Osasto 41

goonilatvala

Rivipelaaja
Viestejä
76
Pitäisikö meidän tehdä pieni chäntti naapurille huomiselle? Sävel olisi Dirlandaa.

Mä vihaan mouhojaa, daa dirdlandaa.
Mä vihaan niiden värejää, daa dirlandaa. Mä vihaan koko mouhijärveää, daa dirlandirlan daa.

Joku fiksumpi osaa varmaa tehdä paremmat sanat, tein muutenki vähä hätikäisesti. Kiitos.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Pitäisikö meidän tehdä pieni chäntti naapurille huomiselle? Sävel olisi Dirlandaa.

Mä vihaan mouhojaa, daa dirdlandaa.
Mä vihaan niiden värejää, daa dirlandaa. Mä vihaan koko mouhijärveää, daa dirlandirlan daa.

Joku fiksumpi osaa varmaa tehdä paremmat sanat, tein muutenki vähä hätikäisesti. Kiitos.

Mulla on jännä tunne, ettei Osasto tuu hoilaamaan mitään dirlandaan tahdissa...

En tiedä miksi, mutta jotenkin vain sellainen kummallinen fiilis tuli...
 

SaulBrother

Luottopelaaja
Viestejä
1 631
Mulla on jännä tunne, ettei Osasto tuu hoilaamaan mitään dirlandaan tahdissa...

En tiedä miksi, mutta jotenkin vain sellainen kummallinen fiilis tuli...
Joo ei tulla. Vähän tuo Gunnarssonin voittobiisi on sellanen, että sille ei voi antaa koskaan täydellistä hyväksyntää.
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 856
Ei pelkästään mautonta, vaan myös säännöissä kiellettyä ja ihan syystä, kun tuomarien vihellykset pitää kuitenkin erottua ottelutapahtuman muusta äänimaisemasta. Menisi ehkä noin kaksi sekuntia, kun järkkärit olisivat keräämässä pillejä pois ja sitten saataisin aikaan ihan turha konflikti, kun jotkut valopäät alkaisivat vääntää järkkäreiden kanssa pilleistä.
Tässä taannoin kun oli keskustelua pillien tuomisesta katsomoon, niin Satakunnassa on nyt viime viikoilta pari ikävää tilannetta, jossa kaukalossa on tulkittu katsomossa tai vaihtoaitiossa tehty vislaus tuomarien puhaltamaksi.

Toisessa oli kyse pillistä ja toisessa Ilvestäkin edustaneen Sami Torkin hölmösti ajoitetusta vislauksesta. Torkki toimii nykyään Lukon juniorijoukkueen apuvalmentajana ja hän vislasi vaihtoaitiosta ilman pilliä.

Panelian ottelussa tyhjennettiin koko katsomo ja pelattiin loppuun ilman katsojia. Näiden asioiden kanssa ei siis kannata leikkiä, koska se on lajin terrorisoimista, josta kärsivät kaikki.

 

Kekkeruusi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
240
Mikä täs dirlandaas on vikana en oo nii tietone näistä asioista
Se miten osasto on kehittynyt chänteissä ni onhan se melkoinen taantuma vetää jtn dirlandaata XD. Toi laulujen muuttaminen chänteiksi kuullostaa hassuhattujen puuhalta. Siellä ku vähä selaa niitten värssy luonnoksia ni näkee jos jonkin moista biisistä tehtyä chänttiä. Joten unohdetaan tämmönen mikä voisi sopia jollekkin Onninen ultraseille hoilattuna jossain kaljateltassa mut ei millekkään vähänkään varteenotettavalle kannattajaryhmälle.
Edit. Plus tepesin voitto biisi ni iso no no
 

Niko_

Tulokas
Viestejä
5
TPS:n kannatus-/voittobiisi.

Soi Turun hallissa perinteisesti aina TPS:n voiton jälkeen.
Se miten osasto on kehittynyt chänteissä ni onhan se melkoinen taantuma vetää jtn dirlandaata XD. Toi laulujen muuttaminen chänteiksi kuullostaa hassuhattujen puuhalta. Siellä ku vähä selaa niitten värssy luonnoksia ni näkee jos jonkin moista biisistä tehtyä chänttiä. Joten unohdetaan tämmönen mikä voisi sopia jollekkin Onninen ultraseille hoilattuna jossain kaljateltassa mut ei millekkään vähänkään varteenotettavalle kannattajaryhmälle.
Edit. Plus tepesin voitto biisi ni iso noi nou
Aa joo nyt oon perillä :'D
 

Les Is More

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
560
Mää vihaan Aurajokea
Daa dirlan dirlan daa
Mää vihaan Markus Nurmea
Daa dirlan dirlan daa
Mää vihaan kaikkii Koivuja
Daa dirlan dirlan daa
Mää vihaan koko Turkua
Daa dirlan dirlan daa
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 308
Hohhoijjaa

Kannattaa kaikki ottaa tosissaan, ja varsinkin henkilökohtaisesti
Oli vitsi tai ei nii maailma on täl hetkel niin väkivaltanen ettei jaksa edes vitsin tasol. Mut ei kukkahatulta tähän asiaan enempää. Pelis nähää!
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 300
Kaveri sano että onssit valmistautuu siihen että Osasto tulee heidän päätyyn haastaan joukkotappeluun:D Ei siis mitään hajua mistä tälläinen, mutta onko mitään perää? (Edit hymiön jälkeinen osa)
Huoh
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 380
eipä siinä mitään perää tainnu ollakkaan. Jonkun omaa mutuilua…
Pitäiskö sillon ehkä kaks kertaa miettiä kannattaako tällaisia julkisesti jakaa jos joku naapurin kaverin veli on tämmöstä päästään keksiny... Ei siinä mitään jos on utelias mutta kannattaisko sillon kysymys pistää ehkä yv jollekin asiasta tietoiselle? Ettei lähde perättömät huhut turhaan leviämään
 

Makkelli72

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
216
Pitäiskö sillon ehkä kaks kertaa miettiä kannattaako tällaisia julkisesti jakaa jos joku naapurin kaverin veli on tämmöstä päästään keksiny... Ei siinä mitään jos on utelias mutta kannattaisko sillon kysymys pistää ehkä yv jollekin asiasta tietoiselle? Ettei lähde perättömät huhut turhaan leviämään
Olet oikeassa. Itseä toki vain lähinnä nauratti tuo heitto kun käytännössä tiesin ettei tuollaista kukaan ole uhkaillut. Välillä Foorumi yhteisössä unohtuu että tämä ei ole mikään kaveriporukan viesti ryhmä
 
Ylös