Osasto 41

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 356
Kuvittele, että se on Koffia. ''Maku'' on lähes identtinen. Tosin eihän Koffiakaan kai voi kaljaksi luonnehtia...
Ja mieti, että tuolla helsinkiläisten ladossa tuoppi sellasta tislattua hevosen kusta makso 9 euroa... Ja minä hullu mekin vielä menin en yhtä, enkä kahta, vaan kolme semmosta ostamaan!
 

raksa

Tulokas
Viestejä
9
Tässä vielä parempi linkki San Sirolta.
Mun mielestä tuo nopea tempo on hyvä. Tulee mieleen Puolesta tän kaupungin rytmitys.

On meillä seura!
Se on keltavihree!
Ei ole muita!
Mää huudan Ilves Ilves!

On yksi rakkaus!
Se ei oo mikään kirves!
Tuu meidän mukaan!
Huudetaan kaikki Ilves!

Shaa laa lala la laa
sha lala lala lala...
x
sen verran kuin laulu vaatii ja sama setti.

Olkaa hyvä ja hiokaa. Tuohon kun tekee chantin niin potentiaali on suuri.

E: Toka säe ei istu tavuiltaan välttämättä niin hyvin suuhun. Mutta siihen voisi myös huutaa "On vain keltavihree".

tällänen tuli mun mielen syövereistä

tampere meidän kaupunki!
se on keltavihree!
on meillä seura!
ikuisesti ilves!

on yksi rakkaus!
se ei oo mikään kirves!
tuu meidän mukaan!
huudetaan kaikki ilves!

laalaaalala...
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 303
tää ois vitun siistiä, jos joku pelaaja tekisi voittopelin jälkeen näin. Sanat lainattaisiin meidän jo olemassa olevasta chäntistä, Peppi melodia vaa veks. Et menis vaik shallalalalaa heei meidän Ilves! En nyt osaa kirjoittaa paremmin noit sanoi. Kaikki nyt ymmärtää pointin tai jos sanat ei matchaa melodiaan ni uudet sanat saa keksiä.

Sanoiko joku Santeri Virtanen? Ja tummensin nimen ihan itse.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 755

Liitteet

  • Screenshot_2023-10-30-11-13-34-51_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    Screenshot_2023-10-30-11-13-34-51_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    803,6 KB · kertaa luettu: 191

Murheellinen sosialisti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
162
Katselin Twitteristä miten Man Cityn fanit lauloi eilen ManUn faneille: "The city is ours, the city is ours, f**k off back to London, the city is ours."

Eikös suomeksi olisi vasaran faneille aika passeli toivotus tämä. Vähän on laahaava tempo mutta taputukset vois rytmittää:

Tää on liian suuri city
Tää ei mennyt niinkuin piti
Taidan lähtee tästä maalle takaisin
Tää on liian suuri city
Päätös pikkuhiljaa iti
Nämä tomut jaloistani lakaisin
Maalaismaiseman sun kanssas jakaisin
 

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 210
Täytyy vielä tänne hehkuttaa lauantaita. Hienosti oli porukkaa Ilveksen tukena ja ei faniporukka ainakaan toiseksi jäänyt kotiyleisöä vastaan. Tämä oli hieno kokemus siinäkin mielessä, että vaimon veli oli ensimmäistä kertaa elämässään jääkiekkomatsissa ja innostui ihan todenteolla hommasta. Mulla on tuollainen Tacklan valmistama fanipaita, joka oli itsellä matsissa päällä ja nyt kun odotan oman Kodytekin paidan saapumista, niin annan tämän Etelä-Amerikan vahvistukselle matkaan, kun hän palaa takaisin Saksaan viikon loppupuolella. Voi olla, että paita kulkeutuu jonain päivänä aina Argentiinaan saakka, mutta ainakin nyt tiedetään, että Ilvekseltä löytyy vähintäänkin yksi kannattaja myöskin kyseisestä maasta.
 
Ylös