OSASTON INVAASIO VAASAAN MALLIA EXTRA ISO: Kannattajamatka Sport-Ilves 17.2.2024

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 695
Ainiin. Nyt kun peli päättyi niin muistin että kannattajatoiminnan lieveilmiöistä keskustelu tänne:
 

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 300
Alkoholi ja jääkiekko ei kuulu yhteen. Ne henkilöt, jotka ryyppäävät ja tappelevat Osaston matkoilla on sitä säälittävintä ihmislajia, jotka pilaavat vain koko jengin maineen.
1000043257.jpg
 

CTS

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
481
Ymmärrän kyllä, enkä halua mitään ongelmia täällä, mutta vinkki vitosena ehkä kannattais miettiä, mikä siinä kannattajatoiminnassa on tärkeää ja mikä pitäisi kitkeä pois, jos tietyt aiheet herättävät paljon närkästystä.
Minä olen vuosien saatossa reissannut paljon Osaston järjestämillä matkoilla.
Joka ainoan matkan olen ollut vesiselvänä.
Eikä minua koskaan ole haitannut muitten matkalaisten alkoholinkäyttö. Ei ole ikinä ollut mitään ylilyöntejä, ei mitään tappeluita.

Kannattaisi ehkä sinunkin joskus tulla itse katsomaan miltä se meininki siellä oikeasti näyttää, eikä uskoa mihinkään kuulopuheisiin.

Tai sitten jatkat trollaamista.
 

Supin kymppikerho

Rivipelaaja
Viestejä
12
Minä olen vuosien saatossa reissannut paljon Osaston järjestämillä matkoilla.
Joka ainoan matkan olen ollut vesiselvänä.
Eikä minua koskaan ole haitannut muitten matkalaisten alkoholinkäyttö. Ei ole ikinä ollut mitään ylilyöntejä, ei mitään tappeluita.

Kannattaisi ehkä sinunkin joskus tulla itse katsomaan miltä se meininki siellä oikeasti näyttää, eikä uskoa mihinkään kuulopuheisiin.

Tai sitten jatkat trollaamista.
Matkoilla oltu mukana kyllä ihan tarpeeksi, että voin ottaa kantaa keskusteluun. Sanoinkin tuolla jo aikaisemmin, että hallittu alkoholin käyttö on ihan okei, kunhan ei päädytä siihen pisteeseen, että jengi on umpihumalassa jo ennen pelin alkua. Yleensä ryyppääminen johtaa vain ongelmiin ja täten mustaa koko kannattajaporukan maineen. Otin asian selvästi liian hyökkäävästi esille ja pahoittelen sitä. Tämä ketju ei kuitenkaan ole ilmeisesti se oikea paikka puhua alkoholinkäytöstä ja muista kannatuksen lieveilmiöistä, joten siirtykäämme toiselle kanavalle, jos joku haluaa vielä keskustella.
 

rakitic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
583
Matkoilla oltu mukana kyllä ihan tarpeeksi, että voin ottaa kantaa keskusteluun. Sanoinkin tuolla jo aikaisemmin, että hallittu alkoholin käyttö on ihan okei, kunhan ei päädytä siihen pisteeseen, että jengi on umpihumalassa jo ennen pelin alkua. Yleensä ryyppääminen johtaa vain ongelmiin ja täten mustaa koko kannattajaporukan maineen. Otin asian selvästi liian hyökkäävästi esille ja pahoittelen sitä. Tämä ketju ei kuitenkaan ole ilmeisesti se oikea paikka puhua alkoholinkäytöstä ja muista kannatuksen lieveilmiöistä, joten siirtykäämme toiselle kanavalle, jos joku haluaa vielä keskustella.
Uskon vahvasti, että kukaan ei ehdi humalaan, kun lähtö on vasta klo 10 Hakametsältä.
 

Kreivi Brad Sjöblom

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
287
Oishan tässä hyvä yhteistyön paikka, ottelulipulla -20% alennus Minnesota-hoidosta.
Alennuskoodilla: KONNA27


Joo, eiköhän se tytöt ja poijjaat riitä. Tästä aiheesta. Jokainen toimii Suomen lain puitteissa haluamallaan tavalla myös lauantaina. Viina on viisaiden juoma ja Ilves kuitenkin pääsyy miksi tuo ihmismassa Vaasaan suuntaa.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 184
Tällainen meno sitten päälle heti alusta alkaen, yhtään ei säästellä. Mouhoille tiedoksi ettei kannata mennä etsimään suomennosta noihin lyriikoihin, voi mennä yöunet.

 

Lööfin Leksa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
130
Tällainen meno sitten päälle heti alusta alkaen, yhtään ei säästellä. Mouhoille tiedoksi ettei kannata mennä etsimään suomennosta noihin lyriikoihin, voi mennä yöunet.


Tää olisi muuten hyvä huuto tonne heti alkumetreille. Toki voi olla jotain muutakin suunnitelmana, mutta ei tätä kannata sivuuttaa. :D
 

Teemu Killinen

Rivipelaaja
Viestejä
53
Mielestäni ne korvapuustit ja limonadit, Tupla sokolaateineen olisi hyvä syödä edellisenä päivänä omassa kodissa. Ei ole suotavaa, että vahvassa fruktoosissa pyöritään bussin käytävillä. Tuomitsen ankarasti!
Tätä mieltähän oli jo se Kari Tapion näkönen Tokeen bussikuski parikytä vuotta sitten, kun kielsi Kismetin syömisen bussissa ja tehden äkkijarrutuksen suoralla tiellä muutaman "fruktoosilaisen" seistessä auton käytävallä :)
 
Ylös