Tre1931
Luottopelaaja
Pakko sanoa, että nopeesti teillä on kyllä toiminta kehittynyt, kun vertaa tähän muutaman vuoden takaiseen videoon. Ja siis ihan hyvä meno myös tuossakin, mutta eteenpäin on tultu selkeästi.
Työtä, työtä, työtä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pakko sanoa, että nopeesti teillä on kyllä toiminta kehittynyt, kun vertaa tähän muutaman vuoden takaiseen videoon. Ja siis ihan hyvä meno myös tuossakin, mutta eteenpäin on tultu selkeästi.

Olen kannattajakatsomossa joka kerta, kun itse olen pelissä, mutta niin kauan, kun niitä katkiksia käy meidän peleissä, on näitä teemapelejä oltava heitä varten. Ymmärrän harmituksenne ja varmasti itseäkin olisi vituttanut, mutta tuskin nuo toimistolla tälle mitään tekevät.Tänään matsissa osasto antoi taas parastaan mutta seuran työntekijöiltä ja dj Juissilta ei arvostusta heru ollenkaan. Joka helvetin tauolla Juissi kääntää nupit kaakkoon ja täten keskeyttää useita kertoja osaston chäntin. Ja kirsikkana kakunpäällä toisessa päädyssä aloitetaan arviolta minuutin kestävä rumpujen hakkaus, joka jälleen keskeyttää kannattajien laulut. Tuntui että show oli tehty tarkoituksella vittuillakseen kannattajille. Viimeisen erän loppuvaiheilla kannattajat yrittivät epätoivoisesti tsempata joukkuetta pelin tärkeimmillä hetkillä. Mutta Juissin oli silti pakko soittaa musiikkia kannattajien päälle. Nyt Ilveksen toimiston täytyy herätä. Te tuhoatte tälläisellä ottelupahtumienne tunnelman.
5588. Ei kovin paljon ainakaan yleisömäärissä näy tälläset sirkushuvit. Ilmeisesti tämä silti tarpeeksi kannattavaa että sen vuoksi näyttää persettä kannattajille ja samalla myös joukkueelle joka saisi huomattavasti enemmän irti kannatuksesta kun tälläsestä hassuhattu muovipelleilystä.Olen kannattajakatsomossa joka kerta, kun itse olen pelissä, mutta niin kauan, kun niitä katkiksia käy meidän peleissä, on näitä teemapelejä oltava heitä varten. Ymmärrän harmituksenne ja varmasti itseäkin olisi vituttanut, mutta tuskin nuo toimistolla tälle mitään tekevät.
No eivät varmasti näkyneet, mutta ei noita teemojakaan ”eilen” ole päätetty vaan varmasti jo aikaisemmin tällä kaudella, ellei jopa jo kesällä. Niin tuskin osaavat silloin ennustaa, että 6.2. on vain reilu viisi ja puoli tuhatta katsojaa hallissa, perutaas koko teema.5588. Ei kovin paljon ainakaan yleisömäärissä näy tälläset sirkushuvit. Ilmeisesti tämä silti tarpeeksi kannattavaa että sen vuoksi näyttää persettä kannattajille ja samalla myös joukkueelle joka saisi huomattavasti enemmän irti kannatuksesta kun tälläsestä hassuhattu muovipelleilystä.
Nyt meni kyllä pointti ohi aika reilusti. Noiden teemailtojenhan olisi tarkoitus nimenomaan houkutella sitä yleisöä paikalle, mikä ei (yllätys yllätys) selkeästi toimi kun paikalla alle 6 tuhatta ihmistä perjantai-iltana.No eivät varmasti näkyneet, mutta ei noita teemojakaan ”eilen” ole päätetty vaan varmasti jo aikaisemmin tällä kaudella, ellei jopa jo kesällä. Niin tuskin osaavat silloin ennustaa, että 6.2. on vain reilu viisi ja puoli tuhatta katsojaa hallissa, perutaas koko teema.
Tuskin se Jussi Selokaan ilmaiseksi sinne klubille tulee suutaan aukomaan.
Itse muutuin satunnaispeleissä käyvästä katkaravusta joka pelissä käyvään kannattajaan silloin, kun rakastuin tunnelman tuomaan yhteisöllisyyteen. Tuo fiilis ei mistään hallin stereoiden musiikista tullut. Tällä logiikalla siis nimenomaan musiikki kannattaisi pitää minimissä, eikä maksimissa.Olen kannattajakatsomossa joka kerta, kun itse olen pelissä, mutta niin kauan, kun niitä katkiksia käy meidän peleissä, on näitä teemapelejä oltava heitä varten. Ymmärrän harmituksenne ja varmasti itseäkin olisi vituttanut, mutta tuskin nuo toimistolla tälle mitään tekevät.
Tuo pelle joka tuota käsimerkkiä näytteli kannattajakatsomoon voi ottaa seuraavan bussin mouhijärvelle. Älytöntä, että siellä kuitenkin on jotain porukkaa mikä on kannatuskulttuurin kehittämistä vastaan.Invaasio, tifot ja seuralle saatanan hyvää näkyvyyttä ja ilmaista mainosta. Pelistä toiseen porukka vetää oman terveyden uhalla 110% tolle seuralla ja palkinnoksi saadaan vittuiluksi musat kokoajan chänttien päälle Juissilta ja useamman kerran täysin tahallaan. Homman kruunaa kun seuran työntekijä(ohjaaja?) näyttää päätyyn runkkausliikkeitä ja ns. "Ei kuulu" eleen käsi korvalla.
Kiinnostaa tällä hetkellä aivan saatanasti käydä peleissä.![]()