ei tästä sarjasta mitään rehellisesti ollut odotettavissa, tai ehkä yksi voitto olisi ollut kiva. Kärpille riittää hyvä peruspeli voittoon tästä sarjasta. Ilves ei pysty sen sijaan haastamaan edes ylärajoillaan
 

EtäIpa

Luottopelaaja
Viestejä
1 472
Mitä vitun kärsimystä? Sarjan paras joukkue vastassa ja ollut tasaisia pelejä. Saappaat jalassa tässä kaadutaan.

Jos sulle kelpaa tappiot, niin ei siinä. Kukin odottaa suosikkijengiltä eri asioita, mulle ei tiukat pelit vaan riitä
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 346
Parikka vetelee tavamerkki poikkarinsa.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 621
Jos sulle kelpaa tappiot, niin ei siinä. Kukin odottaa suosikkijengiltä eri asioita, mulle ei tiukat pelit vaan riitä
Katselin hieman viestihistoriaasi: sinulle ei mikään näytä olevan hyvää Ilveksessä eikä sen peliesityksissä. Mahdatko olla oikealla palstalla?
 

EtäIpa

Luottopelaaja
Viestejä
1 472
Katselin hieman viestihistoriaasi: sinulle ei mikään näytä olevan hyvää Ilveksessä eikä sen peliesityksissä. Mahdatko olla oikealla palstalla?
Kyllä minä ihan oikealla palstalla olen ja sanon asiasta. Miksi ihmeessä tämän palsta pitäisi olla joku pumpuliperhe, jossa mitään kritisoitavaa saa sanoa suosikkisjengistä? Kritiikki on aino tie kasvaa.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 346
"Tamminen ei ole mielestäni hetkeen käynyt jäällä, eikä ole vaihtopenkillä"

Hyvin tää Saari vetää, samaan aikaan Tamminen pyörii jäällä.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 713
Tv.selvitäänköhän Ilman takaiskuja
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 346
Eemeli vienyt Lasua aloitusympyrässä.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 346
Laaksoselta melkoinen kaverisyöttö.
 

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 944
Kärpät kyl boksaa hyvin ton keskustan. Vahvaa painia, ei paljon riitä hyvä liike kun kaveri ottaa vauhdin jatkuvasti pois.

Samaan aikaan tehdään tasaseen tahtiin hirvittäviä henkilökohtasia virheitä, niin ei Kärppien ole tänään tarvinnut kun olla paikalla.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 987
Ilves on valitettavasti jo luovuttanut. Virheitä, surffailua... Eipä kiinnosta enään. Sääli.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 713
Sanokaa mitä sanotte parhaasta kaudesta, kyllä tästä vaan paska maku jää kun Kärppien ei ole tarvinnut tehdä kuin tarpeellinen viedäkseen koko sarjan ja ratkaisuhetkillä sössimään itse peli niille.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 502
Laaksonen yritti tarjoilla Kärpille ratkaisua, mutta onneksi ei kelvannut.

Mahdollisesti kauden viimeinen erä alkamassa, joten nyt kaikki peliin!
 
Ylös