Ottelutulosveikkaus Ilves-Ässät to 5.9.2019 klo 18.30

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 941
Olipahan yv-pelit tänään. Ei ihan aiempien pelien tehokkuuksissa.
 

Tuomas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
844
Jos joku jaksaa, niin kiitollisena otan vastaan rangaistuslaukauskisan kuvaelmaa!

Itse jo Ratinassa.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 289
Melkosia yrityksiä.
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Huikee kenraali, tästä on hyvä lähtee kauteen. Toivottavasti tästä pelistä ei oteta mitään mukaan kauteen.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 486
Jos joku jaksaa, niin kiitollisena otan vastaan rangaistuslaukauskisan kuvaelmaa!

Itse jo Ratinassa.


Eipä noissa juuri kertomista ole. Ilveksen pojat kävivät lätkimässä vuorotellen patalogoon ja Aittokallion patjoihin. Tai Miehon kohdalla mainittakoon, että kiekon napattuaan matkaan, niin vetäisi piruetin. Kolppanen oli rankkareissa hyvä.

No, huono kenraali tietää hyvää ensi-iltaa vai miten se menee. Perjantaina lähtee!
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 289
Aittokallio oli hyvä.
 

Nulikka

Guest
Jäipäs paska maku tästä pelistä. Ei mitään ideaa eikä halua Ahopellon jäähyjen jälkeen koko joukkueella. Valmennuksen piikkiin laittaisin.

Kolppanen oli mun mielestä ihan hyvä tänään.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 792
Vaihtaisin Ikosen Ahopellon tilalle sentteriksi. Erik on ollut parempi laiturina kuin tänään keskellä. Jasse toisi rutiinia ja vääntövoimaa keskikaistalle siihen asti kun Saarela palaa. Huonoon paikkaan tuli Saarelan saikku. Tänään ei toiminut kuin ykkönen jotenkuten. Miehoa ei enää Lepauksen ja Antosen keskelle, ei toiminut viime kaudellakaan.
 

OTP

Luottopelaaja
Viestejä
2 906
Antonen kuutamolla. Dostal äkkiä takasin! Olipahan sitä itseään tämä peli!
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 289

Jalmari

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
834
Tahtoa ei tänään ollut viimeiseen puoleen tuntiin,löysää neppailua olkoonkin vain harjoituspeli. Ehkä teki hyvää hävitä. Eteenpäin.
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Legendaarinen reenijumi? Jäähysumaan asti liike oli hyvää, mutta sitten alkoi painaa. Lopussa ja varsinkin rankkareilla huomasi, että haluttiin vaan pelailla peli pois alta.
 
Ylös