OSASTON INVAASIO VAASAAN MALLIA EXTRA ISO: Kannattajamatka Sport-Ilves 17.2.2024

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 365
Ja takaisin itse asiaan eli en kyllä muista oliko koko juna varattu Ilveksen kannattajille vai ainostaan jotkut vaunut. Veikkaisin, että vain osa vaunuista.
Turku 93 ja Helsinki 94 oli koko juna

... mutta aika oli eri. Nykyään VR on erikoinen Oy, jolla on viraston tapa toimia. Tämä on ollut hyvin selvää, kun paikallisjunaliikenteestä on tapeltu tässä toistakytävuotta.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 308
Eli Henen bussit liikenteessä? Voiko vielä esittää bussitoiveen:D
 

NiämerrannanLoordi

Rivipelaaja
Viestejä
75
En tiedä onko täällä keskusteltu, mutta saisi aika loistavan dokkarin/ohjelman jos Mtv Urheilusta vaikka Märkä-Simo hyppäisi reissuun kameroineen mukaan. Näkisi kansa mitä kannattajakulttuuri Suomessa oikeasti on.
Yläpeukku tälle idealle! Kunhan sit kameran eteen tulee vain fiksua porukkaa. Mikään ei vituta enempää ku yks idiootti, joka pilaa kaikkien maineen.

Pitäiskö ehdottaa tipatonta reissua?
Mulle ei oo mikään ongelma, kohta 9v tipattomana. Tipaton kyllä katkee, jos Friimänni nostaa keväällä kannua Nokia Arenalla.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 269

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 308
Pitäiskö ehdottaa tipatonta reissua?
Mulle ei oo mikään ongelma, kohta 9v tipattomana. Tipaton kyllä katkee, jos Friimänni nostaa keväällä kannua Nokia Arenalla.
Jätä sillonki juomatta, kun sille juomattomuudelle on varmaan syynsä. Jos ei muiden ryyppäämistä pysty selvinpäin kattoon, nii kannattaa hyvis ajoin ennen reissua pyytää päästä perhebussiin.

Ne juo, kellä pysyy hanskassa.

PS. Varmaan pientä läpyskää myös sulta, mut vähän piti avautuu :D
 
Viimeksi muokattu:

NiämerrannanLoordi

Rivipelaaja
Viestejä
75
Jätä sillonki juomatta, kun sille juomattomuudelle on varmaan syynsä. Jos ei muiden ryyppäämistä pysty selvinpäin kattoon, nii kannattaa hyvis ajoin ennen reissua pyytää päästä perhebussiin.

Ne juo, kellä pysyy hanskassa.

PS. Varmaan pientä läpyskää myös sulta, mut vähän piti avautuu :D
Tuo selvinpäin känniläisten kattominen on kyllä erittäin raskasta. Siksi skippaan usein kaikenmaailman kinkerit. Ja poistun paikalta, jos jengi alkaa käymään raskaaksi.

Mä en vaan ymmärrä miksi toi dokaaminen on niin oleellinen osa reissuja? Eikö sitä selvinpäin uskalla huutaa joukkueelle? Ja hönöpäissään ylilyöntien riski kasvaa oleellisesti...
Ja puhumattakaan siitä, jos "pikkusen" liikaa ottaa... Rapula, morkkis, rahanmeno...

Mutta mikäpä minä olen moralisoimaan muita... Mä olen aina selvin päin, aina kuskikunnossa ja jeesaan heikompia, jotka eivät itse pärjää (talutan känniläisiä, kuuntelen sydänsuruja, kuskaan majapaikkaan jne).
Eikä aamuisin ole pää kipee eikä ole morkkista.

Jos otetaan, niin otetaan sivistyneesti...
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 308
Tuo selvinpäin känniläisten kattominen on kyllä erittäin raskasta. Siksi skippaan usein kaikenmaailman kinkerit. Ja poistun paikalta, jos jengi alkaa käymään raskaaksi.

Mä en vaan ymmärrä miksi toi dokaaminen on niin oleellinen osa reissuja? Eikö sitä selvinpäin uskalla huutaa joukkueelle? Ja hönöpäissään ylilyöntien riski kasvaa oleellisesti...
Ja puhumattakaan siitä, jos "pikkusen" liikaa ottaa... Rapula, morkkis, rahanmeno...

Mutta mikäpä minä olen moralisoimaan muita... Mä olen aina selvin päin, aina kuskikunnossa ja jeesaan heikompia, jotka eivät itse pärjää (talutan känniläisiä, kuuntelen sydänsuruja, kuskaan majapaikkaan jne).
Eikä aamuisin ole pää kipee eikä ole morkkista.

Jos otetaan, niin otetaan sivistyneesti...
Itsekin oon korkin laittanut kiinni, kun ei pysy hanskassa se touhu. Mutta en nää muiden juomisessa ongelmaa. Tietysti jos joku toistamiseen osoittaa, ettei pysy hanskassa touhu, niin sit kyl pistää silmään ihan omankin taustan vuoksi.

Ehkä se yhteiskunnan kehittyessä myös muuttuu miten pelireissuilla juodaan. Tuo perhebussi järjestely on tosi hyvä kehityssuunta, että ei ole pakko katsella juomista / altistua paineelle juoda. Kuitenkin ne saa juoda, ketkä haluaa.
 

Mestaruusjuna

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
179
Täällä on hyviä mielipiteitä tullu esille tosta pelireissuilla juomisesta ja omasta mielestä ainakin kyseessä on ihan jokaisen oma päätös, miten haluaa toimia. Mikäli itse haluaa juoda, niin sitten juo ja kyllä ainakin omalla kohalla se usein kuuluu asiaan, mutta en tuomitse tai ihmettele ketään, joka ei halua näin tehdä. Ihan yhtä lailla se on heille oma päätös. Siinä vaiheessa kun juovilla ihmisillä alkaa lähtemään lapasesta ja aiheuttaa haittaa tai ongelmia itselle ja muille, niin varmaan kyseisten henkilöiden kannattaa alkaa miettiin omia toimintatapojaan, mutta sekin on henkilökohtainen asia. Ja täältä myös perhebussille iso peukku, koska on tärkeetä saada tämmösille matkoille myös perheitä mukaan, niin joskus noista lapsista voi tulla Osaston aktiivisia jäseniä
 

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 365
kymmenen vuotta sitten käytiin Mikkelissä ja paljon oli muksuja mukana. No broblems, vaikka siä jotkut nauttikin

 

Moraalinvartija

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
575
Lähitulevaisuudessa (tämän vuoden puolella) aloitetaan ilmottelemaan myös sähköpostilla Invaasion bussinumeroita jengille. Toki sitten lähtöpäivänä näitä voi selvittää lähtöpaikalla, mutta pyritään siihen, että valtaosa löytää bussilleen sähköpostiviestin avulla, ettei tarvi sanoa 1100x missä bussissa joku on, koska pelkästään tuo paperilistan kanssa lähtee tuulisella säällä lentoon.

Samoin myös reissun etukäteismaksuja kerätään kootusti muutamissa otteluissa ennen lähtöä, jotta Vaasaan ei tarvitse lähteä Roope ankkana.


Näistä tiedotusta tulossa myöhemmin!
 
Ylös