Osasto 41

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 635
Ei paljon Osastoa tarvitsisi arvostella, jos kannattajakulttuuri ja sen kehittäminen ovat sinusta lapsellisia asioita. Näiden takia Osasto on ylipäätään olemassa.
Eikse tärkein pointti ole Ilveksen kannattaminen jonka jälkeen tulee kannatustoiminnan kehittäminen? Tai ainakin itse näin päättelisin.
 

Lintu

Luottopelaaja
Viestejä
2 241
Vaikka ymmärrän Osastonkin kannan, niin onhan tämä sääli että näin isossa pelissä katsomo annettiin tapparalle ilmaiseksi. Vituttaa katsoa lähes kokonaan oranssin Arenan juhlintaa.
Vaikka ne ois tullu sinne niin ne ois ollut siinä pienessä kanakopissa maalin takana, ei siitä ois mitään tullu. Ei oo Osaston vika.
 

CTS

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
486
Niin tai sitten kannattamisen Osastolle ulkoistamisen sijasta sinne päätyyn voi ihan kuka tahansa mennä ja antaa tukensa kuulua.

Osastoa ei ole palkattu olemaan otteluissa kannattamassa.
Jos Osasto ei jossain pelissä ole paikalla niin sitten se ei ole. Silloin voivat paikalla olevat paikata.
 

Ipoori

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
285
Niin tai sitten kannattamisen Osastolle ulkoistamisen sijasta sinne päätyyn voi ihan kuka tahansa mennä ja antaa tukensa kuulua.

Osastoa ei ole palkattu olemaan otteluissa kannattamassa.
Jos Osasto ei jossain pelissä ole paikalla niin sitten se ei ole. Silloin voivat paikalla olevat paikata.
Juuri näin, täällä valittaa kannustuksen puutteesta ihmiset mistä osa ei käy edes hallissa.
 

Rst83

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
439
Ei paljon Osastoa tarvitsisi arvostella, jos kannattajakulttuuri ja sen kehittäminen ovat sinusta lapsellisia asioita. Näiden takia Osasto on ylipäätään olemassa.
Kyllä osasto tekee Suomessa luultavasti hienointa työtä kannattaja kulttuurin edestä, mutta mielestäni voi nöyrtyä oman joukkueen puolesta mitä kannustaa ja vaivautua paikalle runkosarjan tärkeimmässä pelissä.

Ja ei, tämä tappio ei ole osaston syy, mutta hallin luovutus on.
 

Lintu

Luottopelaaja
Viestejä
2 241
Kyllä osasto tekee Suomessa luultavasti hienointa työtä kannattaja kulttuurin edestä, mutta mielestäni voi nöyrtyä oman joukkueen puolesta mitä kannustaa ja vaivautua paikalle runkosarjan tärkeimmässä pelissä.

Ja ei, tämä tappio ei ole osaston syy, mutta hallin luovutus on.
Tapparan toimisto kuristaa sitä vieraskannattajakatsomoa niin aika vaikee se on olla "luovuttamatta hallia". Ei oo Ipan väellä paljoo muuta vaikutustapaa kun boikotoida.
 

GNR

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
747
Kyllä osasto tekee Suomessa luultavasti hienointa työtä kannattaja kulttuurin edestä, mutta mielestäni voi nöyrtyä oman joukkueen puolesta mitä kannustaa ja vaivautua paikalle runkosarjan tärkeimmässä pelissä.

Ja ei, tämä tappio ei ole osaston syy, mutta hallin luovutus on.
Mikäs siinä on ettet itse kavereinesi ottanut sitä hallia haltuun, ei kai se niin vaikeaa?
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
11 772
Tapparan toimisto kuristaa sitä vieraskannattajakatsomoa niin aika vaikee se on olla "luovuttamatta hallia". Ei oo Ipan väellä paljoo muuta vaikutustapaa kun boikotoida.
Mihin Tappara tarvitsee Osastoa? Tänäänkin mökki täynnä ja pelkkää Tappara-huutoa kuului 60 min.
 
Viimeksi muokattu:

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 319
Ketjusta siivottu riitelyä pois.

Pidetään keskustelu asialinjalla, vaikka aiheeseen liittyy suuria tunteita.
 

-sk-

Luottopelaaja
Viestejä
1 451
Tapparan toimisto kuristaa sitä vieraskannattajakatsomoa niin aika vaikee se on olla "luovuttamatta hallia". Ei oo Ipan väellä paljoo muuta vaikutustapaa kun boikotoida.
Ilman sarvia ja hampaita, miten tämä boikotti loi painetta tapparan toimistolle jatkoa ajatellen? Nyt ainoa vaikutus tällä boikotilla oli se että koko halli oli tapparafanien hallussa. Rahallisesti tällä ei ainakaan heille ollut mitään vaikutusta koska halli myytiin joka tapauksessa loppuun.
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 616
Miksi Osasto ei käy töissä puolestani?
Miksi Osasto ei maksa vuokraani?
Miksi Osasto ei käy kaupassa puolestani?

Ei Osastolta edelleenkään kukaan mitään vaadi. En minäkään. Poissaoloa ottelusta olen arvostellut. Muutoin toimintaa kehunut. Pari mestaruutta & kaikki karsinnat nähneenä + 15v seurassa junnuja (pieniä) valmentaneena poissaolo tämmösestä pelistä ei mahdu päähän.

Käy töissä MUN puolestani? Joku tarrojen liimailijako, jonka tarroja katselen kun Teslani olen Areenalla omaan ruutuuni parkkeerannut ja peliin kävelen?

Maksa mun vuokraani? Mulla ei ole koskaan ollut varaa maksaa vuokraa asumisesta. Se on tyhmää ja kallista.

Käy kaupassa mun puolestani? Ootko varma? Ainakin pakkaa ne ruuat mulle parissakin kaupassa Osastolaisia.
 

Rocko

Luottopelaaja
Viestejä
1 035
Ilman sarvia ja hampaita, miten tämä boikotti loi painetta tapparan toimistolle jatkoa ajatellen? Nyt ainoa vaikutus tällä boikotilla oli se että koko halli oli tapparafanien hallussa. Rahallisesti tällä ei ainakaan heille ollut mitään vaikutusta koska halli myytiin joka tapauksessa loppuun.
Sama ralli jatkunee, koska joka paikallinen on tähän asti myyty loppuun.
Uusi normaali.
 

Rst83

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
439
Tapparan toimisto kuristaa sitä vieraskannattajakatsomoa niin aika vaikee se on olla "luovuttamatta hallia". Ei oo Ipan väellä paljoo muuta vaikutustapaa kun boikotoida.
Miten tämä asia menee jos satutaan pelaamaan finaaleissa vastakkain?

Onko niin kuin joku otteluseuranta ketjussa kirjoitti, että liiga järjestää ne ottelut?

Vai boikotoiko osasto myös jos pelataan seiska peliä finaalissa tapparaa vastaan?
 
Viimeksi muokattu:
Ylös