Osasto 41

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 530
Kerrohan toki kuinka asiat ovat sitten sinun tietojen mukaan menneet?
En tiedä muuta kuin tuon että nämä Oululaiset olivat uhonneet läpi sarjan ja olivathan he jo Oulussa hyökänneet Osaston bussille maanantain pelissä. Tuolla matkalla ei tietääkseni edes näitä Osaston ydinryhmäläisiä matkalla ollut. Tämä nahina Tampereella sattui Sorin aukiolla kun Oululaiset sen sijaan että olisivat suoraan bussilleen kävelleet, hyökkäsivätkin baariin matkalla olleiden kimppuun. En tiedä oliko tässä edes Osastolaisia vai ketä. Tuo ei kuitenkaan pidä paikkaansa että siellä olisi viikkoa ennemmin jotain tappeluja sovittu.
 
Viimeksi muokattu:

sandelssi 42

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
802
Vaikka kuka ja mitä väittää, niin ilmeisesti viime lauantain joukkotappelu oli ennakkoonsovittu viikolla jo.... se sentään hyvä puoli, että rehellisesti kannattajat olivat kertoneet aikeistaan henkilökunnalle.
Sitä nyt on turha kiistää etteikö tämä nuhjaus olisi ennalta sovittu. Sen tiedän itsekin 100% varmuudella että näin on.
Nyt on ihan vitun surullista menoa. Suosittelisin miettimään mitä täällä sanoo, jos ei varma ole. Omat lähteeni ovat oikeassa ja en enempää ala avaamaan. Alkaa menee kunnioitus sinua (Blegi) kohtaan näillä lausunnoilla. Häpeä.
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 422
Nyt on ihan vitun surullista menoa. Suosittelisin miettimään mitä täällä sanoo, jos ei varma ole. Omat lähteeni ovat oikeassa ja en enempää ala avaamaan. Alkaa menee kunnioitus sinua (Blegi) kohtaan näillä lausunnoilla. Häpeä.
Joku kuitenkin osasi tehdä tästä ilmoituksen/varoituksen. Se on erittäin mielenkiintoista... Jos ei mitään oltu sovittu, niin kuitenkin joku taho halusi ilmoittaa. Se fakta ei muutu mihinkään.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 530
Joku kuitenkin osasi tehdä tästä ilmoituksen/varoituksen. Se on erittäin mielenkiintoista... Jos ei mitään oltu sovittu, niin kuitenkin joku taho halusi ilmoittaa. Se fakta ei muutu mihinkään.
Kuten sanoin tuolla aikaisemmin niin Osasto oli itse varoittanut niin Oulussa kuin Tampereella järjestyksenvalvojia ja poliiseja mahdollisista yhteenotoista kun kyseessä on playoffit ja tunteet kuumenee puolin toisin ja ilmeisesti ainakin Oulussa ensimmäisessä ottelussa se järjestyksenvalvonta oli ollut vajavaista. Mistään sovituista tappeluista ei ole kukaan mihinkään mitään ilmoittanut ja ihmettelen edelleen miksi näin väität. Jos sinulla on jotain 100% varmaa tietoa niin kerro se sitten tai lopeta spekulointi ja turha mustamaalaaminen.
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 422
Kuten sanoin tuolla aikaisemmin niin Osasto oli itse varoittanut niin Oulussa kuin Tampereella järjestyksenvalvojia ja poliiseja mahdollisista yhteenotoista kun kyseessä on playoffit ja tunteet kuumenee puolin toisin ja ilmeisesti ainakin Oulussa ensimmäisessä ottelussa se järjestyksenvalvonta oli ollut vajavaista. Mistään sovituista tappeluista ei ole kukaan mihinkään mitään ilmoittanut ja ihmettelen edelleen miksi näin väität. Jos sinulla on jotain 100% varmaa tietoa niin kerro se sitten tai lopeta spekulointi ja turha mustamaalaaminen.
Varmasti asia näin voinut olla, että on vain tehty ilmoitus, että mahdollista on tälläiset tapahtumat.

Itse vain käsitin yhden tahon sanoista, että ilmoitus koski sovittua tappelua. En kuullut väärin.
 

Pas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
601
Olisiko tässä nyt sellainen rikkinäinen puhelin -leikki menossa, että tuo Osaston varoitus mahdollisesta kähinästä on jossain välissä muuttunut ilmoitukseksi että varmasti tapellaan?

Varmaan hyvinkin tällainen setti ainakin Osaston osalta, ja luultavasti myös Kärppien faniryhmän kanssa. Aina nostetaan tikun nokkaan joku virallinen taho ja yritetään sakottaa...

Se, että onko jotkut nulikat sopineet tappelevansa keskenään ei välttämättä liity itse virallisiin faniryhmiin millään tavalla. Noita uhoavia idiootteja ja riidanhaastajia riittää ihmisrodussa aina, toiset tappelee Sorin aukiolla ja toiset Ukrainassa. Mittakaava toki täysin eri ja yleensä tällainen toiminta keskittyy nuorisossa tiettyyn ikävaiheeseen.
 

CTS

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
460
Varmasti asia näin voinut olla, että on vain tehty ilmoitus, että mahdollista on tälläiset tapahtumat.

Itse vain käsitin yhden tahon sanoista, että ilmoitus koski sovittua tappelua. En kuullut väärin.
Jos sinulla ei tuon tarkempaa tietoa asiasta ole, niin miksi ihmeessä mustamaalaat täällä Osastoa?
Itse olin kaikki puolivälieräkotiottelut keskellä kannattajakatsomoa, tunti ennen peliä ja pitkään pelien päättymisen jälkeen, eikä siellä kukaan suunnitellut mitään yhteenottoa kenenkään kanssa.
Siellä keskityttiin kannattamiseen ja pelin jälkeen voiton juhlimiseen.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 639
Toivon Ilveksen olevan seura, mikä osaa voittaa ja osaa hävitä.. jos niin ikävästi käy.
Kun itse kuljen Ilveksen tunnuksin, niin yritän käyttäytyä jopa kärjistetyn asiallisesti. En todellakaan halua olla se ihminen, minkä toiminta leimaa koko seuran. Päinvastoin, haluan olla esimerkkinä fiksusti käyttäytyvästä ihmisestä.. tätä ainakin yritän.
Tämä tulisi muistaa varsinkin hieman kauampana kotoa.. jos tunnustat väriä ja logoa, niin tavallaan sinäkin edustat seuraa ja sen arvoja.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 510
En löytänyt oikeaa paikkaa tälle kysymykselle mutta paljonko Ilvesläisiä on huomenna lähdössä Turkuun?
Osaston järjestämälle reissulle on vissiin nyt ilmoittautunut 50+ siihen päälle sitten ne jotka menevät omilla kyydeillään.
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 422
Jos sinulla ei tuon tarkempaa tietoa asiasta ole, niin miksi ihmeessä mustamaalaat täällä Osastoa?
Itse olin kaikki puolivälieräkotiottelut keskellä kannattajakatsomoa, tunti ennen peliä ja pitkään pelien päättymisen jälkeen, eikä siellä kukaan suunnitellut mitään yhteenottoa kenenkään kanssa.
Siellä keskityttiin kannattamiseen ja pelin jälkeen voiton juhlimiseen.
No on minulla aika tarkat tiedot, että perjantaina Ilmoitus tehty tästä. Ja tiedän, että hän ei ole voinut olla väärässä miten joku taho on asian ilmaissut . Rikkinäinen puhelin varmaa juuri tässä tilanteessa kyseessä.
 

Pantterin Pensselit

Luottopelaaja
Viestejä
1 162
Osaston järjestämälle reissulle on vissiin nyt ilmoittautunut 50+ siihen päälle sitten ne jotka menevät omilla kyydeillään.
Minkähän takia sunnuntaipeli on klo 18.30? Itseä kiinnostaisi Turun reissu, mutta turhan myöhäiseksi menisi kotiin paluu eli valitettavasti jää itseltä väliin. Tekosyitä tietty, mutta taitaa jäädä kotipeleihin itseltä tässä sarjassa.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 639
Osaston järjestämälle reissulle on vissiin nyt ilmoittautunut 50+ siihen päälle sitten ne jotka menevät omilla kyydeillään.
Liput ostettu eilen.. paikalla ollaan. Ihan omatoimisesti ja työn takia Turussa jo tänään, en siis valitettavasti tänään peliä katsomassa paikanpäällä Tampereella, mutta huomenna kannustetaan.
Ja kellonaika sopii minulle.. pääsen töistä 18.00, siitä suoraan nakkikattilalle.
 

CTS

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
460
No on minulla aika tarkat tiedot, että perjantaina Ilmoitus tehty tästä. Ja tiedän, että hän ei ole voinut olla väärässä miten joku taho on asian ilmaissut . Rikkinäinen puhelin varmaa juuri tässä tilanteessa kyseessä.
Julkaisustasi sai kuvan, että Osasto on käynyt ilmoittamassa Areenan henkilökunnalle, että huomenna muuten vedetään kärppäläisiä pataan.
Miksi he olisivat niin tehneet?
Eikö ensimmäisenä tullut mieleen, että kyseessä oli pyyntö lisätä turvatoimia, ettei mitään kahakkaa pääsisi syntymään?
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 422
Julkaisustasi sai kuvan, että Osasto on käynyt ilmoittamassa Areenan henkilökunnalle, että huomenna muuten vedetään kärppäläisiä pataan.
Miksi he olisivat niin tehneet?
Eikö ensimmäisenä tullut mieleen, että kyseessä oli pyyntö lisätä turvatoimia, ettei mitään kahakkaa pääsisi syntymään?
No he saivat ainakin käsityksen, että tappelu on tulossa. En tiedä keskustelua, miten olivat asiasta puhuneet, mutta jälkikäteen kertoi ” että tappelu oli tiedossa”.

e. Ehkä Osasto väärä ketju tälle . Paremmin olisi sopinut ” Ilveksen fanit”. Puhetta ei ollut Osastosta, eikä Ilves kannattajista. Vain tappelun ilmoittamisesta. Tahosta kuka ilmoituksen teki, ei ole tietoa. Olisiko voineet olla Kärppä kannattajat, jos kerta he hyökkäsivät Ilves kannattajien päälle?
 

CTS

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
460
Tahosta kuka ilmoituksen teki, ei ole tietoa. Olisiko voineet olla Kärppä kannattajat, jos kerta he hyökkäsivät Ilves kannattajien päälle?
Olisi.
Tai sitten Ilves-kannattajat, jotka olivat kuulleet että kärppäläiset aikovat hyökätä pelin jälkeen.
Mutta nyt saatiin taas leimattua Osasto väkivaltaisiksi hulluiksi.
 

sandelssi 42

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
802
No he saivat ainakin käsityksen, että tappelu on tulossa. En tiedä keskustelua, miten olivat asiasta puhuneet, mutta jälkikäteen kertoi ” että tappelu oli tiedossa”.

e. Ehkä Osasto väärä ketju tälle . Paremmin olisi sopinut ” Ilveksen fanit”. Puhetta ei ollut Osastosta, eikä Ilves kannattajista. Vain tappelun ilmoittamisesta. Tahosta kuka ilmoituksen teki, ei ole tietoa. Olisiko voineet olla Kärppä kannattajat, jos kerta he hyökkäsivät Ilves kannattajien päälle?
Sehän meni hei hienosti!
 
Ylös