Ottelutulosveikkaus Ässät-Ilves ti 12.3.2019 klo 18.30

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 333
Marttinen vetää Miehon kylmäks.
 

Vasen pakki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
618
Ensi kaudelle tarttis saada edes yksi yv -spesialisti. Ei paljoa vaadi!

Millainen on yksittäinen yv-spesialisti? Kuljettaa yksin kiekon alueelle, pyörittelee itselleen tekopaikan ja painaa vielä maalinkin? Ei yksittäinen pelaaja ylivoimaa voi hoitaa vaan on koko ylivoimaketjusta kiinni. Enemmän taktiikkapuolen hommia sanon minä.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 333
Päähänkö Marttinen pommitti Miehoa..
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 966
Kuriton on Ilves! Mieho loukkis?

Laaksonen on taas vaihteeksi ulapalla.
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 530
Millainen on yksittäinen yv-spesialisti? Kuljettaa yksin kiekon alueelle, pyörittelee itselleen tekopaikan ja painaa vielä maalinkin? Ei yksittäinen pelaaja ylivoimaa voi hoitaa vaan on koko ylivoimaketjusta kiinni. Enemmän taktiikkapuolen hommia sanon minä.
Ei siinä ole mitään taktiikan kanssa tekemistä jos Laaksosen ropellit painuu plekseihin.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 333
RADU
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Millainen on yksittäinen yv-spesialisti? Kuljettaa yksin kiekon alueelle, pyörittelee itselleen tekopaikan ja painaa vielä maalinkin? Ei yksittäinen pelaaja ylivoimaa voi hoitaa vaan on koko ylivoimaketjusta kiinni. Enemmän taktiikkapuolen hommia sanon minä.

No vaikka yks Kaski, eikö tuolla kaikkee kikkaa ja loitsuja oo käytetty että yv paranis, Rautsiiii
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 289
Rautiainen on tehnyt erinomaisen maskin pariin maaliin. Taisi kuitenkin mennä suoraan Suomen laukauksesta.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 333
KAPU JA HATTU
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 333
On muuten ihan kohtalainen tuo kapteenin laaseri.
 
Ylös