Oskari Laaksonen

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Pelicans ei tule olemaan mikään heittopussi tänä vuonna jos palkanmaksu vaan juoksee. Bartosak maalilla antaa mahdollisuuden taistella pisteistä joka ilta.

Kokoonpanon puolesta ei välttämättä, mutta nimenomaan seuran yleisen tilan takia näin ajattelin.

Ja Laaksosta ei ole ikävä. Voi olla parempi hänen kannaltaan ,että vaihtoi maisemaa. Aika karmea oli viime kausi.

Thomson riittää säheltämässä alakerrassa.
 
Viimeksi muokattu:

Kyy001

Guest
Hyvä peli Oskarilta mutta viimeisellä minuutilla oli taas sitä mitä Ipassakin liikaa nähtiin eli 6vs5 tilanteessa laukoo viivasta suoraan blookkaaja päin josta kiekko omiin, uusi haku ja sitten pelsuille jäähy ja game over.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 922
Laaksonen pelaa paremmin nyt. Turha vääntää. Tosin Thomson ei ole edes Ipan top3 - pakkeja nyt, sikäli huono vertailukohta Pelsujen ykköspakkiin.
Kertoo enemmän Pelsujen pakistosta, jos Laaksonen on siellä ykköspakki
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 346
Kertoo enemmän Pelsujen pakistosta, jos Laaksonen on siellä ykköspakki
Eipä pelsujen pakisto erityisen hyvältä paperilla vaikuta, mutta kyllä Laaksonen pelasi eilen hyvin, sitä ei kannata epäillä. Jos noin jatkaa niin ei hänen Suomessa tarvi koko uraa jatkaa. Tsemppiä vaan!
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 651
Niin Laaksonen kuin Thomson ovat aloittaneet kauden hyvin. Keskenään vertailu on sinänsä vaikeata, koska toinen pelaa ykkösparissa, sekä yv:ssä ja toinen kolmosparissa ilman yv aikaa.

Lahti on varmasti hyvä paikka Laaksoselle tässä vaiheessa ja Pelsun rosteri on itse asiassa aika kova. Materiaali ainakin tässä vaiheessa on top 8 tasoa.
 

Beast

Luottopelaaja
Viestejä
1 001
Niin Laaksonen kuin Thomson ovat aloittaneet kauden hyvin. Keskenään vertailu on sinänsä vaikeata, koska toinen pelaa ykkösparissa, sekä yv:ssä ja toinen kolmosparissa ilman yv aikaa.

Lahti on varmasti hyvä paikka Laaksoselle tässä vaiheessa ja Pelsun rosteri on itse asiassa aika kova. Materiaali ainakin tässä vaiheessa on top 8 tasoa.


Siis mitä mä just luin!? Kyllä Thomson on ylivoimaa pelannut ja aivan paskasti. Muuten ihan ok ja muutama hyvä avaussyöttö. Itse olisin ottanut paljon mieluummin Laaksosen kuin Thomsonin, mutta oli pelitapa kysymys.

Itse olen hieman eri mieltä pelitavastakin ja itse hidastaisin hieman peliä. Taikka monipuolistaisin. Pitää olla käytössä monta eri tapaa hyökätä ja avata peliä.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 651
Siis mitä mä just luin!? Kyllä Thomson on ylivoimaa pelannut ja aivan paskasti.
Itse olen hieman eri mieltä pelitavastakin ja itse hidastaisin hieman peliä. Taikka monipuolistaisin. Pitää olla käytössä monta eri tapaa hyökätä ja avata peliä.

Niin pelasi vain sen pitkän 5vs3 pelin aikana, mutta muuten ei. Laaksonen on vakiona yv:llä.

Niin ja kyllä Ilves näissä kahdessa pelatussa on variaatioita käyttänyt. Aika paljon on esimerkiksi pelattu myös alaspäin, jos on huomattu, että hyökätään alivoimaisena tai liike pysähtyy siniselle.

Näiden kahden pelin perusteella ei ole tarvetta muutoksille. Hyviä matseja, missä isommat puutteet viimeistelyssä ja aloituksissa.
 
Viimeksi muokattu:

Kyy001

Guest
Siis mitä mä just luin!? Kyllä Thomson on ylivoimaa pelannut ja aivan paskasti. Muuten ihan ok ja muutama hyvä avaussyöttö. Itse olisin ottanut paljon mieluummin Laaksosen kuin Thomsonin, mutta oli pelitapa kysymys.

Itse olen hieman eri mieltä pelitavastakin ja itse hidastaisin hieman peliä. Taikka monipuolistaisin. Pitää olla käytössä monta eri tapaa hyökätä ja avata peliä.
Joo ei Oskaria yyveeseen paukuttamaan joko plekseihin tai blokkaajan polvisuojiin. Kadotti myös usein viivalla kiekon.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 833
Joo ei pelannut 5vs4. Korjasin vaan tuon ein. Suoraan sanottuna se 5vs3 esitys oli niin heikko, että tuskin ihan heti saakaan vakioroolia jommasta kummasta ylivoimasta. 4 tai 5 vetoa - kaikki ohi.
 

Beast

Luottopelaaja
Viestejä
1 001
Niin ja kyllä Ilves näissä kahdessa pelatussa on variaatioita käyttänyt. Aika paljon on esimerkiksi pelattu myös alaspäin, jos on huomattu, että hyökätään alivoimaisena tai liike pysähtyy siniselle.

Ekasta pelistä esimerkiksi eri mieltä! Oli kauheeta ja sekavaa koohottamista eikä paljoa kontrolloidusti menty. Toka peli oli kylläkin jo parempi sekä pelattiin paljon fiksummin.
 
Ylös