Osasto 41

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 953
Volgan tahtiin vaan. ”Malek, Malek, molari vai messias, torjunta ja tuuletus ohohohoho, Malek, Malek, maalissa ja muurina, sua ei voi ohittaa…”

”Volga, Volga, rakkaus tai kuolema. Pelkoa ja vainoa. Ohohohoho Volga, Volga villinä ja vapaana. Sua ei voi vangita.”

Korjaisin tuon noin.

Kätevä kun toimii molemmille molareille yhtä kirjainta vaihtamalla :D
 

Kreivi Brad Sjöblom

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
279
Kannustus oli taas hienoa huonosta peli-ilmeestä huolimatta, kiitos siitä.

Mutta vähän rakentavaakin. Kun saadaan yli 9000 ihmistä halliin joista suuri osa myös lapsia, niin minkälaisen kuvan Osasto haluaa itsestään antaa huutamalla "huono ihminen"?

Ja kyllä, vedin lapsikortin esiin. Myötähäpeä tulee toki meille aikuisillekin. Jotenkin tyylikkäämminkin voisi sen paineen tuomareihin antaa.
 

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 666
Kannustus oli taas hienoa huonosta peli-ilmeestä huolimatta, kiitos siitä.

Mutta vähän rakentavaakin. Kun saadaan yli 9000 ihmistä halliin joista suuri osa myös lapsia, niin minkälaisen kuvan Osasto haluaa itsestään antaa huutamalla "huono ihminen"?

Ja kyllä, vedin lapsikortin esiin. Myötähäpeä tulee toki meille aikuisillekin. Jotenkin tyylikkäämminkin voisi sen paineen tuomareihin antaa.
Tuohan oli erittäin tyylikäs huuto.
"Vitun nuija" yms. voisi nostaa kritiikkiä.

Kiitos Osastolle taas. Pelissä lasten kanssa ja monesti seurasivat silmät suurina: "Tuleeks toi ääni noista?" ja lupauksia herättävä "Miten tonne(osasto sekaan) vois mennä?"
 

Kreivi Brad Sjöblom

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
279
Jos tosta huudosta vetää herneet nenään niin ei muuta kun hametta päälle ja suosiolla mouhojen peliin seuraavalla kertaa.
Onneksi ei tarvitse vetää hernettä nenään.
Siis mikä tässä nyt on ihmeellistä?? Ihan hyvä ja hauska chantti, itse ainakin vältyin myötähäpeältä täysin.
Tämä nyt on vain minun mielipiteeni ja jokaisella saa olla omansa. Tuomari voi tuomita huonosti, mutta tekeekö se siitä huonoa ihmistä?

Noloa.
 

Kahenkilonsiika

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
418
Kannustus oli taas hienoa huonosta peli-ilmeestä huolimatta, kiitos siitä.

Mutta vähän rakentavaakin. Kun saadaan yli 9000 ihmistä halliin joista suuri osa myös lapsia, niin minkälaisen kuvan Osasto haluaa itsestään antaa huutamalla "huono ihminen"?

Ja kyllä, vedin lapsikortin esiin. Myötähäpeä tulee toki meille aikuisillekin. Jotenkin tyylikkäämminkin voisi sen paineen tuomareihin antaa.
Itse pienempänä kun olin Hakamettässä katsomassa kiekkoa ja tämä kyseinen huuto tuli niin halusin itse mukaan huutamaan…
 

helge

Rivipelaaja
Viestejä
85
Ei ne lapset tosta huono ihminen huudosta ajattele samalla tavalla kuin aikuiset ajattelee liian usein. He tietää et tuomari teki vaan huonon ratkaisun pelissä ja elämä jatkuu. Heille se on hauska huuto loppujenlopuksi eikä he ajatele niin et olisi oikeesti huono ihminen.
Tässä vinkki jos lapsi tätä miettiii ja kysyy. Kannattaa kertoo et pelissä oli huono hetki tuomarilla ja siksi sitä on huudettu. Kun kertoo asiat miten on niin tulevaisuudessa on fiksumpia aikuisia he. Kotona ja muualla lapset kuulevat kuitenkin pahempia asioita kuin tuo.
 

nelosengrainderi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
220
Kannustus oli taas hienoa huonosta peli-ilmeestä huolimatta, kiitos siitä.

Mutta vähän rakentavaakin. Kun saadaan yli 9000 ihmistä halliin joista suuri osa myös lapsia, niin minkälaisen kuvan Osasto haluaa itsestään antaa huutamalla "huono ihminen"?

Ja kyllä, vedin lapsikortin esiin. Myötähäpeä tulee toki meille aikuisillekin. Jotenkin tyylikkäämminkin voisi sen paineen tuomareihin antaa.
No alaksää maksaan sit OIKEILLE ammattituomareille meidän kaikkien puolesta? Sit meiän ei tarvis huutaa "Huono tuomari, huono ihminen" :)
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 340
Kannustus oli taas hienoa huonosta peli-ilmeestä huolimatta, kiitos siitä.

Mutta vähän rakentavaakin. Kun saadaan yli 9000 ihmistä halliin joista suuri osa myös lapsia, niin minkälaisen kuvan Osasto haluaa itsestään antaa huutamalla "huono ihminen"?

Ja kyllä, vedin lapsikortin esiin. Myötähäpeä tulee toki meille aikuisillekin. Jotenkin tyylikkäämminkin voisi sen paineen tuomareihin antaa.
Osasto antaa lapsille itsestään ihan kiinnostavan kuvan. Mikähän se tyylikkäämpi versio sitten olisi?
(Cut the fcking Kumbaya hippie bullsh..)
 

Hašek27

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
288
On tuo huonon ihmisen huudatus/laulatus asiallinen tai ei, mutta joka tapauksessa itse olen jäänyt kaipaamaan tilalle takaisin "tuomareilla on tulosveto shala lala laala la la la" vastaaviin tilanteisiin. Hauska ja ainakin enempi asiallinen :)
 

G_lis

Rivipelaaja
Viestejä
13
Samaa mieltä tuosta ”huono ihminen”. Noloa, ja myötähäpeää herättää vahvasti. Tuomarin ihmisyys ei kaiketi muutenkaan liity peliin mitenkään? Jotain nokkeluutta kaipaisi tuo paremminkin.
Komppaan. Ihan mielenkiinnosta, voisiko näistä keskustelua herättävistä chanteista pitää esimerkiksi jonkun äänestyksen. Nämä keskustelut ei johda muuhun ku kuittailuun mielipiteen puolin ja toisin. Enemmistön mielipiteen jälkeen nämä voitaisiin unohtaa.
 
Ylös