OSASTON INVAASIO VAASAAN MALLIA EXTRA ISO: Kannattajamatka Sport-Ilves 17.2.2024

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 598
Tai mistä ne lähtee? Keskustori on kohta jo täynnä.
Aivan, sekin vielä. Kaippa ne Hakametsästä lähtee. Pitäisi olla ainakin neliöitä. Monta bussia on lähdössä?
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 662
Pitäis varmaan saada bussijonon kärkeen ja loppuun etu- ja jälkiauto, joissa isolla merkintä "Ilveksen moottorimarssi".
Tässä on vaarana se, että sieltä kurvaa joku traktori letka eteen jossain mouhijärven kohdalla ja kaikki myöhästyy pelistä.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 166
Atm Hakametsä voisi olla parempi paikka, kun keskustori.

Bussit mahtuisivat paremmin parkkiin ja Hakametsästä pääsisi ns. suoraan "isolle tielle" eikä tarvitsisi pyöriä keskustan kaduilla ja ruuhkissa.

Mutta mitäpä minä tiedän miten on tuota Tampereelta lähtemistä suunniteltu, ylläoleva oli vain ehdotus.
 

Molari

Rivipelaaja
Viestejä
30
Atm Hakametsä voisi olla parempi paikka, kun keskustori.

Bussit mahtuisivat paremmin parkkiin ja Hakametsästä pääsisi ns. suoraan "isolle tielle" eikä tarvitsisi pyöriä keskustan kaduilla ja ruuhkissa.

Mutta mitäpä minä tiedän miten on tuota Tampereelta lähtemistä suunniteltu, ylläoleva oli vain ehdotus.
Kyllä, ja saisi bussit siististi numerojärjestyksessä riviin ja omalla autolla bussille saapuvat saisivat hieman huokeampaan hintaan jätettyä autot vaikka yönkin ylitse parkkiin. Naapurissa Kale ja Prisma, mistä saa napattua viimeiset reissueväät tarvittaessa ja mainitsemasi isot tiet heti vieressä.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 308
Atm Hakametsä voisi olla parempi paikka, kun keskustori.

Bussit mahtuisivat paremmin parkkiin ja Hakametsästä pääsisi ns. suoraan "isolle tielle" eikä tarvitsisi pyöriä keskustan kaduilla ja ruuhkissa.

Mutta mitäpä minä tiedän miten on tuota Tampereelta lähtemistä suunniteltu, ylläoleva oli vain ehdotus.
Hakametsä on kyllä hyvä idea! Lisätään vielä, että julkisilla pääsee Hakamettälle noileesti:)
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 337
Hakametsän ainoa miinus on, että siinä lähellä ei ole Montun kaltaista laadukasta kippolaa tarjoamassa aamupalaa.
Vinkki retkestä Jäähoville niin eiköhän sielä aamiainen tarjoilla kaikilla herkuilla.
 
Ylös