Osasto 41

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 530
FB_IMG_1654358919171.jpg
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 711
Mikä on muuten arvio hakemuksen käsintarkastamisen kestosta? Itse olen odottanut kesäkuun ekasta päivästä jäsenyyden vahvistamista ja maksutietoja, että pääsisi uutena jäsenenä tilaamaan kausikorttia kannattajapäätyyn. Roskapostikin on tarkastettu useaan kertaan eli mahdollinen vastaus ei ole ainakaan sinne eksynyt.

Hakemuksen vastaanotosta tuli välittömästi vastaus sähköpostiin, joten oletan hakemuksen tulleen perille Osastollekin.

Toki kolme-neljä päivää ei nyt ole vielä mikään älyttömän pitkä aika odottaa, mutta olisi kuitenkin ihan kiva tietää suurin piirtein kuinka kauan tuossa menee. Toivottavasti onnistuu joka tapauksessa ennen kausaritarjouksen päättymistä.
 

Ilvesfan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
357
Mikä on muuten arvio hakemuksen käsintarkastamisen kestosta? Itse olen odottanut kesäkuun ekasta päivästä jäsenyyden vahvistamista ja maksutietoja, että pääsisi uutena jäsenenä tilaamaan kausikorttia kannattajapäätyyn. Roskapostikin on tarkastettu useaan kertaan eli mahdollinen vastaus ei ole ainakaan sinne eksynyt.

Hakemuksen vastaanotosta tuli välittömästi vastaus sähköpostiin, joten oletan hakemuksen tulleen perille Osastollekin.

Toki kolme-neljä päivää ei nyt ole vielä mikään älyttömän pitkä aika odottaa, mutta olisi kuitenkin ihan kiva tietää suurin piirtein kuinka kauan tuossa menee. Toivottavasti onnistuu joka tapauksessa ennen kausaritarjouksen päättymistä.
Nyt viikonloppuna on laitettu maksutietoja eteenpäin. Tässä oli aika kiireinen vaihe töissä niillä ketkä hakemuksia käsittelee. Nyt jatkossa pyritään mahdollisimman pian vastaamaan.
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 711
Nyt viikonloppuna on laitettu maksutietoja eteenpäin. Tässä oli aika kiireinen vaihe töissä niillä ketkä hakemuksia käsittelee. Nyt jatkossa pyritään mahdollisimman pian vastaamaan.
Minullekin tuli vastaus perille eilen. Kiitoksia ja tsemppiä tärkeään hommaan.
 

hartsa41

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
658
Toivottavasti nyt tulevalla kaudella meitä ilvesläisiä on myös fanipäädyssä enemmän kuin Tapparalla omassa päädyssä.Nyt tällä hetkellä Tappara myynyt enemmän fanikausareita
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 711
Ymmärtääkseni Ilveksellä on kaikki kannattajakausarit päädyn seisomakatsomoon ja Tapparalla kannattajakausarit jakaantuu seisomakatsomoon, kulmiin ja yläkertaan, jos Tapparan kausarihinnastoon on luottaminen.

Noista lähtökohdista voisi kuvitella, että varsinainen kannustaminen on helpompi organisoida yhdessä katsomolohkossa tiiviimmällä aluella. Osastolla on muutenkin vakuuttavammat näytöt viime vuosilta.

Itse olen sitä mieltä, että tekeminen ratkaisee tässäkin pippelinvertailussa, eikä määrä.
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 500
Aikooko Osasto järjestää taas vierasreissut jokaiseen la vieraspeliin, vai jätetäänkö esimerkiksi nuo toiset visiitit Lepraan, Lahteen ja Kouvolaan välistä? Raumalle olisin toivonut launtaipeliä, mutta se nyt jää tältä kaudelta taas väliin. 2x perjantaina toki pelejä Raumalla.
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 711
Olisiko kausikortista pitänyt tulla jo jotain laskua Ilves Hockeylta? Täytin Osaston Google-lomakkeen kausarin tilaamiseksi yli kaksi viikkoa sitten ja vastaussähköpostissa luki näin:

"Laskutuksen ja korttien lähettämisen hoitaa Ilves Hockey Oy. Laskun eräpäivä tulee olemaan 24.7."

Ihan sillä kyselen, kun Hockeyn toimisto on perinteisesti lomaillut heinäkuussa ja kesäkuu vetelee jo viimeisiään.
 

IlvesYkköseksi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
371
Olisiko kausikortista pitänyt tulla jo jotain laskua Ilves Hockeylta? Täytin Osaston Google-lomakkeen kausarin tilaamiseksi yli kaksi viikkoa sitten ja vastaussähköpostissa luki näin:

"Laskutuksen ja korttien lähettämisen hoitaa Ilves Hockey Oy. Laskun eräpäivä tulee olemaan 24.7."

Ihan sillä kyselen, kun Hockeyn toimisto on perinteisesti lomaillut heinäkuussa ja kesäkuu vetelee jo viimeisiään.
Eipä oo tännekkään vielä mitään tullut
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 453
@harkkapilli @IlvesYkköseksi

Kannattaa varmaan laittaa sähköpostia tai soitella. Itsekin kyselin toissapäivänä laskun perään ja sain laskun sähköpostiin vajaassa tunnissa.

Tätä taidettiin käsitellä jossain toisessakin ketjussa, ettei osalle laskua ollut tullut, mutta yhteydenotolla saatu lasku perille. Eli samaa ongelmaa muillakin.
 
Ylös