Osasto 41

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 302
Ihan pakko kysyä että mitä nämä lihatäytteet on?
Taittopenkkien lihatäytteet, katsojat. Ehkä negatiivinen kaiku termillä joidenkin korvissa, mutta en halveeraavassa mielessä käyttänyt.

Kyllä esimerkiksi tällä palstalla moni puhuu itsestään kyseisellä termillä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 444
Lihatäytteet=taittopenkeillä istuvat? Ok.
Näin juuri. Niinkun @Raipen Lätty tuossa ylempänä totesi. Se saattaa kuulostaa negatiiviselta tai halveksuvalta, mutta itse käytän kyseistä termiä ihan neutraalisti :D
Olen tituleerannut täälä itseäni monesti "lihatäytteiden aateliksi"
 

Jack Overdose

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
500
Mielesi pahoitit?
En pahoittanut mieltäni. Miksi täytyy välittömästi alkaa v**tuilemaan?

Arvelin sen kyllä tarkoittavan "huompia" kannattajia mutta ihan vilpittömästi hämmästelin. Lihatäyte... Minkä lihan täytteitä ne on? Mutta joo tajusin, olin urpo. Eteenpäin.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 444
En pahoittanut mieltäni. Miksi täytyy välittömästi alkaa v**tuilemaan?

Arvelin sen kyllä tarkoittavan "huompia" kannattajia mutta ihan vilpittömästi hämmästelin. Lihatäyte... Minkä lihan täytteitä ne on? Mutta joo tajusin, olin urpo. Eteenpäin.
Ei et sää tässä todellakaan se "urpo" ollut vaan joku ihan toinen henkilö.

Itse en tosiaan tiedä mistä tämä on alkunsa saanut, mutta "taittopenkkien lihatäyte" on täälä ainakin ihan normaali nimitys, eikä sillä kukaan tarkoita mitään pahaa :)
Hieman sama kun Ilves-Ikuisesti porukasta käytetään termiä "katkarapu osasto" eikä silläkään tarkoiteta mitään pahaa tietenkään :)
 

CTS

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
481
Taittopenkkien lihatäyte-termin lanseerasi joku itse istumakatsomossa istuva foorumilainen.
Ei ole siis mitään seisomakatsomolaisten itsensä ylentämistä paremmiksi kannattajiksi
 

Hepulina16

Luottopelaaja
Viestejä
1 322
Ihan pakko kysyä että mitä nämä lihatäytteet on?
Vastinen Naapurin katkarapukatsomolle
Taittopenkkien lihatäyte-termin lanseerasi joku itse istumakatsomossa istuva foorumilainen.
Ei ole siis mitään seisomakatsomolaisten itsensä ylentämistä paremmiksi kannattajiksi
Jäi elämään näille palstoille :D Terv. taittopenkin lihatäyte jo vuodesta -87
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 481
”Vittu ei se kukkokaan käskien laula. Noi Ilvesfanit on ohjelmoituja robotteja”

”Perinteikäs joukkue, mutta kannatus on kyllä niin raskasta kuunneltavaa. Moni sanoo että liigan parhaat fanit ja toisaalta tekisi mieli itsekin arvostaa tuota omistautumista, mutta on kyllä niin monotomista että ei jatkoon. Sitten taas esim Sport-fanit osaa ton homman, vaikka samanlailla on futiksesta lainannut tyyliä.”

”Huhhuh, onneksi pääsi pois hallilta. Ei tota Ilvesfanien puklutusta jaksa kuunnella. Voi olla, että tappio sviiduddaa ja johtuu siitä, mutta ei osu omaan makuun 60 min pelitilanteisiin reagoimatonta jodlausta.”

Ässät kannattajat Jatkoajassa. Oli siellä kehujakin, mutta erityisen hyvältä tuntuu voiton huumassa tälläiset, kun Osasto saa Porilaiset tuntemaan pahoin. Ohjelmoidut robotit erityisesti naurattaa. Sunnuntain peliin lakana ” ylpeästi robotti”.
 

Never stop the madness

Luottopelaaja
Viestejä
1 940
”Vittu ei se kukkokaan käskien laula. Noi Ilvesfanit on ohjelmoituja robotteja”
Ässät kannattajat Jatkoajassa. Oli siellä kehujakin, mutta erityisen hyvältä tuntuu voiton huumassa tälläiset, kun Osasto saa Porilaiset tuntemaan pahoin. Ohjelmoidut robotit erityisesti naurattaa. Sunnuntain peliin lakana ” ylpeästi robotti”.
Koodi:
#include <pataljoona.h>
int main() {
   // printf() kannatus tapahtuu tästä
   printf("SEULA SEULA SEULA!");
   return 0;
}
Oho löysin Isomäen lähdekoodin!
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 444
ei osu omaan makuun 60 min pelitilanteisiin reagoimatonta jodlausta
No tämähän kiteyttää erittäin hienosti porilaisen kannattaja kulttuurin tai sen ymmärtämisen :D
Ohhoh mitä porukkaa. Ja mediassa hehkutetaan tätä suupielet vaahdossa.
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 107
Ihan pakko kysyä että mitä nämä lihatäytteet on?

viheliäinen MFIAFB (Meat filling in a folding bench)

Hieman unohduksiin jäänyt taannoinen ulkoparlamentaarinen ryhmittymä, joka koostui muutamista 'jumalauta se lihajalosteen höyrymakkara'-radikaaleista.

Nyttemmin ovat luopuneet joistain suunnatonta pelkoa aiheuttaneista kansalaistottelemattommuus-paradigmoistaan, joista se ehkä karuin:

Me todennäköisesti taputetaan, jos meitä ei käsketä.
 
Ylös