Operaatio länsirannikko 14.3.

Kiitti perkele myöhästyin 1 oli ja 2 tarvinnut…
1000019965.jpg

Onham siinä vähän enemmän kuin yksi

Juu mun paikat noi 2 vierekkäistä vaalean sinistä rahat meni mut lippuja ei missään…
No mitäs hemmettiä.. Kannattaa ehkä pistää ticketmasterille tai lukolle jotain viestiä ja kysellä et mikä homma.

Tästä voimaa lauantaille. Pitkälle ollaan tultu!

Oikealla alareunassa olevan herrasmiehen vieressä tuli aikanaan Hakametsässä maalin takana D2:sessa istuttua monta kautta kausikorttilaisena. Sen tiedän, että herra on siirtynyt jo ajasta ikuisuuteen. Liian nuorena lähti. Syytä olen miettinyt vuosia, jos joku tietää ja haluaa, voi kertoa hänen tarinansa yv:nä. Rauha hänen muistolleen ja kinnashanskoilleen.

Mikä mahtaa olla Hakametsän parkkipaikan tilanne tällä hetkellä? Mahtuuko nykyään enemmän kuin 50 autoa vai etsiikö ennemmin tilaa muualta? Huonosti tullut siellä suunnalla kuljettua.

Reissuinfo lähetetty sähköpostitse. Käykää tarkistamassa!
Minua kiinnostaisi omatoimimatkaajana myös reissuinfo erityisesti marssin osalta (uskoisin monen muunkin omatoimimatkaajan olevan kiinnostunut).

Voisiko siis marssia koskevan infon laittaa yleiseen jakoon esim. tänne tai Osaston instaan?

Minua kiinnostaisi omatoimimatkaajana myös reissuinfo erityisesti marssin osalta (uskoisin monen muunkin omatoimimatkaajan olevan kiinnostunut).

Voisiko siis marssia koskevan infon laittaa yleiseen jakoon esim. tänne tai Osaston instaan?
Raumalle saavuttaessa jalkautumme busseista Alfredinkadulle. Marssi lähtee yhtenä joukko-osastona Alfredinkadun ja Sahakadun risteyksestä aktiiviporukan johdolla, kun kaikki ovat paikalla. Marssimatka on noin 500 metriä.

• Hallille saavuttuamme toivomme matkustajilta kärsivällisyyttä.
• Ilvesläisille on järjestetty hallille oma sisäänkäynti johon opastetaan paikan päällä.
Suuren väkimäärän vuoksi turvatoimet ja lipuntarkastus voivat edetä hitaasti.

Raumalle saavuttaessa jalkautumme busseista Alfredinkadulle. Marssi lähtee yhtenä joukko-osastona Alfredinkadun ja Sahakadun risteyksestä aktiiviporukan johdolla, kun kaikki ovat paikalla. Marssimatka on noin 500 metriä.

• Hallille saavuttuamme toivomme matkustajilta kärsivällisyyttä.
• Ilvesläisille on järjestetty hallille oma sisäänkäynti johon opastetaan paikan päällä.
Suuren väkimäärän vuoksi turvatoimet ja lipuntarkastus voivat edetä hitaasti.
Paljon kiitoksia! Mikä on suunnilleen arvio Raumalle saapumisen ajankohdasta?

Ja anteeksi tyhmyyteni, mutta mihin tämä armeijateema viittaa? Tai siis miksi tällä kertaa prefeerataan tummia ja/tai armeijahenkisiä vaatteita esim. Ilveksen pelipaitojen yms. ”yli”?

Takaisin