Osasto 41

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 311
Hämmentävää että edes on ihmisiä jotka pitää tuota jotenkin kummallisena asiana että vastustajille huudetaan ties mitä törkeyksiä, pahastuu siitä ja tulee avautumaan vielä nettiin siitä kaupan päälle.

Takapajulassa kun ollaan, niin kymmenen vuoden päästä suurinosa ihmisistä vain nauraa asialle, deal with it.
 

sandelssi 42

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
827
Kyllä oli muutama, eikä esimerkiksi rumpua ollut tuossa chantissä mukana.
Ja mitä mitä sitten? Valitatko siitäkin jos joku taittopenkiltä huutaa 25 sekuntia rivouksia?
Kannattaa ehkä lukea mitä mieltä oon asiasta ollut. Ja kyllä siellä oli oikeasti aika paljon ketkä sitä huusi. Hyvä vain. Tunnetta tunnetta.
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 518
Kannattaa ehkä lukea mitä mieltä oon asiasta ollut. Ja kyllä siellä oli oikeasti aika paljon ketkä sitä huusi. Hyvä vain. Tunnetta tunnetta.
Aivan, jotenkin luulin että sinä olit se joka alunperin tästä valitti.
Mutta kuitenkin, ei niitä mitenkään ihan hirveän montaa ollut jotka sitä huusi. Ainakaan mitä itse näin ja kuulin.
 

Hattutemppu

Luottopelaaja
Viestejä
2 148
Omasta mielestä on vähän tyhmän näköinen toi "Osasto41" banderolli tossa kun sen allakin on kuitenkin vielä seisomakatsomoa ja muutenkin se peittyy sinne keskelle jos on porukkaa enemmän. Toisaalta syynä varmaan surkeat olosuhteet ja eipä sitä muuallekkaan oikeen saa mahtumaan..
 

sandelssi 42

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
827
Omasta mielestä on vähän tyhmän näköinen toi "Osasto41" banderolli tossa kun sen allakin on kuitenkin vielä seisomakatsomoa ja muutenkin se peittyy sinne keskelle jos on porukkaa enemmän. Toisaalta syynä varmaan surkeat olosuhteet ja eipä sitä muuallekkaan oikeen saa mahtumaan..
No sepä. Ei ole vieläkään niitä helvetin aitoja saatu. Ei tässä ollukkaan taas, kun se pari kk aikaa...
 

asdaf

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
552
Juu ei näin. Ei missään tapauksessa.
 

Seisomisurheilu

Luottopelaaja
Viestejä
2 440
Jäbät hei! Ei tommonen saa edes maalivahtia voimaan pahoin. Vittuilu sitten kun heidän vahti ei pelaa hyvää peliä. Posia ainakin se että lippuja heilu tänään aika hyvin
 
Ylös