Osasto 41

Ilvestä tietenkin, mutta Osaston käyttäytyminen aiheutti valtavan myötähäpeän. Onneksi on Ilves ikuisesti -yhdistys, jota tuen mielelläni.
Osasto jätti ottelutapahtuman väliin sen laadun parantamismielessä. Ilves Ikuisesti vähän väliä jättää tapahtumia väliin Fuengirola reissujen perässä.

Ne pienet erot.

Siis hetkonen. Oot ensimmäistä kertaa tällä kaudella ottelussa. Ja sua hävettää se, että osa kannattajista jätti tänään ensimmäistä kertaa tällä kaudella ottelun väliin. Jokin ei nyt ihan täsmtpki
Toki olen peleissä käynyt tällä kaudella ja muuten seurannut pelit telkkarista, mutta ensimmäistä kertaa KOTIOTTELUUN pääsin tällä kaudella, kuten kirjoitin ja ehkä lukutaitoisena ymmärsit.

Hahaha mitä joukkopöyristymistä itseään täynnä olevalta kakaraosastolta, joka kuvittelee olevansa tapahtuman tähti. Omien narujen päässä heiluu keskisormet katsomossa nonstoppina ja sitten julkaistaan joku uikutuskirjelmä, kun saadaan omaa lääkettä.

Te voitte lähtee! Ei tartte tulla takaisin.
Huutista :D Jos sää et edes kaipaa meitä, niin miks sua sattuu noin paljon pyllyyn?

Niin. Olen tosiaan koko elämäni kannustanut Ilvestä.
Foorumiurasi alkoi 23 minuuttia sitten ja sen sisältö on ollut pommittamista siitä kuinka sä häpeät tätä yhteisöä. Ymmärrät varmaan että tietyllä toiminnalla herättää kevyitä epäilyksiä siitä, pumppaako siellä oikeasti Ilves sydän?

Mulle on aivan sama, jos ette Tapparan isännöimässä kotipeleissä käy. Tämänpäiväinen protestinne oli lähinnä kiusallista ja sitä tuskin Ilves arvostaa. Ehkä tosiaan parempi, että pysytte jatkossakin pois. Hyvin toimi homma ilman teitäkin ja näin luodaan fiksumpaa kannattajakulttuuria.

Mulle on aivan sama, jos ette Tapparan isännöimässä kotipeleissä käy. Tämänpäiväinen protestinne oli lähinnä kiusallista ja sitä tuskin Ilves arvostaa. Ehkä tosiaan parempi, että pysytte jatkossakin pois. Hyvin toimi homma ilman teitäkin ja näin luodaan fiksumpaa kannattajakulttuuria.
Loistavaa pohdintaa. Harmi vaan että mielipiteesi on revitty takamuksesta.

Miksi sinua mouhona kiinnostaa mitä Ilveksessä tapahtuu kun samaan aikaan natsicrewnne kanssa olitte Raumalla?

siis mille paskapuheelle? :D juu ei nämä teidän vastaukset hirveästi osaston kuvaa ainakaan paranna :rolleyes:
Mulle nyt on aivan se ja sama parantaako se kuvaa sinunlaistesi silmissä. Ethän sä edes tunnu tajuavan mistä tässä on nyt ollut kyse etkä ilmeisesti edes halua ymmärtää vaikka sinulle on asia selitetty ja myös somejulkaisusta sen voit lukea. Sen sijaan luulet että juuri sinä tiedät muita paremmin.

Takaisin