Osasto 41

Tre1931

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
559
Veitte tänään katsomossa.

Kuitenkin surullista kuulla, että joku Huutokatsomossa käyvä oli leiponut Tapparajunnua lättyyn. Ja en tiedä onko osa Osastoa, enkä syytä Osastoa. Vähän varjostaa vaan tunnelmaa
Ei mulla muuta tähän asiaan kun se, että ei kannata itse käydä tanssimaan jos ei halua tanssia.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 360

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 151
Onko tää Ultras Tampere joku eri sakki? Eikös ne oo kaikki Osastoa?

@Tre1931 kyseessä oli 14-vuotias. Ja lyöjä aikuinen. Ei tossa kukaan halua tanssia
En edes tiedä. Noloa yhtäkaikki. Toivottavasti tekijä jää kiinni ja saa lopullisen porttikiellon.

Väkivalta ei kuulu mihinkään.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 151
Sitten on eri tapahtumasta kyse. Minun kuulemassani asiassa ihan itse aiheutettu tilanne.
Onko siellä siis enemmänkin taas ollut mähinää.

Vittu kuinka noloa.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 302
En ihmettele yhtään. Tämä Osaston huliganismia ihannoiva sivutuote Ultras lienee takana.
Onkos tuosta jotain todisteita et nää kaverit ois nyrkkejä ikinä heilutelleet? Ultra ei tarkota huligaania.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 151
Noni.. yksittäinen tapaus heti välittömästi Osaston nimen alle? Leimaus ilman todisteita, että Osasto takana?
No tuskin ihan ilman todisteita jos seisomakatsomosta kyse.
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 534
Pikkuhiljaa pitäis alkaa järkkäreiden alkaa suhtautumaan näihin samalla tavalla kuin Ruotsissa. Jatkuvasti Tapparan fanipäädyssä (ja seassa) ilvesläisiä. Esimerkiksi Jaakko Parkkalin ei pitäisi päästä buuamaan Tapparan fanien keskellä Tapparalle.

Itseä ei haittaa, mutta jotain haittaa varmasti
 

Tre1931

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
559
Pikkuhiljaa pitäis alkaa järkkäreiden alkaa suhtautumaan näihin samalla tavalla kuin Ruotsissa. Jatkuvasti Tapparan fanipäädyssä (ja seassa) ilvesläisiä. Esimerkiksi Jaakko Parkkalin ei pitäisi päästä buuamaan Tapparan fanien keskellä Tapparalle.

Itseä ei haittaa, mutta jotain haittaa varmasti
Veikkaan, että tuotantoyhtiö ei uskaltais pistää Parkkalia buuaamaan Ilveksen katsomon keskelle Ilvekselle :D
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 534
Noni.. yksittäinen tapaus heti välittömästi Osaston nimen alle? Leimaus ilman todisteita, että Osasto takana?

Loppukuitenkin se on selvä, että väkivalta ei kuulu katsomoon.
Eihän kukaan ole mitään leimannut. Ei Osasto väkivaltaa hyväksy (uskon) vaan kyseessä joku random äijä. En
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 126
jotain lyötiin. Tuli jääpussin kanssa takaisin katsomoon ja järkkärit vissiin raijas lyöjän ulos

Tälle ei ole sijaa sitten koskaan, toivottavasti saadaan tekijät vastuuseen. Mutta tämän takia minäkin olen sanonut että pysytään siellä omassa päädyssä jos tässä nyt kaivettu verta nenästä.
 
Ylös