Ottelutulosveikkaus Ilves - HIFK la 7.3.2020 klo 17.00

Ipa72

Luottopelaaja
Viestejä
5 819
Hienosti joukkue kunnioitti yleisöönsä pelaamalla lopussa todella upeasti.
 
  • Tykkää
Reactions: 17

Ipa72

Luottopelaaja
Viestejä
5 819
Yksi rakkaus - yksi seura. Rakastetaan niin myötä kuin vastamäessä. Lopetetaan siis pelinaikainen OMIEN pelaajien pilkkaaminen.
Ei, ei -on kaksi eri viihdekanavaa. Toinen on itse peli ja toinen on tämä foorumi. Kaikki mielipiteet tervetulleita!
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 661
Mutta olisiko Suomelle kuulunut syöttöpistettä kolmanteen ? Mitä sanoo säännöt nykyään ?
Meinaan että Ruotsalainen itse koski kiekkoon siinä välissä...
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 039
Mutta olisiko Suomelle kuulunut syöttöpistettä kolmanteen ? Mitä sanoo säännöt nykyään ?
Meinaan että Ruotsalainen itse koski kiekkoon siinä välissä...

Kakkossyöttö?
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 192
Viihdearvoa koko rahan edestä. Aivan mahtava peli. Mesekin iski kiekon pari kertaa nuottaan ja kolmaskin oli lähellä. Viime pelin jälkeen haukuin hänen pelaamista, mutta nyt äijä näytti närhen munat tekemällä sitä, minkä parhaiten osaa. Hymy oli kyllä meikäläisellä korvissa hallilta lähtiessä.

Hieno kevät tulossa. Jopa toinen sija runkosarjassa hypoteettisesti mahdollinen vielä.
 
  • Tykkää
Reactions: 17

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 661
Kakkossyöttö?
Niin mutta kun syöttäjät olivat Ruotsalainen ja Maalahti.
Joskus ainakin oli tälläiset säännöt. Siis ei tietenkään niin, että Ruotsalainen olisi syöttöpisteen merkkauttanut.
Suomi syötti ensin Ruotsalaiselle, tämä Maalahdelle ja siitä takaisin Ruotsalaiselle.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 039
Niin mutta kun syöttäjät olivat Ruotsalainen ja Maalahti.
Joskus ainakin oli tälläiset säännöt. Siis ei tietenkään niin, että Ruotsalainen olisi syöttöpisteen merkkauttanut.
Suomi syötti ensin Ruotsalaiselle, tämä Maalahdelle ja siitä takaisin Ruotsalaiselle.

Kyllä kyllä, mutta tuohan aivan selvä tilanne. Suomelle kuuluu tuosta syöttöpiste.
 

wasama

Luottopelaaja
Viestejä
1 034
Elorinne on kyllä kova sissi.
Luistimesta terä irti.
Mies vaan syöksyy maalia varjelemaan. Iso Ilvessydän.
 
Ylös