Ottelutulosveikkaus Ilves-Ässät pe 11.1.2019 klo 18.30

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 566
On tämä häviämisenkulttuuri vaan niin ihanaa :D Surullistahan tässä vain on se, että löytyy faneja ja kannattajiakin jotka aina puolustaa tätä samaa meininkiä :( On vitun jees olla luuseri-ipan kannattaja, onhan se sentäs perintekäis seura, joka joskus viimevuosituhannella voitti jonkun mestaruuden.
Ei kukaan pakota tätä seuraa kannattamaan. Etänä voi kannattaa mitä vaan
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 566
On jotain asioita jolle ei voi mitään, Ilves on yksi niistä.
Eli jatkossakin kannatat Ilvestä?
Kyllähän häviäminen kyrsii, häviää kenelle tahansa. Jumbolle häviäminen saa vituttaa (ja kyllä, itseänikin), mutta käytetään seurasta kuitenkin nimeä Ilves, ilman mainitsemaasi etuliitettä.
 

EtäIpa

Luottopelaaja
Viestejä
1 456
Eli jatkossakin kannatat Ilvestä?
Kyllähän häviäminen kyrsii, häviää kenelle tahansa. Jumbolle häviäminen saa vituttaa (ja kyllä, itseänikin), mutta käytetään seurasta kuitenkin nimeä Ilves, ilman mainitsemaasi etuliitettä.

En nyt oikein ymmärrä viestiäsi! Mun nimimerkin etuliite "Etä" tarkoittaa vain sitä että olen asunut aika pitkään pois Tampereelta. Taas se että voin lisätä luuseri-sanan Ilves-seuran eteen on musta urheilutulosten kannalta ihan faktaa!! Ja kysymykseesi, Liigassa en ikinä tule kannattamaan muuta kuin Ilvestä, erilaisia sympatioita voi olla sit eri jengeille.
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 566
En nyt oikein ymmärrä viestiäsi! Mun nimimerkin etuliite "Etä" tarkoittaa vain sitä että olen asunut aika pitkään pois Tampereelta. Taas se että voin lisätä luuseri-sanan Ilves-seuran eteen on musta urheilutulosten kannalta ihan faktaa!! Ja kysymykseesi, Liigassa en ikinä tule kannattamaan muuta kuin Ilvestä, erilaisia sympatioita voi olla sit eri jengeille.
En puhunutkaan sinun nimimerkkisi etuliitteestä vaan juuri tuosta jälkimmäisestä. Itse olen sitä mieltä että Ilves on Ilves vaikka menisi miten huonosti (ei luuseri-ipa). Tässä asiassa ollaan ilmeisesti vaan sitten erilaisia. Ja tuo viesti mitä lainasin ihan ensimmäiseksi niin sain käsityksen että helpompi kannattaa jotain muuta niin eihän siinä muuta kun vaihtamaan. Toki tähän sain äskeisessä jo vastauksen.
 

lake79

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
207
Tämä ketju on tulosveikkausketju. Tässä ketjussa ei keskustella pelistä tai mistään muustakaan kuin itse veikkaamisesta ks. pelin osalta. Keskustelu siis loppuu tähän muusta kuin ketjun aiheesta.

Ylläpito alkaa kiinnittämään jatkossa reilusti enemmän huomiota tähän.
 

EtäIpa

Luottopelaaja
Viestejä
1 456
Itse olen sitä mieltä että Ilves on Ilves vaikka menisi miten huonosti (ei luuseri-ipa). Tässä asiassa ollaan ilmeisesti vaan sitten erilaisia.

Mun tyyli on esittää asiat vaan kärkkäästi! Eihän Ilves seurana tai tuntemuksena mihinkään kuolle, mutta pitää vaatia asian toista puolta eli että ILVES urheilujoukkueeena menestyy!! Tuon pitäisi olla jokaisen fanin toive, kaikki talous, valmennus jne. on vain paskapuhetta!! Ainoa mikä ratkaisee, on se että me kilvoitellaan mestaruudesta, muu on vain harhaanjohtamista ja paskapuhetta! Niinkauan kun tätä ei tehdä Tampereen Ilveksessä, haukun niin paljon kun pystyn!! En tosiaan ole tyytyväinen tämän kokoluokan seurana, että olemme vain pystyssä ja kusetamme sun kaltaisia faneja vuodesta toiseen!!

Mestaruus, se on ainoa lähtökohta!
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 566
Mun tyyli on esittää asiat vaan kärkkäästi! Eihän Ilves seurana tai tuntemuksena mihinkään kuolle, mutta pitää vaatia asian toista puolta eli että ILVES urheilujoukkueeena menestyy!! Tuon pitäisi olla jokaisen fanin toive, kaikki talous, valmennus jne. on vain paskapuhetta!! Ainoa mikä ratkaisee, on se että me kilvoitellaan mestaruudesta, muu on vain harhaanjohtamista ja paskapuhetta! Niinkauan kun tätä ei tehdä Tampereen Ilveksessä, haukun niin paljon kun pystyn!! En tosiaan ole tyytyväinen tämän kokoluokan seurana, että olemme vain pystyssä ja kusetamme sun kaltaisia faneja vuodesta toiseen!!

Mestaruus, se on ainoa lähtökohta!
Senkun esität mutta esitä oikeassa ketjussa. Justiinsa huomautettiin
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 514
Tuntuu monelle olevan vain ihmeellistä, jos hävitään alempana olevalle joukkueelle. Ai niin, hävisihän Kärpät tänään Mestis-Sportille niin kuin eräs nimimerkki täällä tuolla nimellä sitä joukkuetta kutsuu.

Kärppien runkosarjan voittoon tuo häviö ei millään lailla vaikuta mutta tämä saattaa olla tärkeä edes sääleihin pääsyn kannalta Ilvekselle.
Siinä on pikkunen ero!!
 

Ilveskissa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
157
Vieläkin sapettaa eilisestä Antosen jäähy. Ei vaan saisi tuomari ostaa vastaavia.

Sitten tuo kiekon sulkeminen. Siitä on varmaankin tehty selvä sääntö ja kannatan sitä, että maalivahdit eivät tee turhia katkoja vaan peli olisi enemmän käynnissä. Mutta ketä tuo saatana palvelee, kun kiekko torjutaan maalin sivustalle ja suljetaan siinä. Mielestäni ihan saatanan sama onko se jalka alueella vai lentääkö veskari. Tuollaiset sulkemiset mielestäni kuuluvat peliin ja pitäisi olla ”ihan ok”. Varmaan tuota sääntöä rukataan ensi kaudelle, koska eihän tuo voi noin mennä.

Pelissä silmiin pisti Ruotsalaisen jatkuva kiekonmenettely, vastaavasti Suomi taisteli ja raastoi jälleen esimerkillisesti. Muuten aika tasapaksua kaikilta.
 
Ylös