Luikaus
Luottopelaaja
Nyt tuli sieltä takarivin setäosastolta sellanen kommentti, että älykkyys oikein huokuu.Se pleikkari nyt kiinni ja työelämään
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt tuli sieltä takarivin setäosastolta sellanen kommentti, että älykkyys oikein huokuu.Se pleikkari nyt kiinni ja työelämään
Kokoajan olen töissä. 30v lähenee ikävää vauhtia, vielä muutama vuosi.Se pleikkari nyt kiinni ja työelämään
Mitäs sedän uraputkeen kuuluu, ollaan kuitenkin osasto 41 langassa Ilvesfoorumilla. Millos kaveri nähdään päädyssä?Se pleikkari nyt kiinni ja työelämään
En kyllä tunnista yhtään 40+ pöyristyjää mutta en pyörikään äärivasemmistolaisten kanssa![]()
-Ilves Tampere, puhelimessa
- no terve laitoitte sen tiedotteen kannattajatoiminnasta pihalle muutama päivä sit
-jöo
- siellä on nyt koko Ilvesfoorumi sekasin eikä ne tiedä mistä tässä on kyse
-jöo
- Osaston ketjussa kolmatta päivää koko porukka kaktus perseessä
-jöo
- Nyttenki ne jauhaa jo siellä jostain äijjistä ja vassareista ja että nuorilla ei oo enää nelikymppisten takia töitä ja se on kaikki toimiston syytä
-jöo
-VOI VITUN VITTU, antaa olla viimenen tiedote ikinä *tuut tuut tuut*
-asia kunnossa.
Miksei siis toimisto olisi voinut itse olla yhteydessä eikä heittää kannattajia yleisesti myllytettäväksi ja iltapäiväpaskojen jauhettavaksi?Kovin asiallista keskustelua täällä ei ole, sääli. Ilveksen tiedote oli asiallinen ja niin pitäisi olla myös keskustelu täällä ilman haistattelua ym. Miksi Osaston ja Niilon Poikien johtajat voi ottaa Ripaan yhteyttä ja kysyä, mistä on kyse. Niin asiat yleensä selvitetään. Ei näin, että täällä vannotaan, ettei mitään muuta ole kuin chänttejä, joita jotkut pitävät epäasiallisina.
Itse. En millään usko, että kyse on pelkästään chänteistä. Selvittäkää asia
Täytyy kyllä nostaa käsi pystyyn virheen merkiks...luulin aivan toiseksi ketjuksi. Oli muutenki kyllä lähinnä "lainattu" erään insta huumorimiehen pleisteison läpistä..Mitäs sedän uraputkeen kuuluu, ollaan kuitenkin osasto 41 langassa Ilvesfoorumilla. Millos kaveri nähdään päädyssä?
Ketään ei kiinnosta jos 20 mouhoa jää pois Ilveksen isännöimistä.Voi voi.
Tähän vastapakotteet Tapparalta niin kohta paikallispeleissä on 4500 katsojaa.
Tekee hyvää jääkiekkokulttuurille!
Kaikki voittaa!
Juuri näin!Ketään ei kiinnosta jos 20 mouhoa jää pois Ilveksen isännöimistä.
Jep, ei ne edes käy meidän isännöimissä, ainakaan bandiksen kanssaKetään ei kiinnosta jos 20 mouhoa jää pois Ilveksen isännöimistä.
Eli paikallisderbyt esimerkiks eurooppalaisessa seurajalkapallossa on huono asia mitä ei pitäisi tukea ja vaalia.Eipä ole koskaan kiinnostanut vähiä rahoja pistää tuolle seuralle eikä kiinnosta jatkossakaan. Joten mikään ei muutu. Tosin olen osaston ulkopuolinen henkilö. Muutkin taittopenkkien valtaajat investoikaa niihin Ilveksen kotiotteluihin. Kolme paikallispeliä kaudessa pitäisi riittää.
Tää on hyvä pointti. Nykyisellään paikallisii on liikaa, mutta tällä tavalla se ei ehkä tuntuisi siltä.Eipä ole koskaan kiinnostanut vähiä rahoja pistää tuolle seuralle eikä kiinnosta jatkossakaan. Joten mikään ei muutu. Tosin olen osaston ulkopuolinen henkilö. Muutkin taittopenkkien valtaajat investoikaa niihin Ilveksen kotiotteluihin. Kolme paikallispeliä kaudessa pitäisi riittää.