Osasto 41

sandelssi 42

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
816
No kun ei ollut. Turha hakea TÄSTÄKIN väkisin nyt jotain.
Tähän liittyen, minkä helvetin takia täällä koitetaan kokoajan vääntää kaikki mahdollinen nega osastosta? Osasto tekee aivan älyttömän hienoo työtä ilveksen ottelutapahtumien viihtyvyyden puolesta. Olkaa ylpeitä siitä mitä meillä on älkääkä koittaako kokoajan puskea osastoa maihin kaikesta mahdollisesta.
 

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 913
Toiset ottaa muutaman "oluen" liikaa ja sitten halutaan huudattaa. En arvosta. Porukkaa johdetaan Megafonilla. Ja Megafoninassa oleva määrää, muut painukoon suohon.
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 512
Haistoin sarkasmin sitten väärin. Pahoittelut.
Eipä mitään. Nyt kun luin itse tuon oman viestini uudestaan, niin kyllähän sen voi helposti tulkita väärin.

Ja sitten viimein itse Osastosta:
Tänään oli minusta hieman heikompi tunnelma kuin yleensä, vaikka lopussa sekin parani. Keskellä lähti ihan kohtalaisesti ääntä, mutta alhaalla ja ylhäällä ei taaskaan äänihuulia hirveämmin käytetty. Ylhäällä myös tällä kertaa istui monet. Seisomakatsomon nimen pitäisi varmaan kertoa oleellinen, mutta ei näytä silti menevän joillekin perille.

Lippuja oli ihan hyvin koko pelin.
 

Jivi Reistola

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
353
Eipä mitään. Nyt kun luin itse tuon oman viestini uudestaan, niin kyllähän sen voi helposti tulkita väärin.

Ja sitten viimein itse Osastosta:
Tänään oli minusta hieman heikompi tunnelma kuin yleensä, vaikka lopussa sekin parani. Keskellä lähti ihan kohtalaisesti ääntä, mutta alhaalla ja ylhäällä ei taaskaan äänihuulia hirveämmin käytetty. Ylhäällä myös tällä kertaa istui monet. Seisomakatsomon nimen pitäisi varmaan kertoa oleellinen, mutta ei näytä silti menevän joillekin perille.

Lippuja oli ihan hyvin koko pelin.
Ei siellä ylhäällä kukaan ainakaan istunut ja tänään oli muuten parempi tunnelma, kun normaalisti :p
 

IlvesYkköseksi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
375
Näin B3 kulman taittopenkkiläiselle meno oli erinomainen. Minusta parempi, kuin aikaisemmissa / porukkaa oli seisomassa enemmän. Myös toisessa päädyssä näytti olevan ihan hyvä meno.
Oli kyllä koomista toi jypin rumpuryhmä korostettuna jollain lehmänkelloilla :D maali...jyppi.. Eipä siellä kovin omaperäistä chänttiä ainakaan kuulunut
 

Nulikka

Guest
Tää ei välttämättä ole hyvä juttu, että niitä lippuja heilutetaan pelin ollessa käynnissä. Sieltä ei nykyään yksinkertaisesti nää enää mitään. Pitää aikalailla koko peli katsoa videokuutiolta. Toivottavasti seisomakatsomon kehitys ei lähde tämän takia väärään suuntaan ja jengi vaihtaa katsomoa.
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 512
Ei siellä ylhäällä kukaan ainakaan istunut ja tänään oli muuten parempi tunnelma, kun normaalisti :p
Kyllä istui. Itse olin melko ylhäällä, ja melko usein katselin yläpuolelleni, jossa muutamat ihmiset istuivat.
Tää ei välttämättä ole hyvä juttu, että niitä lippuja heilutetaan pelin ollessa käynnissä. Sieltä ei nykyään yksinkertaisesti nää enää mitään. Pitää aikalailla koko peli katsoa videokuutiolta. Toivottavasti seisomakatsomon kehitys ei lähde tämän takia väärään suuntaan ja jengi vaihtaa katsomoa.
Itse ainakin näin eilen(kin) koko ottelun, vaikka itse heilutin lippua ja lippuja heilui edessä.
 

Kreivi Brad Sjöblom

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
287
Koko hallin huudatus Tampereen ykkönen toimii, mutta voisko koko hallilla huudattaa jotain muutakin? Esimerkiksi jotain rytmikkäämpää vuoropuhelua?

Nyt kun Tampereen ykkönen on hallussa, ehdottaisin seuraavaa:

Osasto: Yksi rakkaus yksi seura!
Yleisö: Meidän Ilves Tampereelta!

Tämä vaikka x5 ja sen jälkeen kädet ja rumpu mukaan ja vaikka kaikki huutaa tätä rytmissä samanaikaisesti.


Potentiaalia olisi valtavasti. Vastaavanlaisia koko yleisön huutoja on esimerkiksi Ruotsissa kiekkokatsomoissa. Hämäläiset ovat hitaita, joten tätä pitäisi ajaa sisään kärsivällisesti. Kun se vieruskaverikin huutaisi, olisi sitä helppo sen toisenkin lähteä pikkuhiljaa mukaan. Vietäisi samalla koko hallina huutaminen pidemmälle kuin naapurin "TAP-PAA-RA."
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 392
Joku taittopenkiltä vois kommentoida minkälainen tunnelma oli matsissa vrt. vaikka aikaisempiin lauantaipeleihin.
A2-kaarteeseen meno näytti hyvältä. Taittopenkeillä oli tällä kertaa muutenkin enemmän osallistumista kannattamiseen. Yhtenä syynä lienee sinne eksyneet muutamat Jyppifanit.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 147
Nyt kun Tampereen ykkönen on hallussa, ehdottaisin seuraavaa:

Osasto: Yksi rakkaus yksi seura!
Yleisö: Meidän Ilves Tampereelta!
Tämän perään minäkin olen huudellut! Viime kauden pudotuspeleissä tämä lähti jo erittäin hienosti!
Ehdottomasti oma toiveeni numero 1 on tämä huudatus.
 

Ilvesfan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
385
Tämän perään minäkin olen huudellut! Viime kauden pudotuspeleissä tämä lähti jo erittäin hienosti!
Ehdottomasti oma toiveeni numero 1 on tämä huudatus.
Tätä huutoa kyllä on tarkoitus jatkossa ottaa mukaan. Viimeistään kevään hurmos peleissä lähtenee oikein hyvin, kuten mahdollisesti pari muutakin ideaa.
 
Ylös