Osasto 41

Lippu liehuu näin

Luottopelaaja
Viestejä
1 029
Vittu hävettää saatana toisella puolella ollaan valmiita kannattaa rikostuomion uhalla ja täällä ei iso osa edes avata suuta. Ette ole tervetulleita vitun glooryhuntterit
 
Viimeksi muokattu:

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 907
Vittu hävettää saatana toisella puolella ollaan valmiita kannattaa rikostuomion uhalla ja täällä ei iso osaa edes avata suuta. Ette ole tervetulleita vitun glooryhuntterit
Katsotaanko kuka sinne ei ole tervetullut jos on lipunkin ostanut? Väitän, että sitä ei tule kukaan kieltämään.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 907
En minä sitä saatana päätä, mutta kyllä minulle tulee pahamieli kun itselle tärkeää ryhmää horjutetaan tämmöisten tuularien takia. Turha on antaa anteeksi
Aha, käyppäs sanomassa päin naamaa.
Seuraavan kerran kun itse olen paikalla, voi myös tulla kertomaan mitä on mieltä.
 

totaka86

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
159
En minä sitä saatana päätä, mutta kyllä minulle tulee pahamieli kun itselle tärkeää ryhmää horjutetaan tämmöisten tuularien takia. Turha on antaa anteeksi
Sitä se menestys tuo. Kun on hyvä tunnelma, niin sinne halutaan mukaan. Ja lippujen hinnat nousee, niin myös sinne missä on halpaa halutaan mennä. Mutta naurettavaa sanoa kuka olisi tervetullut ja kuka ei..
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 308
Välil jos ei oo hyökkäyspään myllyn aikana normaalitahdil taputettavaa chänttiä käynnis, nii vois vaan katkasta chäntin ja lähtee taputtaan. Ny välil se koko yleisön momentum jää käyttämättä, kun on hidastahtinen chäntti meneillään myllyn aikana.

Si mietin et pitäskö lippuja sijotella vähän ylemmäs ja reunoille. Nyt oli aika alhaal ja keskel, jollon isolle osalle peitty näkymä maalille. Sit noi kakstikkuset nii pitäskö ne olla megalippujen tyyliin pelikatkojuttu?
 
Viimeksi muokattu:

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 448
Mielestäni tänään oikein hyvä meininki. Toisessa erässä osa ikävä kyllä vähän luovutti, mutta yleistunnelmaltaan tämä peli oli kuitenkin yksi kauden parhaista, imo.
Lahilaiset luovutivat kun Ipa meni johtoon...Minua hävetäisi....
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 308
Etenkin eilisen tapasissa matseissa, missä vastustajan kannattajat on uhmakkaalla päällä, niin kattokaa niiden lippujen perään lipunryöstöö silmällä pitäen. Erätauon ajaks kasaan, jota joku valvoo. Sit kattoo vähän ympärilleen, et ketä katsomoon tulee. Ja kattokaa, ettei kukaan lähde katsomosta lipun kanssa.

Näistä asioista Osaston aktiivit eilen höpötteli. Onko Osasto keskustellut järkkäreiden kanssa, et lippujen kanssa ei saa lähteä katsomosta?
 

Blackhawk

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
992
Jos ja kun jatkoon tästä mennään, niin ratkaisuhetkellä olisi hienoa isoon ääneen laulaa ”soihdut sammuu, Pelsuväki tippuu, vääkii tippuu”.
 
Ylös