Osasto 41

helge

Rivipelaaja
Viestejä
87
Jonkun mielestä mautonta ehkä mutta Konnan tyyliset pelaajat vois olla hyvä ottaa vastaan ”takas” kotipeleissä jakamalla kaikille pillit ja vihelletään aina kun kyseinen kaveri koskee kiekkoon. Inter toivotti samalla tavalla Lukakun takaisin San sirolle
Niin tai sit pelataan pian tyhjille katsomoille peli ja varmaan seuraavatkin sit. Siinä sitä oltaisiin taas kohun keskellä.
 

Ilvesfan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
394
Koska kukaan ei realistisesti odota että keskellä viikkoa matkataan porukalla jonnekin Ouluun tai Kuopioon. Mutta Tapparan kotipeliin jossa Ilves on vieraana on ihan yhtä pitkä matka kuin kotipeliinkin.
Osuusmeijerin pelit maksaa lähes saman verran oheispalveluineen kuin lähteä johkin Kuopioon. Itseä ei ainakaan nappaa maksaa hervottoman kallista lippua peliin, missä ei saa kannustaa haluamallaan tavalla. Eikä kyllä ole edes mitään velvollisuuttakaan, vaikka toskalat niin selkeästi luulee.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 764
Osuusmeijerin pelit maksaa lähes saman verran oheispalveluineen kuin lähteä johkin Kuopioon. Itseä ei ainakaan nappaa maksaa hervottoman kallista lippua peliin, missä ei saa kannustaa haluamallaan tavalla. Eikä kyllä ole edes mitään velvollisuuttakaan, vaikka toskalat niin selkeästi luulee.

Missä minä olen sanonut että tässä joku velvollisuus on tulla paikalle? Älä laita sanoja suuhun. Minä annoin suoraan kysymykseen suoran vastauksen.
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 858
Onko collarista tulossa uutta kuosia? Saattaa olla inan vilakkaa helmikuussa t-paitasillaan.
Tulin aikakoneella ysäriltä kertomaan, että yksi vaihtoehto on laittaa T-paita pitkähihaisen päälle. Pari kokoa isompi paita mahtuu varmaan myös toppatakin päälle. :)

Nyt täytyy palata takaisin, kun jumbo-Ilveksellä on peli Wayne Gretzkyn tähtisikermää vastaan. Nauttikaahan menestyvästä Ilveksestä. Moi.
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 386
Nyt näyttää pahasti siltä että Mikkeliin lähtee "vain" yksi pubibussi ja yksi tavallinen bussi. Joista tavalliseen bussiin on vielä reilusti tilaa. Joten ilmoittautukaahan Mikkeliin mukaan! Jokaiselle tulee erikseen ilmoitus jotka eivät mahtuneet pubibussiin mukaan.
Eli nyt vielä varmistelen että jos on tilauksen yhteydessä ilmoittanut haluavansa pubibussiin ja toisin ei ole ilmoitettu, niin paikka on silloin pubibussista löytynyt?
 
Ylös