Osasto 41

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 486
Ei todellakaan tule alistua puutteelliseen dialogiin, mielivaltaisiin päätöksiin ja paskaan areenasuunnitteluun tai kohteluun muutenkaan elämässä. Jos kannattajia ei kunnioiteta, niin miksi kannattajien pitäisi kunnioittaa näistä asioista vastaavia tahoja? Ei kannattajat ole mikään tanssiorkesteri, joka tulee vain taikomaan "Euroopan parhaan tunnelman" ikään kuin se olisi työtä.

Jos pelaajat haluavat parhaan mahdollisen tunnelman, he osannevat osoittaa toiveensa areenan henkilöstölle, eikä syyttää kannattajia, joilta riistetään kaikki olosuhteet tehdä paras tunnelma.
Voitko vastata rehellisesti minulle? Onko ainoa neuvottelu ase tehdä protestointia sääntöjä vastaa? Olisiko esimerkiksi neuvottelu suullisesti parempi ratkaisu?

Itse kahden pojan isänä, annan periksi asioita keskustelemalla enkä heidän riehumisella. Te olette sentään aikuisia. Luulisi, että te ymmärtäisitte miten asiaa kannattaa aluksi lähteä selvittämään. Jos asiat ei puhumalla selviä, niin olen protestoinnin kannalla. Mutta se on sitten joskus jos ja jos ei asiat selviä puhumalla.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 118
Voitko vastata rehellisesti minulle? Onko ainoa neuvottelu ase tehdä protestointia sääntöjä vastaa? Olisiko esimerkiksi neuvottelu suullisesti parempi ratkaisu?

Itse kahden pojan isänä, annan periksi asioita keskustelemalla enkä heidän riehumisella. Te olette sentään aikuisia. Luulisi, että te ymmärtäisitte miten asiaa kannattaa aluksi lähteä selvittämään. Jos asiat ei puhumalla selviä, niin olen protestoinnin kannalla. Mutta se on sitten joskus jos ja jos ei asiat selviä puhumalla.
Ymmärrän itse molempien kannan.

Mutta väkisinkin tulee mieleen, että vastuussa olevat ihmiset eivät mielellään keskustele kun tällaisesta mielivaltaisuudesta ilmoitellaan 1-2 päivää ennen halliin siirtymistä, jottei vaan missään nimessä jäisi aikaa keskustelulle.

Mutta kyllähän järjettömyyttä pitää viikonloppuna huudoilla protestoida(ei kuitenkaan mitään haista vittu huutoja)

Paremminkin jokin sellainen mikä näyttäisi toteen järjettömyyden. 1x1 metrisiä lakanoita, pahveja yms useampia, jossa protestiin liittyvää tekstiä.
 

CTS

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
484
Mua ei nyt huvita enää mennä paikalle ollenkaan.
Kivasti saatiin fiilis romautettua avajaisten aattona.
Mulla on huomiselle liput ja kotipeleihin kausari, joten kyllä mä kuitenkin paikalle avajaisviikonloppuna ilmestyn.
Viimeksi jätin tarkoituksella menemättä kotipeliin silloin kun protestoitiin shortsipoikia vastaan.
Nyt tuntuu taas siltä.
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 486
Ymmärrän itse molempien kannan.

Mutta väkisinkin tulee mieleen, että vastuussa olevat ihmiset eivät mielellään keskustele kun tällaisesta mielivaltaisuudesta ilmoitellaan 1-2 päivää ennen halliin siirtymistä, jottei vaan missään nimessä jäisi aikaa keskustelulle.

Mutta kyllähän järjettömyyttä pitää viikonloppuna huudoilla protestoida(ei kuitenkaan mitään haista vittu huutoja)

Paremminkin jokin sellainen mikä näyttäisi toteen järjettömyyden. 1x1 metrisiä lakanoita, pahveja yms useampia, jossa protestiin liittyvää tekstiä.
Vastuussa olevat ihmiset tekevät työtänsä. He menevät lakipykälien mukaan tällä hetkellä. Kun kaikki tarkastukset yms saadaan tehtyä, on varmasti seisominen, liput yms sallittuja.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 428
Voisiko joku osaston porukasta kommentoida, että perusteltiinko noita tifo kieltoja mitenkään? Ja ei mene mun jakeluun, että näitä fanijuttuja koskevat kiellot tuutataan eetteriin päivää ennen ensi-iltaa.

Puuhastelun maku tuoksuu tänne kotisohvalle asti.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 335
Matikaisen sanoin, syödään paska ja mennään eteenpäin. Lippu- ja tifokiellolle huutonaurua sekä luonnollisesti hätävalheille seisomakatsomon rakenteista.

Hulinat käyntiin vaan, sinionssit istukoon.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 118
Vastuussa olevat ihmiset tekevät työtänsä. He menevät lakipykälien mukaan tällä hetkellä. Kun kaikki tarkastukset yms saadaan tehtyä, on varmasti seisominen, liput yms sallittuja.
Paskaa työtä tehty. On se saatana, että tällaista asiaa ei ole saatu hoidettua ajallaan.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 278
Miten haiskahtaa(ketään nimeämättä) , että meillä on tässä keskustelussa mukana kaiteita toimittavan firman johtoa, joka haluaa hyssytellä asiat ettei tule huonoa mainetta :) Sitä en ymmärrä miten kukaan voi puoltaa tuota tifo yms kieltoa!!
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 118
Voisiko joku osaston porukasta kommentoida, että perusteltiinko noita tifo kieltoja mitenkään?
Ilves Tampere ryhmässä ainakin Osastolaisia eikä siellä ole oikein kerrottu että olisivat jotain perusteluja saaneet. Olisivat varmaan kertoneet
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 428

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 710
Mä luulin että Osasto tekee hommaansa joukkueelle? Väliaikaisista käskyistä jotka johtuvat paikan keskeneräisyydestä ei ehkä kannata kovin isoa numeroa tehdä, itse en nää mitä hyvää sillä voisi saavuttaa. Protestoikaa sitten jos nämä oikeasti ovat jotain pysyviä juttuja, se olisi jo perseestä. Areena on tämänkin keissin hoitanut päin helvettiä, mutta jos viikonloppuna ruvetaan jotain mykkäkoulua pitämään, niin siitä ei kärsi kuin Ilves.
 

931931

Luottopelaaja
Viestejä
1 527
Voitko vastata rehellisesti minulle? Onko ainoa neuvottelu ase tehdä protestointia sääntöjä vastaa? Olisiko esimerkiksi neuvottelu suullisesti parempi ratkaisu?

Itse kahden pojan isänä, annan periksi asioita keskustelemalla enkä heidän riehumisella. Te olette sentään aikuisia. Luulisi, että te ymmärtäisitte miten asiaa kannattaa aluksi lähteä selvittämään. Jos asiat ei puhumalla selviä, niin olen protestoinnin kannalla. Mutta se on sitten joskus jos ja jos ei asiat selviä puhumalla.

Kukaan muu kuin sinä ei ole puhunut riehumisesta. Asioista tulee keskustella. Niin olisi pitänyt tehdä koko areenan suunnitteluprosessin ajan. En ole Osaston jäsen, enkä tiedä mitä siellä on puhuttu, mutta Osaston julkaisusta päätellen YKSIKÄÄN Osaston toive ei ole seisomakatsomon suunnittelussa mennyt läpi. Kuulostaa siis, että Osaston puolelta ollaan oltu aktiivisia, areenan päästä ei. Ja tosiaan nyt tämä seisomiskielto tähän päälle, niin kyllä pidän protestointia oikeutettuna, mitä ikinä se konkreettisesti tarkoittaakaan. Peleistä pois jääntiä, iskulauseita yms.
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 486
Eikö samat säännökset ole olleet voimassa myös hakametsässä? Mikä on muuttunut, ja miksi?
Täysin samat säännökset kaikissa asioissa eivät ole. En lähde nyt erittelemään niitä, mutta netistä löytyy varmasti. Nykyajan rakennuksissa turvallisuus on nykyisin tarkkaa...
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Täti monikan sävelellä

"On meillä uusi halli, tuo halli mahtava, harmi vaan et hallissa ei saa kannustaa"

No, puolileikillä tämä. Tapsun foorumilla oli joku kirjoittanut hyvän idean. Fanikatsomo pikkutakit päällä istumaan ja antamaan golfaplodeja protestina.

Mutta aika haloo tästä noussut ja itsekin mieluummin lukisin Ilveksen fanikatsomon esimerkillisestä käyttäytymisestä la ja su aamulehdestä.
 
Ylös