Osasto 41

Tässä biisi, jos siitä saisi chäntistä kiinni.
Tune: Papa's got a brand new pigbag

Du-du-du-du, Matic Tö-rök,
du-du-du-du, Matic Tö-rök,
*Toisto

Mietinkin mistä olin aikaisemmin tällä melodialla kuullut ja sehän oli max verstappenista :D

Oli kova kyllä. Törö ansaitsee chantin.

Mietinkin mistä olin aikaisemmin tällä melodialla kuullut ja sehän oli max verstappenista :D

Oli kova kyllä. Törö ansaitsee chantin.
Sanoisin, että Aki Niemestä tuttu, mutta eipä sitä ole niin usein kuultu, ettei ihme, jos ei yhdistä :D

Lapsethan siis oikein odottavat, että pääsevät Tampeeren ykköstä ja Il-ves Tam-pe-re chänttejä huutamaan!

Oon täysin samaa mieltä, että Osaston vuosien työ aika vahvasti ilmenee koko yhteisössä.
Vieraskatsomosta terveisiä vielä,
Positiivisesti pääsitte kyllä yllättämään miten hyvä meno oli ilman osastoakin. Odotusarvo kuitenkin oli se, että "ei viititä" tms. Kun ei ole se äänekkäin osa kantamassa vastuuta.

il-ves tam-pe-re chäntti tarttunut selkeästi perheiden pienimmillekkin kun meitä "vastaan" lapset siinä vieressä sitä alkoi vetämään. :D

Osaston julkinen ulostulo hiljattain koskien Kekäläisen konferenssi-liigaa oli helvetin hyvä, tarpeellinen ja mallikkaasti suoritettu. Se sai mielestäni julkisesti erittäin positiivisen vastaanoton ja vaikka sitä ei esimerkiksi muiden seurojen kannattajaryhmien puolesta kompattukkaan niin mielestäni yleinen ilmapiiri oli se että suurinosa allekirjoitti Osaston sanoman.

Mietinkin että voisiko/haluaisiko Osasto ottaa kantaa nykyiseen sarjajärjestelmäuudistukseen ja olla yksi taho suorien nousujen ja putoamisten puolestapuhujana? Olen koittanut aistia ns huoneen lämpötilaa asian tiimoilta ja uskoisin että Osaston sisällä sekä sen ulkopuolella muiden Ilves-kannattajien mielestä urheilullisuus (sen mukana tuomat taivas tai helvetti -tilanteet) pitäisi olla keskiössä. Tätähän esimerkiksi suorat nousut ja putoamiset on.

Ja nyt sitten tarkkana. Tarkoitukseni ei todellakaan ole käskeä, määrätä tai kertoa mitä Osaston pitäisi tehdä ikäänkuin se olisi se tilausorkesteri jolta saa mitä pyytää kun ei itsellä ole muskeleja tehdä mitään asian eteen. Uskon kuitenkin että mitä tahansa Osaston ydinryhmä asiasta päättääkään niin sille on hyvät perustelut.

Yleisellä tasolla sanon vain sen että suorat nousut sekä putoamiset tuovat kannattajakulttuurille ehdotonta lisäarvoa ja uskon että suurinosa kannattajakulttuurista kiinnostuneista henkilöistä on samaa mieltä.

Tässä vielä tuo kannanotto josta mainitsin:

Takaisin