Garyn floppitaulu
Vakiokokoonpanossa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitääkö tätä tekoälypaskaa tännekkin tunkea...Ketään ei naurata nää eikä tuo mitään lisäarvoa keskusteluun.
Jokainen vähänkään älyä omaava henkilö ymmärtää, että tuossa voi sattua todella pahasti. Mutta tottakai se joissain teinien whatsapp-ryhmässä on ihan yhdentekevää. Vaaditaan ruumiita ennen kun joku edes sanoo, että ”Oho”.Mun whatapp ryhmässä missä on urheiluväkeä(ei pelkästään lätkäfaneja) monet ei-Ilves kannattajat on ihan mehuissaan aina kun O41 pääsee otsikoihin. Nytkin tulli pyrojen jälkeen viestiä, että ihan huikeeta muuten harmaassa Suomessa
4-5 tyyppiä on kirjoitellut, että ottaa heille liput aina kun Ilveksellä on invaasio kun oon käyttänyt heitä Vaasassa, Espoossa ja koti-invaasiossa
Toivoisin, ettei täälläkään kaikkea tarvi ottaa niin vakavasti jos kukaan ei nyt ole loukkaantunut![]()
Miten strobot liittyy huliganismiin?Keskieurooppalaisen jalkapallohuliganismin syöpä pesiytyy kiekon kannatukseen. En tiä minkämoinen sakko tuo osasto alunperin on ollu, mutta sitä paskaahan nuo nykysin tekee.
Voi ei ollaanko muiden naurunaihe. Anyways.Hienosta ja arvostetusta Osastosta on tullut koko kansan naurunaihe. Hienosti hoidettu, jälleen.
Ilves on sulanut 2-0 johdon ja tulee taas kusemaan kautensa niin kun aina ennenkin ja täälä valitetaan jostai muutamasta savusta. Voi hyvä luoja.
Hienosta ja arvostetusta Osastosta on tullut koko kansan naurunaihe. Hienosti hoidettu, jälleen.
Mun mielestä yhdestä strobosta saatiin naurettavan suuri asia, mutta yhtä paljon naurattaa tämä kuinka eräillä on niin kova tarve puolustautua että se liimanhaistelu jota on harrastettu hyvä tovi välittyy pelkän tekstin avulla.Kannattajatoiminnan edellä kävijöitä Suomessa. Nyt ja aina. Julkisesti nauretaan, yksin katotaan kateellisena.
Ymmärtäisin mekkalan, jos ois heitetty jotain pyroja katsojia päin, mutta tämmöne keissi, että mitään ei edes tapahtunut, niin naurettavaa. Suomessa ihmetellään, minkä takia urheilukulttuuri ei nouse, mutta juuri nämä kauhistelijat ovat iso syy siihen. Ja ei, en ollut katsomossa ja muutenkin harvoin olen Osastossa, mutta rakastan urheilukulttuuriaEi nämä kumpikaan asia maistu. Eikä ole toisiaan pois sulkevia asioita.
Joo ei varmastikaan antaisi ja ihan varmaan olisi muiden mielestä täysin mätä vaikka vaan kannustaisi. Mutta silloin kaikki tietäisi sen olevan vaan kateellisten panettelua. Nyt kuitenkin siihen annetaan täysin aihetta.Tuo on hauska kun Ilves-kannattajissa on vieläkin niitä jotka luulee, että muiden joukkueiden kannattajat koskaan antaisi kehuja Osastolle. O41 on kasvanut niin suureksi, että se on muiden kuin Ilvesläisten mielestä perseestä ja läpimätä vaikka istuisivat hiljaa, taputtaisivat tai vaikka tekisi aaltoja. Sitten kun jotkut Kärpät, jyppi mouhot tai muut kannattajat löytää minkä tahansa syyn kritisoida osastoa niin loukkaannutaan mukana.